• uit word gescholden voor emo.
    Of die zichzelf maar moet gaan snijden of killen omdat ze zwart draagt.
    Dat meisje wil ik niet meer wezen..

    Op school scheld een kid me uit net op een veilige afstand. Ik weet niet wat ze met me heeft een waarom ze me zo uit. De ene keer ben ik een wannaB volgens haar oO En vandaag moest deze 'emo' zichzelf maar gaan killen. En dit roept ze alleen maar omdat ze ouder is en cool en ik haar 2 seconden aan keek. Wat heeft dat mensen tegen me. Tegen andere laat ik maar zeggen wel 'emo's'doet ze wel gewoon maar tegen mij nee hoor. Ik vind het echt kut >,< want ik ben geen emo ofzo. Ik wil me haar bleken en zeurt me moeder dat het niet mag omdat het duur is. Nou ik betaal het toch zelf dus ach ik snap der niet....

    [/ik wist niet bij wel subforum dit moest.]

    HELP ME xx

    Het is niet persoonlijk tegen jou, dat moet je weten.
    Het is gewoon.
    Gewoon, iedereen heeft tegenwoordig wat tegen Emos.
    [Alleen ben iknog nooit uit gescholden ;(*vind dat heel erg jammer,want vind het leuk om een grote bek te geven maar begrijpt hoe klote het is om elke keer emo enzo te horen*]

    Moeders snappen hun kinderen niet, en dat zullen ze ook nooit doen!
    Gewoon negeren, en zelf doen&betalen!

    <3

    LIEFFIE! ik wil je wel hebben maar ksit self ook met ong. son probleem :S


    Crack a bottle

    Ik ben nou eenmaal niet perfect S:

    Ik zou dr gewoon negeren als ik jou was. Jij bent jij, en zij is een wijf dat alleen jou aandacht wil. Als jij dat niet geeft, is het niet leuk meer. Geloof me, werkt echt. Ik spreek uit ervaring ;)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ben nou eenmaal niet perfect S:


    Nobodys is perfect.
    [zelfs iknietxD]

    @LOLLYxFUCKER

    Ik geef haar ook nooit aandacht maar ik vind het wel kut. >,< de jongen die ik leuk vind vind haar wel aardig en gaat wel vaak met der om oO

    :\

    dat kind die dat doet is laf, Je moet je er niks van aantrekken het is k*t dat ze dat doen, maar inderdaad het is niet persoonlijk tegen jou, het is de style dat ze stom vinden, trek je er niks van aan, er zijn genoeg kinderen die jou wel aardig en leuk vinden.

    en over je haar, precies moeders snappen dat niet. (:
    gewoon doen. ^_^ als je het eenmaal hebt gedaan dan kan dat ook niet meer terug maar,! je kan er wel straf van krijgen ik weet niet hoe je moeder daarover te spreken is. ):

    xoxo.


    Love is in the air'<3

    @FuckKittyx3

    Ik doe het ook gewoon hoor XD
    Ze houd me heus niet tegen (:

    @Ash

    Ik wou dat ik bij jou was!<3

    Gewoon negeren(6) Gnagna.

    Of terug schelden(6)(6)[nogleuker]

    Hun, niet aantrekken. Dat soort mensen zijn zielig en hebben dringend een leven en iemand die hun envetjes opt hun plaats gaan zetten nodig.


    What's wrong whit loving someone?

    @Ash

    Ik wou dat ik bij jou was!<3

    KOM dan ><
    Dan krijg je een knuffel =D
    En de eerste 2 delen staan online lieffie:
    http://www.quizlet.nl/quiz/239006/hallow-fall-upside-down-1/


    Crack a bottle

    1. Nix vn die mensen aantrekken,, want ze zijn gwn jaloers da gij u eigenstijl hebt en zun ni.
    2. Als je het toch ni kunt om ze te negeren. Gaat er naarttoe en zeg u zegeteje. Ik weet het volwassene zeggen dat da ni goe is. Maar tegenwoordig gaat da nimeer. Ge moet voor u eigen opkomen.
    3. Als ge echt u haar wult laten bleken die het dan stiekem. Ga da in de winkel kopen veel goeikoper en laat het door een vriendin doen ;)


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Oké danke!<3

    @Ash

    Ikke waarschijnlijk in kerstvakantie gaan winkelen in zwolle jij ook komen dan? n_n En ikke quizjes maken en knuffel van jou willen!