• Beste Q-leden,
    Ik vraag jullie hulp en het duurt echt niet lang!

    Al sinds mijn 13de ben ik gigantisch grote fan van Ed Sheeran. zowel van zijn eerste album 'Ed Sheeran' tot '+' en natuurlijk nu ook zijn nieuwste Album Multiply.
    Echter sinds ik Ed's liedje leerde kennen via SYTYCD heeft mijn Zus me de originele versie van Ed laten horen. (Die andere was een Cover van Birdie) Meteen werd ik dus verliefd op die zuivere stem en prachtig gitaarwerk. Dit was gewoon zo simpel, zo mooi. Niemand van mijn school kende hem toen en dachten toen dat hij Rupert Grint was (Lego House). Langzamerhand werd hij ook bekender met zijn liedjes Drunk en Give me love. Zodra hij meer en meer naar te rop groeide leek het ook alsof ik me beter begon te voelen ^^ Ik had die tijd eigenlijk een erg diepe periode gehad en zijn liedjes beurden me echt op. Zo'n jaar en een half later veranderde ik ook van school en ging alles veel beter. Ik begon trots op mezelf te worden met wat ik kon creëren. Mijn vrienden leken hem ook echt top te vinden en tja als ik er aan terug denk moet ik nog steeds glimlachen. Mijn zus heeft hem dan dat jaar gezien in wechter wat me best jaloers maakte, maar toen ze belde tijden A team en me liet meegenieten was het gewoon onvergetelijk. En dat laat ons nu komen naar dit jaar. Het jaar waar hij samen werkte met Taylor Swift en weer een fantastisch liedje tevoorschijn toverde. En... Natuurlijk zijn bekendste hit die al weken, zelfs maanden in de top 3 stond. I see fire. Het liet me weer herinneren hoe hard ik hem wilde ontmoeten hem wilde horen life zingen. Nu ga ik 1 dag naar pukkelpop speciaal om Ed Sheeran en zoveel andere talenten te zien. Maar om eerlijk te zijn ben ik bang dat ik niet vooraan ga kunnen staan. (Ik heb namelijk het probleem dat ik heel rap ziek kan komen van drukte en hitte en zeker als mensen me gaan zitten duwen).

    Natuurlijk ben ik hier al dol gelukkig mee. Maar sinds zondag avond zag ik dat hij naar the Qube zou komen in België en sindsdien zit ik me ziek te luisteren naar de radio letterlijk ! Gisteren heb ik zelf tot 3 uur s'nachts zitten luisteren om dan pas te beseffen dat Q-music middernacht aanziet als 6 uur s'ochtends (voelde me echt belazerd!)
    Om eerlijk te zijn heb ik het opgegeven om nog mee te doen aangezien mijn Live toch achter komt en ik hem zou zien op pukkelpop, maar ik wilde zo graag mijn zus verrassen als ze terug zou komen van reis. (Ik kon echt janken.)
    En dan vind ik een andere site die al meteen de plaats en datum weerheeft wanneer Ed langs komt en me de kans heeft om toch hem te kunnen zien op die plek! Als grote fan van hem kun je helaas niet je hart uiten in 140 letters dus heb ik een klein tekstje kunnen schrijven.
    Nu rest me nog 1 probleem en hiervoor heb ik jullie hulp echt nodig! Ik moet minstens 15 'likes' hebben op deze post om überhaupt door de Jury gekozen te worden en enkel 25 mensen kunnen deze winnen.

    Dus willen jullie Aub me helpen? Hier is de link klik!

    Mijn naam is Deleu Saar ^^ En je hoeft alleen maar op het hartje te drukken (denk ik). Ik bedank jullie echt enorm en als jullie mijn hulp nodig hebben, dan zal ik zoiets meteen voor jullie terug doen! + sorry als dit het verkeerde Subforum is.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Tuurlijk wil ik je helpen.

    Ik klik wel even op het hartje :D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    IK had het willen doen maar ik moet me aanmelden op Facebook en dan heb ik er niet zo'n zin in. Sorry


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Done. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Als het gewoon stemmen was, had ik het zo voor je gedaan, maar omdat het via Facebook is, doe ik het niet. Sorry.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb gestemd voor je.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gedaan! (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Heh schreef:
    Als het gewoon stemmen was, had ik het zo voor je gedaan, maar omdat het via Facebook is, doe ik het niet. Sorry.


    Dat begrijp ik, helaas zijn bijna alle wedstijden met Facebook of twitter :/


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mudita schreef op 10 juli 2014 - 21:03:

    Dat begrijp ik, helaas zijn bijna alle wedstijden met Facebook of twitter :/


    Twitter maakt me niets uit, maar Facebook heb ik gewoon liever niet.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Makaveli schreef:
    Ik heb gestemd voor je.


    26 - 02 - '16

    Ik wil best stemmen, maar er staat iets over dat de app berichten op je facebook kan plaatsen? Aangezien ik niet goed begrijp hoe dat zit, vrees ik dat ik je niet kan helpen.
    Ik duim voor je!

    Ik wil je dolgraag helpen alleen ik heb geen Facebook, mwehh ;(


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Sevina schreef:
    Gedaan! (:


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Heh schreef:
    Als het gewoon stemmen was, had ik het zo voor je gedaan, maar omdat het via Facebook is, doe ik het niet. Sorry.


    Treat people with kindness

    Mijn browser support het niet?
    Nouja, ik kan dus niet stemmen, maar succes!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Tuurlijk ga ik het liken! Hoop dat je wint ;D


    Little do you know