• O god er zijn al zoveel topics waar mensen stories plaatsen maar hey het kan nooit kwaad om het nog bij iemand anders te promoten. Hoop ik ^^.
    Omdat bijna alle verhalen die ik lees een beetje een soort van stil liggen ben ik weer opzoek naar nieuwe leuke dingen om te lezen. Het mag een afgelopen verhaal zijn of een net beginnend dat maakt mij allemaal niet uit.

    Het liefst zoek ik naar iets met hoofdstukken rond de 1000/2000 woorden. Al zijn verhalen vanaf de 500 woorden per hoofdstuk ook prima, minder leest in mijn ogen gewoon echt niet prettig, het spijt me.

    Onbekende personen mag voor mij in elke categorie. Fanfiction lees ik echter alleen als het echt een originele verhaallijn heeft en niet teveel gebaseerd is op een verhaallijn het het boek/film zelf. In het geval dat het gebaseerd is op een artist en/of band lees ik het niet behalve als alleen het uiterlijk en een deel van de persoonlijkheid is overgenomen en de persoon in kwestie niet bekend is ect. ook niet te veel verwijzingen naar inside jokes binnen het fandom want de kans dat ik daar is van begrijp is vrij klein.

    Ik zal sowieso alles bekijken ^^. Alvast bedankt voor het plaatsen.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 20:56 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    http://www.quizlet.nl/stories/134465/stand-alones/


    #het zijn allemaal Stand Alones.
    #120 tot 560 woorden (soms wat minder).
    #geschreven en gesproken in het Nederlands.
    #geschreven door Verum.
    #geen Fanfictions.
    #onbekende personen, Stand Alones en verhalenbundel.
    #begint op: 05-03-2014.
    #eindigt op: xx-xx-xxxx.

    het meeste voldoet wel aan je eisen.
    hopelijk vindt je het leuk!!!

    [ bericht aangepast op 7 maart 2014 - 17:00 ]


    Wijsheid Zonder Grens Is Ieders Liefste Wens......

    'Het is tijd voor de boete.
    Ik strijk de stof van mijn jurk glad als ik zie dat er een donkere vlek op valt. Ik boen de tranen uit mijn ogen en haal diep adem. Het is nu niet de tijd om te huilen.'


    ...



    Omdat je ontbreekt

    Ze kon zijn zijdezachte strelingen nog voelen, zijn stoppels kon ze nog voelen kriebelen langs haar rode wangen. Zijn groene ogen die haar in vervoering hadden gebracht, die haar in verlegenheid hadden laten blozen. Ze hadden haar meegenomen naar een paradijs, verborgen in de sporen van de liefde en gekoesterd door de zoute zeelucht van de Spaanse kust. Maar hield ze nog van hem, zoals ze in die donkere zomernacht deed? Wilde ze nog steeds ieder deeltje van zijn verrukkelijke lichaam liefhebben alsof het hun laatste nacht samen zou zijn?

    En wat deed ze met de breekbare letters geschreven in vierentwintig zachtvergeelde brieven in de lade van haar herinneringen?


    Het einde hiervan is al geschreven, hoofdstukken worden geplaats in delen van 500-800 woorden maar zijn zo'n 2000-3000 woorden lang (:

    Wil je misschien kijken? Ik zoek nog lezers en kan mijn verhaal niet in de spotlight zetten, i.v.m. ouders die het niet goed vinden dat ik voor een site betaal...


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    Who run the world?!... Girls!
    OP
    Wanneer het donker wordt in de straten komt een nieuwe wereld tevoorschijn. Jongens die opgeleid worden tot vechters, sommige schoppen het ver, andere overleven het niet. In de ring gaan ze tot de dood.
    Indra een meisje van 20 jaar oud staat niet alleen aan het hoofd van de beste groep ooit, ze is ook nog eens wereldkampioene. In deze mannenwereld vol geweld, succes, passie en vriendschap regeert er maar één persoon, een jonge vrouw.


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Hoge hakken, Stinkende sokken.


