• Hallo iedereen!

    Ik heb sinds een aantal dagen enorm veel last van reclame hier op het forum, profielen van anderen en soms op andere pagina's. Ik heb steeds de zelfde reclame van Hi Prepay, gewoon een klein blok, maar op veel topics verschuift het de letters compleet, dus dat irriteert nogal (cat)
    Hier een aantal voorbeelden:







    Hebben er meerde mensen hier last van, of ligt het aan mijn apparatuur? =3

    [ bericht aangepast op 2 sep 2014 - 18:39 ]


    "Not my daughter, you bitch!"

    Ik weet van meerdere mensen dat ze er last van hebben. En ik, helaas, ook. :c


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    Ik weet van meerdere mensen dat ze er last van hebben. En ik, helaas, ook. :c


    take me back to the basics and the simple life

    Ik heb Adblock, en dus helemaal niet last van reclame. Het kan ook een reclame virus zijn, hoe je dat kan verwijderen weet ik alleen niet meer.


    Alleen maar tranen van geluk

    Rowling schreef:
    Ik heb Adblock, en dus helemaal niet last van reclame. Het kan ook een reclame virus zijn, hoe je dat kan verwijderen weet ik alleen niet meer.

    De HI prepay tekst kan zelfs adblock niet wegkrijgen. Ik ben ook Adblock en dan zie je hem nog.


    Ex astris, sciencia

    Ik heb er vooral last van op mijn mobiel. Echt irritant.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb er ook ast van, op mijn mobiel en op mijn laptop. Die reclame staat gewoon letterlijk in het midden van het topic.(cat)

    Ik heb googl chrome en ik had ook last van dat soort dingen, dit heb ik gedaan om op te lossen:

    Rechs boven in klik je op die drie streepjes, vervolgens instellingen.Daarna linksbovenin naar Uitbreiden.En bij mij stond er een ding van Hd en die he ik toen verwijderd.

    Helaas staan er bij mij wel wat letters van Hi Prepaid maar niet zon groot blok.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Mulford schreef:
    (...)
    De HI prepay tekst kan zelfs adblock niet wegkrijgen. Ik ben ook Adblock en dan zie je hem nog.


    Ja ik zit nu op mijn laptop, en zie die tekst ook...


    Alleen maar tranen van geluk

    DAWSONS schreef:
    Ik weet van meerdere mensen dat ze er last van hebben. En ik, helaas, ook. :c


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Hier was volgens mij al een topic over, maar het is inderdaad heel vervelend. Ikzelf heb adblock, maar dat ding heeft waarschijnlijk geen zin om mee te werken, want het verdwijnt niet. Vooral op mijn mobiel is het erg irritant.
    Kan er niet iets aan gedaan worden?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mulford schreef:
    (...)
    De HI prepay tekst kan zelfs adblock niet wegkrijgen. Ik heb ook Adblock en dan zie je hem nog.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hebben jullie er nog steeds last van?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Hebben jullie er nog steeds last van?


    helaas :-(


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    (...)

    helaas :-(


    16 - 09 - '17

    Scandal schreef:
    Hebben jullie er nog steeds last van?


    Ja, op elke topic en op iedereens profiel blijf ik het zien.


    "Not my daughter, you bitch!"