• Je weet het of niet, maar ik ben behoorlijk into vintage en ik wil al heel lang een vintage badmode hebben. Vorig jaar had ik mijn oog op een badpak, maar nu hebben ze ook bikini's en ik weet niet meer wat ik moet nemen. Dus, welke vinden jullie het leukst?

    Badpak (bij het rode model zie je het op een persoon)
    Bikini

    Misschien handig om een beetje mijn vormen te weten. Ik heb maatje 38 en weeg rond de 60 kg. Ben niet dik, maar ook niet dun. Ik heb wel een klein buikje, maar voor het moment let ik op mijn voeding en het verschil is al lichtjes te zien. Dus op dat vlak hoeft geen rekening gehouden te worden of het een badpak of bikini moet zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het badpak persoonlijk leuker dan de bikini. Ik hou niet zo van bikinibroekjes die zo hoog uitgesneden zijn.
    Overigens vind ik het zwart-witte badpak het leukste, hoewel die anderen ook zeker niet mis zijn.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 13:30 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik vind het badpak ook het leukste, om dezelfde reden als Lacey, eigenlijk.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ben ook wel de grootste fan van het badpak, maar ik draag sneller een bikini dan een badpak, dus daarom dat ik begon te twijfelen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Badpak. :3


    Your make-up is terrible

    ik vind van de bikini wel erg leuk alleen het broekje niet maar de badpak is ook erg leuk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik vind het badpak het leukst.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Assassin schreef:
    Badpak. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Badpak!

    Het badpak vind ik het leukst. Ik heb zelf ook al eens naar zo'n badpak gekeken (van dezelfde site ook), maar ze zijn echt ontzettend duur dus voorlopig heb ik er geen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Yoite schreef:
    Ik vind het badpak ook het leukste, om dezelfde reden als Lacey, eigenlijk.


    :)

    Bikini, haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Assassin schreef:
    Badpak. :3


    -

    De bikini , ik vind hem zo leuk oldfashion


    Firm believer of all that is magic

    Het is alletwee old fashion.:W


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Yoite schreef:
    Ik vind het badpak ook het leukste, om dezelfde reden als Lacey, eigenlijk.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .