• Na twee jaar oogproblemen en hoofdpijn heb ik vandaag nieuws gekregen. Ik had oogmetingen en nu krijg ik een bril. Hier onder een foto van mn nieuwe bril.

    Het is geen leesbril of bril voor altijd maar voor lezen computeren enz. Al zal ik hem heel veel dragen. Ik roep al heel lang dat ik aan de bril moet maar ik ben echt heel blij met mijn bril.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Staat je erg leuk. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    staat je mooi. ik heb er zelf geen geen gezicht voor. dus geen bril op mijn neus dan maar hoofdpijn. ik wijger mijn brill op te zetten


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Hij staat je leuk! Ik heb zelf ook een bril en ik weet uit ervaring wat een hel het is om er eentje uit te kiezen. Er zijn zooooo veel verschillende modellen en kleuren! Ik krijg daar altijd spontaan keuzestress van, dan ben ik bang dat ik hem over een maand ofzo helemaal niet meer leuk vind :')
    Gelukkig ben ik heel blij met de bril die ik nu heb c:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Het viel me op, het was niet gemeen/flauw of wat dan ook bedoelt. Gewoon een constatering. Take a chill pill. Volgende keer gooi ik er wel een emoticon achter.

    Anyway, de bril staat je inderdaad goed :Y)

    [ bericht aangepast op 7 maart 2014 - 17:26 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Het viel me op, het was niet gemeen/flauw of wat dan ook bedoelt. Gewoon een constatering. Take a chill pill. Volgende keer gooi ik er wel een emoticon achter.

    Anyway, de bril staat je inderdaad goed :Y)
    het kwam na mij wel heel gemeen over. Als een topic over een bril gaat en iemand roept dat haar haren als een peuik eruit zien en scheef zit daar word je nou niet bepaald blij van


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    DarkSavior schreef:
    Het viel me op, het was niet gemeen/flauw of wat dan ook bedoelt. Gewoon een constatering. Take a chill pill. Volgende keer gooi ik er wel een emoticon achter.

    Anyway, de bril staat je inderdaad goed :Y)

    Whut.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Echt een leuke bril! Staat je heel leuk. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    IrishNialler schreef:
    (...)het kwam na mij wel heel gemeen over. Als een topic over een bril gaat en iemand roept dat haar haren als een peuik eruit zien en scheef zit daar word je nou niet bepaald blij van
    Ik zei niet dat je haar eruit ziet als een pruik. Dat was tenminste niet mijn bedoeling. Sorry als het zo overkwam, want dan snap ik echt wel dat dat niet leuk is. Nogmaals, het was niet mijn bedoeling en je bril vind ik leuk. Staat inderdaad bij je.

    Wil je trouwens wel eventjes je hondje terug roepen? Ene Amonaris loopt me aan te vallen en daar ben ik niet van gediend, omdat ik niks met haar te maken heb :'D Bij ons is er iets mis gegaan, niet tussen haar en mij. Ze mag best voor je opkomen, daar niet van, maar als ze me gaat aanvallen dan hoeft ze niks netjes terug te verwachten.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2014 - 18:46 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    leuke bril!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Leuk! :-)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Staat je echt leuk.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Mooi!
    Ik heb ook een bril, maar deze week doe ik lenzen. Heb het al 2 keer geprobeerd daar voor en ik hoop derde keer goede keer! :)


    Pewdiepie: " this is not called being gay this is called being FABULOUS !"

    Staat je goed !


    vecht niet voor iets dat niet voor jou vecht.

    Het staat je erg leuk. Je ziet er echt schattig uit, haha. :'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Leuke bril! Hij staat je goed! Ik heb er laatst ook maar één afgeschaft voor naast mijn lenzen. Laatst brak ik er eentje, was toen drie weken zo goed als blind. Heb geen zin om dat nog een keer te moeten meemaken, haha.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso