• Omdat het gewone topic een beetje rommelig werd, hier het praat topic
    Dingen zoals laatste stukje voor vandaag mogen nog steeds in het gewone topic
    Dingen zoals wie heeft er zin om met Satana the praten moet hier
    Duidelijk?

    Rollen
    Grijs, kamer 1 | ~ | Blauw, kamer 2
    Jongens
    ImaCreep - Miguel Apollo | Alcoholisch, traumatische ervaringen en veel angsten
    Noticed - Lukas Strümer | Stalker en moordenaar

    Enface - Luke Owens | Agressief en een perfectionist waardoor hij moeite heeft met sommige dingen los te laten
    OPEN
    Noticed - Christian Lenuta | Voorspellende beelden in zijn hooft en gevoelig voor extreem felle lichten en extreem schelle en luide geluiden

    Meisjes
    Pebble - Annabeth Isabelle Brandon | Dubbele persoonlijkheid
    Thirlwall - AbbeyGail Elizabeth Dragomir | Sociale angststoornis, automutilatie
    Imacreep - Sarah Macey | Denkt dat ze iemand anders is, haar eigen ik is depressief
    Noticed - Mirela Razvan | Agressie stoornis

    Magicales - Santana Fedelia Martinez | Gemarteld in het verleden waardoor ze nu andere martelt

    Begeleiders
    Enface - David Crowley


    Speeltopic
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 21:36 ]


    It's very important for you to believe that you are the one

    MT (:

    Ik denk dat zomer het handigst is, maar ik vind winter ook wel wat hebben (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mijn topics *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Yay, een praattopic! c:

    Seizoen zou ik zeggen Lente of Zomer, omdat ik dat zelf gewoon de leukste seizoenen vind haha. We kunnen bijvoorbeeld doen dat het Lente is? Een graad of 19, met wat zon. Dan is het niet zo stinkende heet, maar wel gewoon lekker. Maar goed, het maakt mij niet veel uit. Ik pas me wel aan, maar het is wel handig om inderdaad even te weten in welk seizoen we spelen.

    Ik heb even een vraag aan ImaCreep. Ik ken een meisje (mijn beste vriendin) die ook graag meedoet aan RPG's. Wij deden dit eerst altijd op een paardenspel (ja, echt) maar sinds die site officieel verwijderd is, is alles stil gevallen. Ik vond Quizlet waar ik niet alleen een story kon schrijven, maar ook om lekker te RPG'en. Mijn vraag is of er misschien een uitzondering kan worden gemaakt voor haar. Ze is haar account nog aan het aanmaken, maar zij kan erg leuk spelen. Is er een mogelijkheid dat zij ook nog twee personages aan mag maken?


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Ik ben een voorstander van de winter met sneeuw en zo, maar zomer is ook goed :)
    Oh en zijn ze gewoon in Nederland?
    Sorry voor mijn vele vragen maar ik vind het prettig om te weten

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 23:41 ]

    Desnoods kan dat meisje misschien een begeleider aanmaken, dat zou wel heel tof zijn. Als ze dat wel wil natuurlijk.

    De meeste stemmen zijn nu voor winter en zomer
    Niemand houd van herfst behalve ik Ook dat over Nederland mogen jullie bepalen, ik denk het wel maar het is inderdaad handig om dat soort dingen te bepalen xD

    @noticed
    Eigenlijk ben ik nog op zoek naar 2 begeleiders
    Als ze dat liever niet heeft mag de rest weer stemmen of ze liever wel of niet hebben dat ze erbij komt (op zich kan ze makkelijk instromen, we zitten zelfs nog op dag 1 en dan maken we van de tweepersoonskamers driepersoonskamers) maar het gaat me er meer om dat de rest het anders misschien te druk of vol zou vinden dus okay
    Stem welk seizoen
    Stem welk land
    Stem of ze er wel of niet nog bij mag (en noticed vraag haar of ze begeleider wil worden)


    It's very important for you to believe that you are the one

    Ik stem voor het seizoen lente, ik stem voor het land Frankrijk of Nederland. En ik stem natuurlijk ja voor xLillith. Ik zal haar even vragen of ze dat wil, maar ik denk dat zij liever twee patiënten wil spelen. En zoals ImaCreep zegt (en jij bent tenslotte de starter/ 'baas' van dit spel), we zijn pas net begonnen dus ze zou nog makkelijk in kunnen stromen. En als zij meedoet, speelt ze sowieso ook een meisje, en dan kunnen de meisjes met twee op één kamer, in plaats van met zijn drieën. Bij de jongens idem dito. Maar ik zal het haar even vragen of ze een begeleider wil spelen.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Ahw nee mijn favoriete seizoenen zijn winter en herfst, ik houd van kou. Hoewel ik lente ook leuk vind en herfst of en toe niet omdat het zo vaak regent en onweert. En daar ben ik bang van :')
    Ik stem voor winter of zomer, puur omdat je daar veel mee kan spelen.
    Ik stem dat ze wel bij mag maar ik zou het heel leuk vinden als ze en begeleider wil spelen.
    En sorrysorry maar mogen ze het terrein op eigen houtje verlaten ja of nee?

    Omdat er in sommige kamers al duidelijk is dat het er 3 personen slapen lijkt het mij handiger het 3-3 te doen in plaats van 2-2-2
    Lente ew, maar in het topic is natuurlijk anders dan in het echt haha, misschien vind mijn rol het wel heel leuk de lente xD
    Iemand die NIET in nederland wil? want anders doe ik het gewoon daar dat is het makkelijkst

    Lol een gek vrolijk het terrein laten verlaten, laten we dat maar niet doen
    Ze mogen wel "naar buiten" maar niet te ver weg van het huis

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 0:04 ]


    It's very important for you to believe that you are the one

    Ik heb het haar gevraagd, maar zoals ik al zei, ze speelt liever twee 'gekken'. Tenzij ze écht een begeleider moeten spelen, maar dan is het voor haar niet leuk omdat ze 'moet'. En naar mijn mening gaat het zo ook hartstikke goed, dat we nu allemaal de begeleiding kunnen spelen. Dat kan volgens mij ook gewoon zo blijven, als iemand even een begeleider wil of moet spelen kunnen we dat nu mooi in dit topic overleggen, toch? ImaCreep, jij bent de starter van deze RPG dus het lijkt me handig dat jij ons niet langer in spanning houd. Kan zij haar personages gaan aanmaken, of is er toch geen plek voor haar (wat mij niet lijkt, want dit is juist het moment dat het kan)? Zij zal uiteraard een jongen en een meisje aanmaken, dus dan kunnen alle mensen met zijn tweeën op één kamer, en zijn er geen groepen van drie meer. Lijkt me handig.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Okay ze mag er in met een jongen en meisje
    Ze sluit aan bij de kamers van 2
    nu ga ik eten doei


    It's very important for you to believe that you are the one

    Oh, ja dat kan ook natuurlijk. 3-3 in plaats van 2-2-2. Nederland vind ik leuker dan Frankrijk, nu ik er aan denk. c:


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Het zou het meest logisch zijn in Nederland, maar op zich maakt het niet zoveel uit, aangezien we toch niet naar buiten kunnen/mogen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Waaaarom vindt je lente niet leuk? Jajoh, ik vind Luke ook meer een zomer persoon en ik haat meestal de zomer.
    Ah stom daar had ik even niet aan gedacht :')
    Het land maakt mij niet zo veel uit, Nederland is prima.
    Ik ben benieuwt naar de nieuwe personages (:

    Hallo! Ik ben de vriendin waar Noticed het over had. Bedankt dat ik mee mag doen, ik ga nu beginnen met het maken van mijn personages. ;3