• Nou,hier kom ik weer :]
    Ik zie dus vaak kiddo's met nogal persoonlijke klachten.Dan reageren daar mensen op en dan sijn se boos x3 Stuur dan een pb naar de mods? Ik vind dat dat meer moet gedaan worden.Nu zal je denken; Nog meer prive? Ja,maar ik vind dat het zo hoort.Dan word het forum niet overspoelt met klachten,en gaan er (hoop ik en denk ik) minder ruzies komen.Wie vind dat ik gelijk heb?(A)

    xoxo

    je hebt gelijk, trouwens, die problemen moeten toch naar de mods, das hun taak om die op te lossen

    je hebt gelijk, trouwens, die problemen moeten toch naar de mods, das hun taak om die op te lossen


    Idd,maar er worden topics over gemaakt xD

    (...)

    Idd,maar er worden topics over gemaakt xD

    Tss niet door mij Schat ^^
    Ik sta aan jou kant (of zoals Bill zou zeggen)

    I'm By your side

    Yeah! I'm good^^

    Zoals ik zou zeggen^^

    Ik snap je niet xD?


    Life is hard and then we die

    Ik snap je niet xD?

    -zucht-

    Dat mensen met problemen naar de mods moeten,maar daar geen topic voor moeten openen.Dan komt er meer ruzie.xD Vat je hem?

    Problemen zoals? Persoonlijk of over quizlet ofzo xD?


    Life is hard and then we die

    Problemen zoals? Persoonlijk of over quizlet ofzo xD?

    Klachten

    Over quizlet xD

    Euwkey (Y)


    Life is hard and then we die

    je hebt gelijk, trouwens, die problemen moeten toch naar de mods, das hun taak om die op te lossen

    Precies. Niet alles aan mod zijn is leuk als je dat wil begrijpen. Soms worden moderators voor "nare dingen" uitgemaakt en dan nog stabiel in je schoenen blijven staan is niet altijd gemakkelijk. En dat terwijl we alleen onze "plicht" doen en tja, we geven echt geen waarschuwingen/bans voor niets. En als de user dan daar een probleem over gaat maken is het gelijk de mod zijn/haar schuld. En dan te bedenken dat mensen zograag mod willen zijn :'D.
    Ik vind het leuk mod te zijn/mensen te helpen hoor, daar niet van. Maar meestal worden we beloond met een hoop gezeur/geklaag/gedreig.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Precies. Niet alles aan mod zijn is leuk als je dat wil begrijpen. Soms worden moderators voor "nare dingen" uitgemaakt en dan nog stabiel in je schoenen blijven staan is niet altijd gemakkelijk. En dat terwijl we alleen onze "plicht" doen en tja, we geven echt geen waarschuwingen/bans voor niets. En als de user dan daar een probleem over gaat maken is het gelijk de mod zijn/haar schuld. En dan te bedenken dat mensen zograag mod willen zijn :'D.
    Ik vind het leuk mod te zijn/mensen te helpen hoor, daar niet van. Maar meestal worden we beloond met een hoop gezeur/geklaag/gedreig.


    Ja,maar ik vind dat ze niet altijd een topic daarover moeten maken.Én ik vind ok dat ze hun problemen niet altijd op mods moeten steken.Snapt u grote mevrouw Eva?(A) Grapje

    (...)

    Ja,maar ik vind dat ze niet altijd een topic daarover moeten maken.Én ik vind ok dat ze hun problemen niet altijd op mods moeten steken.Snapt u grote mevrouw Eva?(A) Grapje

    Haha ja ik snap het :'D. Ik ben het met je eens. Ik denk dat het eerlijkste zou zijn als je problemen hebt, dat je het er gewoon met de moderator over hebt zodat het kan worden opgelost. Maar zoals is gebleken is niet iedereen het daarmee eens en is er een hoop geruzie tegen de moderators gekomen :').
    Tja, deze site trekt nu eenmaal jongeren aan en dan kan je zoiets verwachten :D.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Haha ja ik snap het :'D. Ik ben het met je eens. Ik denk dat het eerlijkste zou zijn als je problemen hebt, dat je het er gewoon met de moderator over hebt zodat het kan worden opgelost. Maar zoals is gebleken is niet iedereen het daarmee eens en is er een hoop geruzie tegen de moderators gekomen :').
    Tja, deze site trekt nu eenmaal jongeren aan en dan kan je zoiets verwachten :D.


    Inderdaad

    Yaay,iemand is het met me eens!

    (...)
    Precies. Niet alles aan mod zijn is leuk als je dat wil begrijpen. Soms worden moderators voor "nare dingen" uitgemaakt en dan nog stabiel in je schoenen blijven staan is niet altijd gemakkelijk. En dat terwijl we alleen onze "plicht" doen en tja, we geven echt geen waarschuwingen/bans voor niets. En als de user dan daar een probleem over gaat maken is het gelijk de mod zijn/haar schuld. En dan te bedenken dat mensen zograag mod willen zijn :'D.
    Ik vind het leuk mod te zijn/mensen te helpen hoor, daar niet van. Maar meestal worden we beloond met een hoop gezeur/geklaag/gedreig.

    Maak van dat 'meestal beloond met geklaag' maar 'áltijd beloond met geklaag'. Sommige users doen niet anders.


    Bored.