• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "There and back again nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.




    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    ja moet niet zo hebberig zijn joh bilbo bijna geroosterd en dat voor een stom steendje pfff... Kunt toch beter eerst je huis terug hebben die steen komt wel later ;-)

    Die steen is nodig om de berg terug te krijgen maar daar snappen jullie hobbits niks van dus ga ik het niet allemaal uitleggen....

    zullen we weer een wedstrijdje doen?


    Gold Gold

    Ik ben net klaar met de film! Hij was leuk :P Vooral het einde moest ik hard lachen, omdat ik de EE nog niet gezien had :P
    Dat die orcs het bos in vluchten en daar dan door de bomen worden vermoord. En natuurlijk als Merry en Pippin in de voorraatkast van Saruman komen, haha xD
    Niet zo haastig :')


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    Ik ben net klaar met de film! Hij was leuk :P Vooral het einde moest ik hard lachen, omdat ik de EE nog niet gezien had :P
    Dat die orcs het bos in vluchten en daar dan door de bomen worden vermoord. En natuurlijk als Merry en Pippin in de voorraatkast van Saruman komen, haha xD
    Niet zo haastig :')

    Ik had hem al wel gezien!(meer dan 10 keer)


    Oh, I get it... Exactly, BAR-RHUM!

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 1:59 ]


    Gold Gold

    whoop whoop bij mij is ook de film weer afgelopen en me beste vriendin is weer naar huis....
    waarom gaan al die film altijd zo snel als je hem aan zet voordat je het weet ben jje alweer op het einde van de film...xD


    You can't touch music but music touch you

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    Die steen is nodig om de berg terug te krijgen maar daar snappen jullie hobbits niks van dus ga ik het niet allemaal uitleggen....

    zullen we weer een wedstrijdje doen?


    wij hobbits snappen het heus wel een beetje alleen snappen we niet waarom je zo hebberig kan zijn..
    je kan ook eerst denken aan een ander de rest komt dat wel weer later... ;-)
    en weer plaatjes zoeken hehehe is egt nieuwe trent aan het worden he in de nacht :P xD


    You can't touch music but music touch you

    Lanthir schreef:
    Ik ben net klaar met de film! Hij was leuk :P Vooral het einde moest ik hard lachen, omdat ik de EE nog niet gezien had :P
    Dat die orcs het bos in vluchten en daar dan door de bomen worden vermoord. En natuurlijk als Merry en Pippin in de voorraatkast van Saruman komen, haha xD
    Niet zo haastig :')


    hehe :P


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    wij hobbits snappen het heus wel een beetje alleen snappen we niet waarom je zo hebberig kan zijn..
    je kan ook eerst denken aan een ander de rest komt dat wel weer later... ;-)
    en weer plaatjes zoeken hehehe is egt nieuwe trent aan het worden he in de nacht :P xD


    Haha, echt hé. My Godinness


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    hehe :P



    Ik kwam níet meer bij xD
    Pok toen ze die Oude Toby vonden (of ik denk toch dat het Oude Toby is)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ik kwam níet meer bij xD
    Pok toen ze die Oude Toby vonden (of ik denk toch dat het Oude Toby is)


    hahha ik vind het ook geweldig stukje hoor xD
    jah klopt en dan gaan ze lekker zitten roken hahahah zo droog dat geweldig duo :P

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 2:17 ]


    You can't touch music but music touch you

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ik kwam níet meer bij xD
    Pok toen ze die Oude Toby vonden (of ik denk toch dat het Oude Toby is)

    was iets anders dan arme toby...



    en als niemand van jullie een onderwerp verzint doe ik dat: MY ARKENSTONE!


    Gold Gold

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    jah klopt en dan gaan ze lekker zitten roken hahahah zo droog dat geweldig duo :P


    Toch gaat mijn hart uit naar Legootje <3 Al vind ik Aragorn ook onwijs sexy <3
    Enne... Ik ben bezig met een Haldir love story, heb al een eind, haha. En een proloog, maar verder nog niks (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    was iets anders dan arme toby...



    en als niemand van jullie een onderwerp verzint doe ik dat: MY ARKENSTONE!


    okey heb er 1 met je steen er in:


    You can't touch music but music touch you


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Toch gaat mijn hart uit naar Legootje <3 Al vind ik Aragorn ook onwijs sexy <3
    Enne... Ik ben bezig met een Haldir love story, heb al een eind, haha. En een proloog, maar verder nog niks (:


    Jah Aragorn is egt mooie man ja en die ogen van hem <3
    al ben ik ook dol op Merry en Fili natuurlijk ^^
    oeh nice nieuwe story ben benieuwd ^^

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 2:22 ]


    You can't touch music but music touch you




    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Gold Gold