• Nou,hier kom ik weer :]
    Ik zie dus vaak kiddo's met nogal persoonlijke klachten.Dan reageren daar mensen op en dan sijn se boos x3 Stuur dan een pb naar de mods? Ik vind dat dat meer moet gedaan worden.Nu zal je denken; Nog meer prive? Ja,maar ik vind dat het zo hoort.Dan word het forum niet overspoelt met klachten,en gaan er (hoop ik en denk ik) minder ruzies komen.Wie vind dat ik gelijk heb?(A)

    xoxo

    Ah tja, dat kan ook :'D.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Maak van dat 'meestal beloond met geklaag' maar 'áltijd beloond met geklaag'. Sommige users doen niet anders.


    Dat vind ik oneelijk :O ik klaag (bijna) niet. Bomm had laatst topic geslote en toen had ik ook gwn normaal door gedaan met ql. n als ik seur of klaag heeft goede rede xD

    Xxx Michelle

    (...)

    Dat vind ik oneelijk :O ik klaag (bijna) niet. Bomm had laatst topic geslote en toen had ik ook gwn normaal door gedaan met ql. n als ik seur of klaag heeft goede rede xD

    Xxx Michelle


    Ja, er zijn ook users die het aanvaarden en er dan op letten, maar ze zijn heus niet allemaal zo. :)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    [AMEN/]

    hm maar er zijn ook users ie normaal doen hoor inderdaad. Alleen wel minder x]
    Maar boeie :D Ik ben niet van plan weg te gaan heur.

    (...)
    Maak van dat 'meestal beloond met geklaag' maar 'áltijd beloond met geklaag'. Sommige users doen niet anders.

    Niet helemaal waar, er is zojuist een 'de mods' topic verschenen die er erg positief over spreekt :]


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)

    Dat vind ik oneelijk :O ik klaag (bijna) niet. Bomm had laatst topic geslote en toen had ik ook gwn normaal door gedaan met ql. n als ik seur of klaag heeft goede rede xD

    Xxx Michelle

    Als ik wat te klagen heb of iets is onduidelijk, dan ga ik naar een mod. Dat staat dus in het reglement >.<


    No growth of the heart is ever a waste