    Jane is een jong creatief, maar klunzig meisje die naar een speciale Engelse school wil, genaamd College Jean-Pierre du Lock. Deze school is voor artistieke leerlingen die verder willen met hun passie.
    Er is echter één probleem om van Jane's droom werkelijkheid te maken. Er is geen plek meer op het meisjesinternaat. Jane ziet nog maar één oplossing en dat is om zich als jongen in te schrijven met gevolg dat ze als meisje tussen de jongens moet slapen. Met haar rode haar, sproeten, uitstekende oren en veel te kleine lengte past ze totaal niet tussen de grote stoere jongens van school. Jane waagt wanhopige pogingen om vrienden te maken, maar haar kwaliteiten zoals chanteren, beledigen en haar eeuwige sarcasme worden niet altijd in dank afgenomen. Dit bezorgt haar vaak meer problemen dan gewenst.
    Uiteindelijk ontmoet ze Yoran en Kyle, een tweeling die haar met tegenzin, in hun midden neemt. Maar hoe kan ze voor haar beste vrienden haar geheim nog langer bewaren? En hoe moet de klunzige Jane zich uit de problemen houden als ze niets anders kan dan ze veroorzaken?






    Bevat:
    -transseksuele verkleedpartijen.
    -scheldwoorden.
    -beledigingen.
    -12+ stukken.
    © Croyance

    'Eén en één is drie..
    Ik heb nooit goed kunnen rekenen,
    Maar ik wist pas dat ik geen ongelijk had toen ik hen ontmoette..'





    Titel is link naar story.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Hoi!
    Ik heb wel aardig wat verhalen. Je kunt naar de story door op de titel te klikken! (:

    Onbekende Personen.

    Guilt
    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.[/center]

    Tiberium
    Het is het jaar 2289. De Aarde is al tweehonderd jaar onbewoond verklaard en dat wat er van de mensheid over is, leeft op het ruimtestation Pangea Nova. Het is er krap, oncomfortabel en er heersen voedseltekorten. Mensen worden gemiddeld niet veel ouder dan 55 door de droge lucht en de slechte medische verzorging.
    Daarom keert een speciaal team voor het eerst in tweehonderd jaar weer terug naar de Aarde. Geen van allen is daar ooit geweest en hoewel ze allen goed getraind en voorbereid zijn, hebben ze dit geen van allen in de praktijk kunnen brengen. Zijn ze opgewassen tegen de bloeddorstige wezens die moeder natuur tijdens hun afwezigheid gecreëerd heeft? Kunnen ze de mutaties van hun voorouders, veroorzaakt door de vrijgekomen stof Tiberium, terugdraaien of eindigen ze net zoals zij?


    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?


    Fanficties - Harry Potter

    Gezworen Vijanden
    Als de ouders van Aenea horen dat hun neefje Harry nog in leven is, vertrekken ze vanuit Bulgarije naar Engeland. Aenea komt op Zweinstein terecht, waar ze direct merkt dat haar neefje beroemd is. Ze krijgt zijn vriendenkring direct cadeau en wordt verliefd op twee jongens die ze niet uit elkaar kan houden. Alsof dat haar nog niet genoeg problemen bezorgt, raakt ze bevriend met Draco, waardoor haar afdeling haar al snel links laat liggen.
    Aenea merkt al gauw dat het niet meevalt om vrienden te maken op een nieuwe school, waar het schoolsysteem haar vriendenkeus beperkt. Toch houdt Aenea voet bij stuk en laat ze zowel haar Griffoendorvrienden als Draco niet los – een keuze waarvan de consequenties steeds zwaarder gaan wegen, totdat uiteindelijk haar eigen leven in de waagschaal komt te staan, zonder dat ze dat zelf doorheeft…

    x Hoofdrollen: Aenea, Fred, George & Draco
    x Komt niet overeen met de feiten
    x Mocht je niet zoveel hoofdstukken willen lezen, ik ben ook bezig om het verhaal naar het Engels over te zetten. Er zijn minder dan tien hoofdstukken en dat kun je hier vinden.

