• Omdat er een show je piercing topic is, vond ik dat er ook een show je tattoo topic moest zijn.
    Dus bij deze.




    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 18:30 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    I have none, maar die van jou ziet er al wel badass uit.

    Ik ga dit topic volgen, gewoon omdat ik benieuwd ben naar tatoeages van anderen.
    Zelf wil ik er ook nog een: een klein pootafdrukje van een kat. Als eerbetoon aan mijn overleden kat Pom.


    26 - 02 - '16

    Ik heb zelf geen tattoo, maar ik ga dit topic wel volgen, omdat ik vaak benieuwd ben naar de tattoo's de mensen hebben. (:


    Do what people say you can't.

    Mijn iphone maakt vreselijke foto's, maar dit is die van mij:


    Gandalf's signature. c:


    Caution first, always.

    Oropher schreef:
    Mijn iphone maakt vreselijke foto's, maar dit is die van mij:


    Gandalf's signature. c:

    I am jeeeeelly.


    Het is echt super nice. ^^ Is zoiets duur?

    Elvenking schreef:
    (...)
    I am jeeeeelly.


    Het is echt super nice. ^^ Is zoiets duur?
    Zo'n kleine tattoo absoluut niet. 20 euro?
    De mijne kost 300 en dat valt ook nog wel mee. Dusja.


    I live for the applause, you will die for it.

    Elvenking schreef:
    (...)
    I am jeeeeelly.


    Het is echt super nice. ^^ Is zoiets duur?

    Dankjewel! ;D
    Ik liet 'm zetten bij een vriend van een tante van mij, want hij heeft zijn eigen zaak, dus voor mij was het heel goedkoop. Je moet gewoon goed uitkijken of ze je niet naaien, want een vriendin van mij had een kleine tattoo op haar vinger laten zetten en zij moest echt echt 70 euro voor betalen volgens mij. :/ Check anders een aantal tattooforums?


    Caution first, always.

    Oropher schreef:
    (...)
    Dankjewel! ;D
    Ik liet 'm zetten bij een vriend van een tante van mij, want hij heeft zijn eigen zaak, dus voor mij was het heel goedkoop. Je moet gewoon goed uitkijken of ze je niet naaien, want een vriendin van mij had een kleine tattoo op haar vinger laten zetten en zij moest echt echt 70 euro voor betalen volgens mij. :/ Check anders een aantal tattooforums?
    Wauw... 70 euro.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)Wauw... 70 euro.

    Tell me about it. Dat was bij Tattoo Bob trouwens. Het was haar verjaardag, dus ze was té nerveus en té enthousiast om te onderhandelen. :')


    Caution first, always.

    22 April heb ik een soort intake gesprek, dus de mijne komt al dichterbij. *O*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''



    Haha, oki dat was flauw, want die is niet echt. Was iets dat ze in de Kinepolis deden rond Divergent. Ik heb wel al zitten nadenken voor een tattoo op die plaats, maar ik ben nog een beetje bang voor het permanente deel. Ik ken namelijk veel mensen die nu op een oudere leeftijd er spijt van hebben. Ik ga het dus sowieso eens uitproberen met temporary spul om te kijken of het me bevalt.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 17:49 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cozart schreef:
    Ik heb zelf geen tattoo, maar ik ga dit topic wel volgen, omdat ik vaak benieuwd ben naar de tattoo's de mensen hebben. (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Cozart schreef:
    Ik heb zelf geen tattoo, maar ik ga dit topic wel volgen, omdat ik vaak benieuwd ben naar de tattoo's de mensen hebben. (:

    Aye.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik wil er een laten zetten, maar weet niet zo goed hoe ik het aan mijn ouders moet brengen. En of ik dat wil doen of hem gewoon laat zetten en het achteraf vertellen.
    Ik weet wat ik wil, maar twijfel ook nog tussen twee plekken.

    Maar die van jou is echt heel gaaf, al ben ik zelf niet van de grote tattoo's.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 19:52 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Cozart schreef:
    Ik heb zelf geen tattoo, maar ik ga dit topic wel volgen, omdat ik vaak benieuwd ben naar de tattoo's de mensen hebben. (: