• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "There and back again nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18Topic 19Topic 20Topic 21Topic 22Topic 23Topic 24
    Topic 25Topic 26Topic 27Topic 28Topic 29Topic 30Topic 31Topic 32Topic 33Topic 34 Topic 35Topic 36Topic 37


    You can't touch music but music touch you

    Lanthir schreef:
    (...)

    Hoi (doeg)
    Ik zit al zo lang als ik wakker ben op de Ipad en ik ben 54 minuten wakker :Y)

    ik werd om 6 uur al wakker van die orckreten...
    niet aardig van die beesten...
    maar nu zijn ze dood.


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    Ik speelde meestal Aragorn, Gimli, Glóin, Elrond of Gili...
    maar ik heb het al uitgespeeld...
    oh ja, ook Sauron is wel handig...

    Ik speel heel vaak met Elrond en Gil-Galad samen en dan zit ik keihard te fangirlen. Ik ben pathetic. :')


    Caution first, always.

    Oropher schreef:
    (...)
    Ik speel heel vaak met Elrond en Gil-Galad samen en dan zit ik keihard te fangirlen. Ik ben pathetic. :')

    oke.....
    weet jij dan wanneer dat spel uitkomt?


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    oke.....
    weet jij dan wanneer dat spel uitkomt?

    De UK release date is 11 april, dus in Nederland zal dat dan wel een beetje hetzelfde zijn.


    Caution first, always.

    Oropher schreef:
    (...)
    De UK release date is 11 april, dus in Nederland zal dat dan wel een beetje hetzelfde zijn.

    grr...ik haat wachten...


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    grr...ik haat wachten...


    Grr.. Ik haat zoveel dingen dat ik niet eens de moeite neem om ze allemaal hier te typen....


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Grr.. Ik haat zoveel dingen dat ik niet eens de moeite neem om ze allemaal hier te typen....

    Ik haat ook heel veel, zoals Thranduil, de orcs die mij wakker krijsen, de cellen van Thranduil, vis, Smaug, Azog, Bolg, die witte warg, enz...


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    Ik haat ook heel veel, zoals Thranduil, de orcs die mij wakker krijsen, de cellen van Thranduil, vis, Smaug, Azog, Bolg, die witte warg, enz...


    Caution first, always.

    Oropher schreef:
    (...)


    precies! hij kon op zijn minst wat te eten geven...
    dat hij niet tegen die draak kan vechten snap ik maar dat hij zich gewoon omdraait...


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    precies! hij kon op zijn minst wat te eten geven...
    dat hij niet tegen die draak kan vechten snap ik maar dat hij zich gewoon omdraait...

    Ik weet niet of je het hebt gezien, maar Mirkwood is nou niet bepaald vruchtbaar. Zijn eigen volk heeft ook voedsel nodig, ze wonen niet allemaal in zijn paleis denk ik. :')


    Caution first, always.

    Oropher schreef:
    (...)
    Ik weet niet of je het hebt gezien, maar Mirkwood is nou niet bepaald vruchtbaar. Zijn eigen volk heeft ook voedsel nodig, ze wonen niet allemaal in zijn paleis denk ik. :')

    dat is geen reden om ons zomaar aan ons lot over te laten...ooit gehoord van delen?


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    precies! hij kon op zijn minst wat te eten geven...
    dat hij niet tegen die draak kan vechten snap ik maar dat hij zich gewoon omdraait...


    De nobele koning wilde niet de levens van zijn verwanten riskeren voor een volk dat hen bedrogen had.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    dat is geen reden om ons zomaar aan ons lot over te laten...ooit gehoord van delen?

    Ik denk dat Thranduil dan liever ervoor zorgt dat zijn eigen volk overleeft. Zou Thorin niet hetzelfde doen? :')

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 13:46 ]


    Caution first, always.

    Vergeet niet dat als de elven, voordat Smaug Erebor had veroverd, hun huis waren kwijt geraakt. Dat de dwergen hen dan ook hadden laten staan!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Oropher schreef:
    (...)
    Ik denk dat Thranduil dan liever ervoor zorgt dat zijn eigen volk overleeft. Zou Thorin niet hetzelfde doen? :')

    Ik zou inderdaad wel eerst aan mijn eigen volk denken maar ik zou wel als ik kon wat eten geven aan de elfen denk ik...
    maar ik moet nu gaan...ben er zo weer


    Gold Gold