    Hersenspinsels

    "They are the guardians of hope and wonder, the keepers of magic and dreams."


    Na de overwinning op Voldemort, keert Draco terug naar Zweinstein, waar hij behalve gevreesd nu ook intens gehaat wordt. Zijn ouders zitten in Azkaban en Draco woont onder toezicht bij een ander gezin. Hij wordt door de meesten gemeden en er doet zich een verontrustende ontwikkeling voor: een nieuwe groepering die zich geroepen voelt om zich te wreken. Draco is daarvan het belangrijkste doelwit: hij is immers de enige dooddoener binnen hun bereik.

    Een lichtpuntje in zijn leven is een nieuwe, mysterieuze, bloedmooie leerlinge die in Ravenklauw zit. Zij is die enige die hem met een neutrale blik bekijkt, maar hij durft niet op haar af te stappen.
    Na verloop van tijd merkt hij echter dat er iets vreemds aan de hand is met het meisje: hij blijkt de enige te zijn die haar kan zien! Word hij langzaam gek? Ziet hij geesten? Of is er toch iets anders aan de hand?


    Fanficties - Hobbit
    Courage
    Alyssae is een jonge elf die gevangen zit in de kerkers van de aardmannen. Omdat zij van Koninklijke komaf is, wordt ze voor losgeld gevangen gehouden.
    Wanneer ze op een dag door een groep dwergen wordt bevrijd, besluit ze hen te helpen bij hun queeste. Ze hebben hun inbreker verloren en ze wil hen graag bedanken voor het redden van haar leven.

    Toch wordt ze met een schuin oog aan gekeken door de leider van de groep: de norse Thorin. Hij lijkt bijzonder weinig met elven op te hebben en al helemaal niet met vrouwen. Zijn minachting is zelfs zo groot dat Alyssae niet durft te vertellen wie ze werkelijk is, bang dat hij zijn wrok jegens de tekortkomingen van haar volk tegenover haar zal uiten. Alyssae weigert echter te vertrekken: ze is mijlenver van haar verwanten vandaan en daarnaast heeft ze redenen om niet direct met haar familie herenigd te willen worden.

    Na verloop van tijd ontwikkelt ze gevoelens voor de starre Thorin – een liefde die naar alle schijn onbeantwoord zal blijven. Wat misschien maar goed is ook, want Alyssae weet dat een wederzijdse liefde verstrekkende gevolgen zal hebben...
    Niet alleen voor hen, maar voor hun hele ras...

    Mission Impossible
    Twee Quizletschrijfsters die elkaar via hun liefde voor de hobbit hebben leren kennen, maken het hetgeen mee waar alle fans op hopen: op magische wijze worden ze naar Midden Aarde getransporteerd zodra ze elkaar voor het eerst echt ontmoeten.

    Direct reizen ze naar de Gouw, hopend daar hun helden aan te treffen. Ze kunnen hun vreugde niet op als ze de hobbit Bilbo vinden, die al gauw bezoekt krijgt van dertien dwergen, maar het lachen vergaat hen al snel wanneer ze beseffen dat het lot van de dwergen in hun handen ligt, gezien zij weten hoe hun verhaal verloopt. Bovendien hebben ze geen van beide ooit lange afstanden afgelegd, op een paard gezeten of een zwaard in de hand gehad, wat niet alleen tot hilarische momenten maar ook tot levensgevaarlijke situaties leidt.

    De meiden besluiten de dwergen zoveel mogelijk ellende te besparen, teneinde zelfs enkele levens redden, maar door hun komst verandert alles en al snel hebben ze geen vat meer op de toekomst. Bovendien moeten ze niet alleen uit de handen van de orks blijven, maar zijn ook genoodzaakt om een nog meer gevreesde vijand te ontvluchten die het op hen gemunt heeft!

