• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "There and back again nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18Topic 19Topic 20Topic 21Topic 22Topic 23Topic 24
    Topic 25Topic 26Topic 27Topic 28Topic 29Topic 30Topic 31Topic 32Topic 33Topic 34 Topic 35Topic 36Topic 37


    You can't touch music but music touch you

    Feanor schreef:
    (...)
    Daar antwoord ik niet op :).

    heel verstandig...


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    heel verstandig...

    Want ik zal je niet vertellen O, grote koning der dwergen, wat ik werkelijk dacht :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Want ik zal je niet vertellen O, grote koning der dwergen, wat ik werkelijk dacht :D

    Vertel toch maar...


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    Vertel toch maar...

    Nee nee nee, anders kom je met "Vervelde elf,"


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Nee nee nee, anders kom je met "Vervelde elf,"

    vertel toch maar...
    Ik zal dat vervelende elfen gedoe maar voor me houden als je daar bang voor bent, o, edele elf ...(nooit gedacht dat ooit te zeggen, zelfs niet in deze omstandigheden...)


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    vertel toch maar...
    Ik zal dat vervelende elfen gedoe maar voor me houden als je daar bang voor bent, o, edele elf ...(nooit gedacht dat ooit te zeggen, zelfs niet in deze omstandigheden...)

    Het antwoord op de vraag was dus ja, Moest even terug kijken op de vraag, en ik zal het niemand vertellen


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Het antwoord op de vraag was dus ja, Moest even terug kijken op de vraag, en ik zal het niemand vertellen

    was dat nou zo moeilijk? Tuurlijk heb je een leven als je de koning bent van een heel dwergenkoningkrijk en ook nog eens zalen vol met goud hebt!


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    was dat nou zo moeilijk? Tuurlijk heb je een leven als je de koning bent van een heel dwergenkoningkrijk en ook nog eens zalen vol met goud hebt!

    Eigenlijk wel, want je hebt geen leven als je niet slaapt. dan word je namelijk humeurig en knorrig, en daar houdden de mensen niet van. Slaap is namelijk goed voor je. en als je weer wakker bent en fris en fuitig. en je woord aangevallen kan je je makkelijker verdedigen, als je moe bent niet. dan hebben ze je zo vermoord


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Eigenlijk wel, want je hebt geen leven als je niet slaapt. dan word je namelijk humeurig en knorrig, en daar houdden de mensen niet van. Slaap is namelijk goed voor je. en als je weer wakker bent en fris en fuitig. en je woord aangevallen kan je je makkelijker verdedigen, als je moe bent niet. dan hebben ze je zo vermoord

    Ik slaap meestal om half 4 en word wakker om 6 uur/half 7 (eerder werd ik later wakker maar sinds die orcs de berg omsingelen en steeds maar zitten te krijsen...)

    dus heb ik genoeg slaap...


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    Ik slaap meestal om half 4 en word wakker om 6 uur/half 7 (eerder werd ik later wakker maar sinds die orcs de berg omsingelen en steeds maar zitten te krijsen...)

    dus heb ik genoeg slaap...

    Ah, en wat ga je aan je orc probleem doen?, ik ken nog wat jongens die ze graag een kopje kleiner kunnen maken,
    maar je zou het een moeten proberen, 8 uurtjes,


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Ah, en wat ga je aan je orc probleem doen?, ik ken nog wat jongens die ze graag een kopje kleiner kunnen maken,
    maar je zou het een moeten proberen, 8 uurtjes,

    het lukt ons zelf wel...dank je


    Gold Gold

    Je bent naïef Frodo, zo naïef....


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    Je bent naïef Frodo, zo naïef....

    Frodo? waar?


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    het lukt ons zelf wel...dank je

    Oke, mocht het och nodig zijn, mijn oudste zoon zou graag helpen, na zijn gevangenschap door Morgoth ( de bedenker van orks) heeft hij het niet zo op hen


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Oke, mocht het och nodig zijn, mijn oudste zoon zou graag helpen, na zijn gevangenschap door Morgoth ( de bedenker van orks) heeft hij het niet zo op hen

    ken ik hem?


    Gold Gold