• Het jaar 2145. Dankzij de technologie is het geloof in goed en kwaad vrijwel nihil. Toch is de oorlog tussen het goede en het kwaad op het randje van uitbreken. Maatregelen zullen genomen moeten worden.
    "jij hebt echt een engeltje op je schouder" is een gezegde die bekend is bij ieder mens. Niemand weet alleen dat ieder mens echt een engel bij zich heeft. Een Guardian Angel. Deze Guardian angel sterft als jij sterft, dit is de reden dat hij of zij er altijd voor zorgt dat je veilig bent.
    Uit noodzaak heeft de raad van Guardian angels een academy op gezet. Deze Academy leert de mens samen te werken met zijn Guardian Angel. Dit om te kunnen vechten tegen het kwade en zo de wereld van de ondergang te kunnen redden.

    De mensheid word in de gaten gehouden door deze angels. Na in wat mensen verdiept te hebben worden elk jaar zes meisjes en zes jongens uitverkoren om te komen in de academy. Dit gebeurd door middel dat hun Angel zich aan hen laten zien. Ze krijgen de keuze mee gaan naar de academy, daar leren ze hun Angel kennen (die overigens al alles van hun weet) maar ook samen te werken, vechten en de andere nodige vakken. Of niet meegaan, maar tegelijkertijd hun angel kwijt raken.

    Deze RPG speelt zich af op de Academy, deze is op een platform van 12 hectare boven de Himalaya gebergte. . Na drie jaar gestudeerd te hebben met je Angel ben je klaar voor het gevecht, Je word verplaatst naar een ander platform waar je woont tot je er klaar voor bent.
    Je opleiding duurt dus drie jaar, al die tijd woon je op het gebied van de Academy. Slapen, eten en leren doe je samen. Klassen en lessen zijn gevormt en elk jaar worden er 12 nieuwe leerlingen verwelkomt.


    Het officiële praat topic!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn topics.

    @Bastille: Oh god. Ze heeft een motor (':


    kindness is never a burden.

    Caim schreef:
    MT.


    That is a perfect copy of reality.

    @ Sigil: Is het trouwens niet handiger als de personen door een random picker gehaald worden? Aangezien dat wel eerlijker is, lijkt me zo. Daarbij, anders krijg je dingen die vooraf al afgesproken worden, en dat is wellicht wat minder leuk.

    Ik heb trouwens een paar plaatjes waar ik niet uit kan kiezen.

    O1, O2, O3, O4 O5, O6, O7.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Genest schreef:
    @ Sigil: Is het trouwens niet handiger als de personen door een random picker gehaald worden? Aangezien dat wel eerlijker is, lijkt me zo. Daarbij, anders krijg je dingen die vooraf al afgesproken worden, en dat is wellicht wat minder leuk.

    Ik heb trouwens een paar plaatjes waar ik niet uit kan kiezen.

    O1, O2, O3, O4 O5, O6, O7.


    Vier of een c:


    That is a perfect copy of reality.

    Opzich is dat wel eerlijker, daar ben ik het met je eens. Maar ik denk dat als je het een beetje afspreekt, op elkaar afgestemt kan worden. Ik wil eerst ook even zien of we het gewoon op een eerlijke manier kunnen doen. Gaat dat niet en word het vriendjes politiek die alleen met elkaar rpg-en, dan ga ik het wel door een random picker gooien, en dan moet iedereen gewoon zn guardian veranderen.

    En: 02, 04 of 07


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Overigens kan het wel zo zijn dat je personage verliefd is op iemand; dit betekend echter niet dat ze meteen iets krijgen, of een relatie hebben, misschien is de ander niet een geïntereseerd, of heeft degene het niet door! Liefde moet groeien! Ik let hier wel op.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 19:04 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Vind je Random picker eigenlijk dmv google?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Vraagje: mijn engel is de beschermengel van Bastille's personage. Haar personage is er 24 en zit dus in het tweede. Mijn personage is er 22... In welk jaar zit hij dan? Ik kan zijn leeftijd natuurlijk ook een upgrade geven.


    kindness is never a burden.

    De leeftijd van je angel hoeft niet gelijk te zijn aan de mens. Ze zitten sowieso in hetzelfde jaar. Als Angel moet je eigenlijk altijd in de buurt zijn van je mens.
    Maar leeftijd maakt niks uit in princiepe.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 19:12 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Het hoeft ook niet per sé erdoorheen gehaald te worden, maar het lijkt me wel eerlijker, mocht het enkel "vrienden" met elkaar zijn. Het is ook wel weer eens grappig om met iemand te rpg'en waarmee je niet eerder hebt geschreven. Ik denk er overigens over na om mijn personage geen Engel meer te laten zijn, al is dat nog niet zeker, dus ik wacht daar even mee af.
    Mijn personage(s) word(en) sowieso lastig verliefd op een ander, daar let ik eveneens wel op.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sigil schreef:
    Vind je Random picker eigenlijk dmv google?

    Ja. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Genest schreef:
    Het hoeft ook niet per sé erdoorheen gehaald te worden, maar het lijkt me wel eerlijker, mocht het enkel "vrienden" met elkaar zijn. Het is ook wel weer eens grappig om met iemand te rpg'en waarmee je niet eerder hebt geschreven. Ik denk er overigens over na om mijn personage geen Engel meer te laten zijn, al is dat nog niet zeker, dus ik wacht daar even mee af.
    Mijn personage(s) word(en) sowieso lastig verliefd op een ander, daar let ik eveneens wel op.


    I agree, daarom twijfel ik nog even op dat gebied, Al heb ik zelf nooit eerder met Caim ge-RPGt, zij vroeg mij namelijk haar angel te zijn.
    Toch heb je met een Random picker toch kans om bij elkaar te komen.
    Misschien moeten jullie kiezen uit degene waar je nog niet of niet vaak mee ge-RPGt hebt.

    Nawh waarom dat?

    En de mijne is nogal een flirt, dus dat kan verschillen haha.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 19:15 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Genest schreef:
    @ Sigil: Is het trouwens niet handiger als de personen door een random picker gehaald worden? Aangezien dat wel eerlijker is, lijkt me zo. Daarbij, anders krijg je dingen die vooraf al afgesproken worden, en dat is wellicht wat minder leuk.

    Ik heb trouwens een paar plaatjes waar ik niet uit kan kiezen.

    O1, O2, O3, O4 O5, O6, O7.


    That's true. En dit klinkt heel lullig, maar ik heb wel mensen waarvan ik liever niet heb dat hij/zij de guardian angel van mijn char wordt :'x

    Aaand 4 :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Caim schreef:
    (...)

    That's true. En dit klinkt heel lullig, maar ik heb wel mensen waarvan ik liever niet heb dat hij/zij de guardian angel van mijn char wordt :'x

    Aaand 4 :Y)


    hahaha, dat heb ik soms ook.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]