• Ik vind dit echt gemeen en eng, maar het is ook zo grappig. Mijn broertje en ik lagen in een deuk :'D
    De video.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2014 - 20:44 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Er is geen link? x)


    Pretty is just a pretty word.

    ^ Ik snap niet wat er fout aan de link is, maar hij wil niet.


    Some people are art and do art at the same time

    Misschien even op youtube opzoeken en dan opnieuw proberen? ^^

    EDIT: Oh god, ik ben nu al bang en ik heb 4 secondes gezien.....

    [ bericht aangepast op 16 mei 2014 - 20:46 ]


    wat was dit ookalweer

    Ik heb het omgezet naar een woord-link ^^ Dus je moet er nu gewoon op klikken.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik lachte hardop, haha.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik ga hem aan mijn zusje laten zien :')
    Eigenlijk lach ik nu al om haar reactie ;$


    wat was dit ookalweer

    Die schmink, geweldig gedaan :'D


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Iemand die mij kan vertellen wat er gaat gebeuren? Ik ben nogal paranoïde geworden sinds ik heel erg vaak schrik-filmpjes gezien heb. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Iemand die mij kan vertellen wat er gaat gebeuren? Ik ben nogal paranoïde geworden sinds ik heel erg vaak schrik-filmpjes gezien heb. :')


    Er gaat een klein meisje zitten met haar hoofd op haar schoot en doet alsof ze huilt, maar haar gezicht is helemaal vol met bloed en alles. Dus er komen mensen aan en vragen aan haar wat er aan de hand is oid en dan staat ze op en dan schrikken die mensen zich de klote en rennen weg voor hun leven. En dat meisje komt ze dus achterna. :') Maar je moet kijken, dan is het grappiger.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb 't niet zo op schrikfilmpjes.


    26 - 02 - '16

    Paenitet schreef:
    (...)

    Er gaat een klein meisje zitten met haar hoofd op haar schoot en doet alsof ze huilt, maar haar gezicht is helemaal vol met bloed en alles. Dus er komen mensen aan en vragen aan haar wat er aan de hand is oid en dan staat ze op en dan schrikken die mensen zich de klote en rennen weg voor hun leven. En dat meisje komt ze dus achterna. :') Maar je moet kijken, dan is het grappiger.

    Oh dear god, ik schrik me elke keer rot als ik dat gezicht zie. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Oh dear god, ik schrik me elke keer rot als ik dat gezicht zie. :'D

    Dat had ik eerst ook. Maar daarna vond ik het hilarisch. ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Skull schreef:
    Die schmink, geweldig gedaan :'D


    Dit. Echt awesome grappig XD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Meh, aan de ene kant vond ik het een leuke video, aan de andere kant vond ik het echt heel zielig voor die mensen. Helpen ze eens iemand, gebeurd er zoiets.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Meh, aan de ene kant vond ik het een leuke video, aan de andere kant vond ik het echt heel zielig voor die mensen. Helpen ze eens iemand, gebeurd er zoiets.


    Tja.. Maar je kunt genoeg anderen helpen. En een grapje tussendoor is altijd leuk.


    Some people are art and do art at the same time