    -Dit verhaal bevat spoilers over het verloop van de Hobbit


    So Far Away
    Met gebroken harten moeten Dis en Thorin zien te overleven in een meedogenloze, wrede wereld. Alles zijn ze kwijtgeraakt.
    Thorin heeft zijn grootvader, zwager en broertje zien sterven op het slagveld. Hij heeft zijn stad in as zien veranderen. Zijn vader is van de aardbodem verdwenen en een moordzuchtige ork jaagt op hem, vastbesloten hem en zijn zus uit te roeien.
    Dis heeft haar man moeten afstaan aan de dood en blijft met twee jonge kinderen achter. Vrienden en familieleden heeft ze niet die haar te hulp kunnen schieten, behalve Thorin.

    De twee slaan op de vlucht nadat de orks Moria hebben ingenomen en zoeken verwoed naar een nieuwe thuishaven. Ze belanden uiteindelijk in een prachtig oord, waar ze onverwacht onderdak krijgen aangeboden. Dis is blij dat ze haar kinderen een veilige haven kan bieden, maar ze kan haar terneergeslagen gedachten niet van zich afzetten, zeker niet wanneer Thorin haar achter laat om hun vader te zoeken. Ze wordt opnieuw verliefd op een man, de enige die ze vertrouwt, maar niet in haar wereld past, waar enkel ellende de boventoon voert. Dis staat voor een duivels dilemma, waarin ze moet kiezen tussen de veiligheid van haar eigen zonen en het welzijn van het volk dat haar opgenomen heeft.

    - Dit verhaal speelt zich voor het oorspronkelijke verhaal van de Hobbit af en bevat geen spoilers.

    Your Betrayal
    Your Betrayal
    Twee jonge, ambitieuze elfen halen hun koning over om hen te laten infiltreren in het gezelschap van Thorin Oakenshield. Ze zetten ieder hun zinnen op één van de dwergen, vastberaden hen te verleiden om zo in Erebor te geraken om te voorkomen dat het opnieuw dwergen zullen zijn die in deze gouden hallen zullen resideren….

    [ bericht aangepast op 17 mei 2014 - 11:29 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben net begonnen met een story Marvel/avengers/x-men gerelateerd. Als dat in je intresse ligt wil ik je wel aanraden daar even een kijkje te nemen haha

    http://www.quizlet.nl/stories/137900/the-arrow-of-the-silver-dragon--the-avengers/


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    everyone has feelings but don’t show them| One Direction |


    Fiona Skyler Grey

    "Don't touch me."
    "Maybe it was not just a accent"
    "You lie!"
    'Why should I?"


    Louis, Niall, Harry, Liam and Zayn

    Let me help you!
    I don't need help.
    I love you.
    What?


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Claire leeft in een wereld waarin elke zestienjarige moet kiezen bij welke factie ze willen horen, voor altijd. Iedereen moet een test afnemen om te testen bij welke factie het beste passen, daarna mogen ze kiezen. Maar wat als er door jouw schuld iets vreselijks gebeurt?



    "Het komt wel goed" fluistert hij.
    "Het kan niet goed komen" fluister ik schor terug. Ik lieg, ik weet dat het goed kan komen maar ik wil het niet.
    "Doe het niet, je hebt een keus. Je hebt een leven voor je" zegt hij nu, een leven wat al bepaald is door iemand anders.
    "Het was een ongeluk" fluistert hij. Het was een ongeluk, ik probeer mezelf gerust te stellen maar ik weet dat het geen ongeluk was. Ik wilde het.


    Gebaseerd op Divergent
    Het verhaal uit de boeken is niet gebeurd
    Begin: 22-04-2014
    Einde: ??-??-????



    Afschuw, Divergent


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Run to safety


    You try to make me feel safe
    But I don't feel safe
    I'm not safe
    Someone needs to help me
    I need to run
    Run away
    Far away
    Help.


    You can close your eyes for things you don't want to see, but you can't close your heart for things you don't want to




    Calcanda semel via leti


    Iedereen is dood... iedereen. Het vuur greep razend snel om zich heen, huizen werden verzwolgen in de snijdende hitte. Ik dacht dat de duivel ons kwam halen, de duivel... Ergens had ik ook wel gelijk, ergens was het waar! Ja koning Hores en zijn mannen, waren de afkomstig van duivel ik wist het zeker! Zij waren in ieder geval elk bestoken met duivelse gedachtes, gevoed door zes van de zeven zondes.
    Ik ben maar een simpele vrouw, ik ben alleen... Maar ik ben gemaakt tot de zesde zonde en ik zal wreken wat deze mannen hebben gedaan. Ik zal hen elk op een passende manier naar de krochten van de hel sturen, daar waar zij thuis horen. Dan pas zal ik vrede kennen.



