• Omdat er een show je piercing topic is, vond ik dat er ook een show je tattoo topic moest zijn.
    Dus bij deze.




    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 18:30 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Wauw, die van jou is echt gaaf. Ik denk dat ik op latere leeftijd eentje gaat nemen. Als ik kinderen heb zal ik hun namen laten zetten. Maar momenteel wil ik graag "stay strong" op mijn polsen tattoeren. Maar het probleem is dat als ik notaris wilt worden of een rechter, tattoo een big no no is.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2014 - 17:00 ]


    -

    Cavalier schreef:



    Haha, oki dat was flauw, want die is niet echt. Was iets dat ze in de Kinepolis deden rond Divergent. Ik heb wel al zitten nadenken voor een tattoo op die plaats, maar ik ben nog een beetje bang voor het permanente deel. Ik ken namelijk veel mensen die nu op een oudere leeftijd er spijt van hebben. Ik ga het dus sowieso eens uitproberen met temporary spul om te kijken of het me bevalt.


    Ik dacht al van "Huh, dat is een divergent tatto?='D"


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik wil een leeuw op mijn enkel laten zetten, zoiets.
    Weten jullie hoe duur dat ongeveer kan worden?


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Usha schreef:
    (...)
    Hij is echt onwijs mooi tot nu toe al! Heel realistisch ook. Mag ik vragen wat de betekenis er achter is?
    Mijn achternaam betekent tijger.


    I live for the applause, you will die for it.

    Benzema schreef:
    Ik wil een leeuw op mijn enkel laten zetten, zoiets.
    Weten jullie hoe duur dat ongeveer kan worden?
    Ligt eraan hoe groot etc.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille, ik lief je tattoo. Althans, dat kleurgebruik, en ben ook echt nieuwsgierig naar de volledig afgewerkte versie (H)
    Mijn ene tattoo is 10 jaar oud, en dus niet zo heel spectaculair meer :'D en m'n andere is niet bijster geweldig gezet en ik heb er enerzijds nog altijd spijt van dat ik hem bij die man heb laten zetten. Maar goed, ik kan er nog vrij weinig aan doen XD
    Als ik eens tijd heb, zal ik er foto's van laten maken ^_^

    Trouwens, de meesten weten dat ikzelf ook tatoeëer als hobby, en ik vind dat ik enkele foto's hier ook wel mag showen van wat ik zet.



    De bovenste is bij de vriendin van m'n schoonpa gezet, de ander bij m'n schoonpa zelf.
    Er staan nog enkele foto's op m'n camera die ik m'n pc moet zetten, maar dat is voor binnenkort :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Hij is klaarrrr


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Hij is klaarrrr


    Nice!


    26 - 02 - '16

    K ga dit topic maar es volgen. K mag mss volgend jaar mn eerste tattoo laten zetten


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik heb een dromenvanger op mijn rug en een vlinder met bloemen op mijn linkervoet. Hmmm, als ik mijn laptop weer heb, zal ik wel even foto's posten.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'