• Crossover RPG- Pandoras Box



    En nieuwsgierig als ze was opende ze de doos en de gruwelen ontsnapten. Pijn ziektes, allerhande monsters en zo verder… Met al haar macht sloot ze de doos zodat alleen hoop achterbleef. En zo komt de doos van Pandora in de vergetelheid terecht.

    Zonder het te beseffen heeft de mens en de rest van het universum de doos van Pandora weer gevuld Maar wat ze ook niet beseffen, is dat de doos opnieuw geopend is. Maar een select groepje ‘helden’ voelt het wel, en zij zullen alles op alles moeten zetten om samen de doos opnieuw te sluiten en te vullen…

    Regels
    ~ Minimum 150 woorden.
    ~ Ik open alleen topics (ik zoek nog een medepersoon om dit te doen)
    ~ Je mag maximum 2 personages per persoon EN ze moeten een verschillend geslacht hebben.
    ~ Ondanks het gebruik van de term ‘helden’ zijn ze nog steeds kwetsbaar in een of andere manier en zijn hun karakters ook niet perfect.
    ~ Personages liefst van boeken of films
    ~ De huisregels blijven gelden voor iedereen.
    ~ Onzin en OOC in het praattopic.
    ~ 16+ en schelden mag IC
    ~ Je bestuurd niet andermans personage zonder toestemming
    ~ Hou een balans tussen mannelijke en vrouwelijke personages anders zet ik een stop tot de rollen gevuld zijn
    ~ Heb respect voor andere mensen
    ~ Reservaties blijven 48 uur staan, zijn ze niet ingevuld dan stuur ik een verwittiging naar jou dat je reservatie vervallen is.

    Rollen
    Naam (+nickname (opt)):
    Leeftijd:
    Kracht (opt.):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (+pic):
    Fandom+ korte samenvatting of informatie hierover (mag van Wikipedia):
    Extra:

    Personages
    Males
    ~ Hawkeye/ Clint Barton - Hansel
    ~ Bilbo Baggins - Eccleston
    ~ Legolas - Curuxa
    ~ Magnus Bane - geleninja
    ~ Loki - Pwettyness
    ~ Harry Potter - Intouchables
    ~ Isaac Lahey(R) - Tolkien
    ~ James Robert Anthony Adams Expendables
    Females:
    ~ Tauriel - Pwettyness
    ~ (R) - Tolkien
    ~ Black,Widow/ Natascha Romanoff- Valkyries
    ~ Babydoll - LyraPhoenix

    [ bericht aangepast op 19 maart 2014 - 18:20 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque



    Naam: Magnus Bane, the high warlock of Brooklyn.
    Leeftijd: Magnus liegt altijd over zijn leeftijd. Het ene moment zegt hij dat hij 250 is en de volgende dag zegt hij 600 te zijn. Er word gedacht dat hij rond de 800 jaar is. Hij is onsterfelijk dus zijn leeftijd heeft voor hem van weinig belang. Ooit heeft hij gezegd: "'I was alive when the Dead Sea was just a lake that was feeling a little poorly.'"
    Kracht: Magnus is een Warlock, wat betekend dat hij demonen kan oproepen en magie kan beoefenen.
    Innerlijk: Magnus Bane is oud, maar dat is niet altijd te merken. Hij staat bekent om zijn feestjes en zijn extravagante uiterlijk. Magnus is dol op mooie dingen en lekker eten en drinken. Toen hij er achter kwam dat hij onsterfelijk was besloot hij dat hij alle talen wilde spreken, hij is dus best ambitieus. Magnus heeft veel geheimen en praat niet graag over zijn verleden, zijn moeder en zijn vader. Zijn moeder heeft zelfmoord gepleegd nadat zijn Warlocksmark (zijn kattenogen) zichtbaar werd, hij was toen nog een baby en heeft nooit geweten of ze, nadat ze ontdekte dat hij half demon was, nog van hem hield. Dit zit hem behoorlijk dwars. Als Magnus van je houd zou hij heel veel voor je doen, maar als je hem verraad of ernstig beledigt dan maakt het niet uit hoeveel hij van je houd hij zal je verlaten. Magnus kan zich soms gewichtig gedragen, maar ook grappige en sarcastische opmerkingen maken. Hij kan flirterig zijn, maar ook serieus. Hij weet wanneer er van hem verwacht word serieus te zijn en als je eenmaal zijn respect hebt zal hij je serieus nemen als je een probleem hebt. Door zijn onsterfelijkheid is tijd iets anders voor hem, dan voor sterfelijke mensen. Hij kan gedood worden, maar zal niet uit zichzelf sterven. Hij zei ooit over zijn onsterfelijkheid: Time was like rain, glittering as it fell, changing the world, but something that could also be taken for granted. Until you loved a mortal. Then time became gols in a miser's hands, every bright year counted out carefully, infinitely precious, and each one slipping through your fingers.
    Uiterlijk: Magnus is half Indonesië, half Nederlands. Hij heeft de ogen van een kat die hij met magie kan verbergen. Hij is lang, dun en hij heeft een extravagante smaak. Hij draagt graag leren broeken, spiky haar, ongelofelijke veel glitter en glitterige accessoires. Ook vind hij het leuk om zijn biseksualiteit te tonen door regenboog hoeden of broeken te dragen.



    Fandom: The Mortal Instruments, The Infernal Devices en The Bane Chronicles.
    Korte samenvatting: De wereld van Magnus Bane bestaat uit demonen, mundane, shadowhunters en downworlders. Mundane zijn gewone mensen. Shadowhunters zijn mensen die half engel zijn en op demonen en downworlders jagen die de wet (belangrijkste wet: geen mensen vermoorden) hebben over treden. De shadowhunters worden geleid door de Clave (een organisatie of regering waarin de leiders beslissingen maken). Downworlders hebben demonen bloed in zich: je hebt fairies, werewolves, vampires en warlocks. Magnus Bane is een Warlock. Ook bekend als Children of Lilith/kinderen van Lilith.
    Extra: Hij heeft een kitten, Chairman Meow .

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 15:41 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik zet e erbij :)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik wil me bij nader inzien toch uitschrijven, sorry!


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.

    Naam : Loki Laufeyson, Son of Laufey Laufeyson and adopted son of Odin.

    Leeftijd: Who knows?

    Kracht : Loki heeft voornamelijk zijn staf nodig, daarmee kan hij zowel mensen hypnotiseren als verwonden.

    Innerlijk: Sluw is Loki vooral, plannetjes uitdenken, maar wel zo dat niemand ziet dat hij het heeft gedaan, ook is hij als je hem niet kent op het eerste gezicht een persoon met een echte glimlach, maar daarachter zit de grootste nepheid die je zou denken.

    Uiterlijk (+pic):




    Loki heeft gitzwarte haren, die altijd naar achter zitten, felblauwe ogen, waarin je zou kunnen "verdrinken". Zijn huid is wit, en hij lijkt nog witter door zijn zwarte haar en donkere kleding.

    Fandom: The Avangers en Thor I + II.

    Samenvatting : Loki is niet een lid van de Asgardianen, maar de zoon van Laufey, de leider van de Frost Giants, de oude vijanden van de Asgardianen. Loki werd als baby gevonden door Odin nadat hij Laufey had verslagen. Loki was bijzonder klein voor een frost giant, ongeveer ter grootte van een Asgardiaan. Odin voedde Loki op samen met zijn biologische zoon Thor.
    Hun hele jeugd heerste er al een vijandschap tussen Thor en Loki, vooral vanwege het feit hoe verschillend ze werden behandeld door de andere Asgardianen. Loki was duidelijk inferieur aan zijn adoptiebroer op het gebied van kracht en moed, maar had wel zo zijn eigen vaardigheden op het gebied van magie. Hij hoopte met zijn magie ooit Asgard te veroveren.
    Loki’s natuurlijke talent voor het creëren van chaos en onheil ontwikkelde zich toen hij volwassen werd, wat hem de bijnaam God of Mischief (god der onheil) opleverde. Zijn streken namen echter steeds serieuzere vormen aan en werden steeds gewelddadiger, waardoor hij al snel de God van het kwaad werd genoemd. Odin werd het uiteindelijk zat en zette Loki gevangen. Maar na een tijdje brak Loki weer uit. Hij bevocht zijn broer Thor meerdere malen. Loki confronteerde Thor zowel persoonlijk als door middel van (niet altijd vrijwillige) helpers. Zo was hij verantwoordelijk voor de creatie van de superschurk Absorbing Man. Loki’s plannen richtten zich ook op de Aarde, wat hem in conflict bracht met Aardse superhelden. Loki manipuleerde de Hulk in het bevechten van Thor. Dit leidde echter tot de vorming van de Avengers.

    Extra: Loki is eigenlijk een Frost Gigant.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Ik denk dat ik me ook uitschrijf. Mijn rol is alles behalve uitgebreid en ik heb geen idee hoe ik haar nog beter kan maken. Daarbij moet ik binnenkort weer naar school en nu ik erover nadenk heb ik op het moment al meer dan genoeg aan mijn hoofd. Sorry.

    Geen probleem alle 2


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    wel jammer dat zijn direct meisjes minder


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Meh, dit klinkt zo geweldig maar ik vrees gewoon veel te weinig tijd ervoor te hebben (huil)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Meh, dit klinkt zo geweldig maar ik vrees gewoon veel te weinig tijd ervoor te hebben (huil)
    Ik wil er geen sneltrein RPG van maken hoor :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hansel schreef:
    (...) Ik wil er geen sneltrein RPG van maken hoor :Y)

    Als het niet te snel gaat allemaal, wil ik het gerust proberen ^_^
    En 150 woorden valt in dat opzicht ook nog goed mee. Ik weet dus alleen nog niet welke dame uit welke film/serie/boek ik ga kiezen, maar ik heb nog even om erover na te denken ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Als het niet te snel gaat allemaal, wil ik het gerust proberen ^_^
    En 150 woorden valt in dat opzicht ook nog goed mee. Ik weet dus alleen nog niet welke dame uit welke film/serie/boek ik ga kiezen, maar ik heb nog even om erover na te denken ^_^
    Ik zal er al bijzetten dat je een dame Reserveert is dat ok?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hansel schreef:
    (...)Ik zal er al bijzetten dat je een dame Reserveert is dat ok?

    Dat is goed, thnx (flower)
    En meh, ik ben dus hard aan het nadenken over een interessant personage, maar ik heb dus echt nog niks :'D Zelfs interessante films komen niet in me op, terwijl ik dus een die-hard fantasy movie fan ben :'D Gaat wel goed komen, uiteindelijk ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Dat is goed, thnx (flower)
    En meh, ik ben dus hard aan het nadenken over een interessant personage, maar ik heb dus echt nog niks :'D Zelfs interessante films komen niet in me op, terwijl ik dus een die-hard fantasy movie fan ben :'D Gaat wel goed komen, uiteindelijk ^_^
    Misschien een disney personage e


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hansel schreef:
    (...)Misschien een disney personage e

    Dan eerder iets van Once upon a time ofzo :'D Nja, ik ga gewoon even verzinnen ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Mag ik babydoll van Sucker Punch reserveren?


    Vampire + Servant = Servamp