    Een verhaal dat je meesleept in het begrip naar een psychisch zieke vrouw die veel heeft gezien in een tijd van genadeloze oorlog. Een vrouw die leeft in het bijzijn van de mensen die haar hebben verziekt.


    Geschreven door Iris Huis in 't Veld
    Deze story doet mee aan SOTY
    Hoofdstukken tussen de 800 en 2000 woorden

    Gestart: 20-01-2014
    Eindigt: 30-11-2014








    Een aantal recensies:


    Klik voor groter
    De reacties zijn terug te vinden in de story


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.



    “Er is maar één mogelijkheid…”
    De woorden trekken de aandacht weg van haar wervelende gedachtegang.
    “Slechts één kans waarmee je ze kunt redden. Misschien.”
    Bentley kijkt de jonge verpleegster aan.
    “En dat is?” daagt ze uit?
    Poshline kijkt terug naar de meisjesachtige, zieke Periocyd.
    “Je leven uitwissen. Zonder te bezwijken.”
    Ze glimlacht.



    + Nederlands geschreven en gesproken
    + Genre: Sci-fi Dystopian, Avontuur, Onbekende Personen
    + kan zowel fysiek als mentaal geweld bevatten en mogelijk grof taalgebruik




    The Definition of Insanity

    Dit verhaal is een Harry Potter fanfictie MAAR ik volg niet het orginele verhaallijn want ik heb er altijd een hekel aan als ze opeens iemand in het harry potter verhaal propt. Enkel een paar van de karakters uit Harry Potter komen er in voor. Ik hoop dat je het leuk vindt :)

    http://www.quizlet.nl/stories/138335/the-eye-of-slytherin/


    How do you know; great and wisely weaselman?

    Ik hoop dat je mijn story een kans geeft!
    Veel leesplezier!
    x Nina


    The Ultimate Guide To Finding Love in a Bouncy Castle



    "Bijna had ik het hem verteld. Bíjna."

    Judy Maeson is zeventien jaar oud en is na het overlijden van haar zus nooit meer het vrolijke, spontane meisje dat ze eerder was, geworden.
    Haar moeder probeert haar terug open te doen bloeien door haar er zo vaak mogelijk op uit te sturen met haar zusje van vier, tot grote ergernis van Judy, die liever niet meer buiten komt. Dan ontmoet ze echter Zac, een jongen die haar voor het eerst in tijden aan het lachen maakt.
    De vraag is alleen of ze zelf wel open wil staan voor een nieuw begin... En kan ze hem ooit vertellen wat er met Anna gebeurd is?


    The Ultimate Guide To Finding Love in a Bouncy Castle is een romantische dramachicklit over liefde en verlies in de stijl van The Fault in Our Stars en Mijn Reis met Jake.


    "Echt super mooi geschreven! - TheBestDay
    "It's like a drug to me!" - xLenox
    "Je kan echt wel schrijven!" - Odyne
    "Ik word echt vrolijk als ik dit lees!" - Lovelyreads
    "Ik voel me helemaal gelukkig als ik jouw verhaal lees.. is dat normaal?!" - xLenox
    "Ik vind je verhaal heel mooi en leuk. De details die je beschrijft en de uitleg die je erbij geeft, vind ik geweldig." - Tuk

    "Je verhaal is echt prachtig!!" - xLenox

    • Geschreven door Niniwa1
    • In ontwikkeling
    • Onbekende personen || Romantiek || Drama
    • Copyright 2014 ©
    Klik hier voor de trailer!
    • Trailer gemaakt door Illwill
    • Mijn lezers zijn fantastisch! x


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell