• Hoi hoi!

    Het is alweer iets van een halve eeuwigheid dat ik hier ben geweest dus als jullie me niet meer kunnen herinneren, maakt niet zoveel uit. Ik denk toch niet dat velen me zullen herinneren. Maar ik ben weer terug (voor hoe lang? Geen idee) en kom weer lekker tussen het gamen door hier RPGen.
    Al is die mededeling niet waarvoor ik hier een topic aan maak. Ik wilde even mijn enthousiasme kwijt en aan jullie allemaal mededelen dat ik zomer 2015 op UITWISSELING ga!! :D zomer 2015 is nog heel ver weg, maar dat maakt me helemaal niet uit, ik hoef alleen nog maar een jaar 6 vwo en een klein beetje 5 vwo en dan is het alweer zover!!

    Nu zal ik even wat specifieker zijn, ik ga op uitwisseling voor een heel jaar :D En niet zomaar naar een land, nee eventjes naar de andere kant van de wereld!! Naar Nieuw Zeeland om precies te zijn, daar ga ik voor 2 keer een half jaar naar High School in Richmond dicht bij Nelson.(Dat is ergens in het noorden van het Zuider Eiland, voor specifieke locatie kun je beter eventjes googlen). Ik weet nog niet wie mijn gastgezin word, maar dat komt wel :D

    Groetjes Haunter!

    Wauww dat is wel echt super gaaf. Zou ik ook wel graag willen maar ik ben nog maar 13 dus dat gaat nog heel heel lang duren. Maar s u p e r leuk dat je dat gaat doen ^^


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Wow, super vet! Veel plezier alvast! En dat is zeker iets om naar uit te kijken, ook al duurt het nog meer dan een jaar. Het vooruitzicht is namelijk fantastisch, haha. :')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oh ik ben zo jaloers. Ik wil sparen voor een tussenjaar na de havo en dan wil ik ook graag naar Nieuw-Zeeland.
    Heel veel plezier alvast in ieder geval!