• Ik heb een nieuwe verslaving :Y) Ik heb woensdag "Inwijding" aka Divergent gekocht (omdat ik 'm gelezen wilde hebben voordat de film uitkwam) en heb 'm zo rond twee uur vandaag uitgelezen.
    Nou, na zo'n beetje alle namen die ik op iets trekken vond afgegaan te zijn en die nog níet bezet zijn (en dat was een heus karweitje, believe me), was Al nog vrij.
    En ook al is Al heeft hij zich nogal als een lul gedragen, hij bedoelde het niet slecht en ik vind het zo zielig dat hij dood is (no_chears) So r.i.p., Al.

    Ach, anyways. Om het topic nuttig te houden (hoeveel keer we dàt al niet gehoord hebben bij username-topics (': ): Nog iemand die niet kan wachten op de film kan wachten en zit te freaken op de boeken?

    [ bericht aangepast op 7 maart 2014 - 19:54 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    De spoiler heeft niet zoveel nut eigenlijk, je titel verraad al wat er met hem gebeurd. :'D
    Maar ik vind het wel een leuke naam.

    Elvenking schreef:
    De spoiler heeft niet zoveel nut eigenlijk, je titel verraad al wat er met hem gebeurd. :'D
    Maar ik vind het wel een leuke naam.


    Niet op gelet (': Ik ben weer fantastisch bezig, kuchkuch.
    Bedankt, in elk geval (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Geweldig is het he!?
    Ik heb Inwijding ook bijna uitgelezen, het is niet normaal verslavend.


    To love is to destroy.

    CaptainSwan schreef:
    Geweldig is het he!?
    Ik heb Inwijding ook bijna uitgelezen, het is niet normaal verslavend.


    This indeed, dat boek is geweldig (:
    Ik lees normaal gezien super traag, maar deze heb ik in twee dagen uitgelezen (aangezien ik donderdag bijna niet gelezen heb).


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Fijn, ik wilde dat boek nog lezen. (cat)
    Maar leuke naam.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Inwijding vond ik niet zo leuk. Ik weet ook niet of ik de film wil zien, de films zijn meestal slechter dan de boeken.

    Jammer dat die boi dood is, maar ja z'n eigen keuze geweest.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Novoselic schreef:
    Fijn, ik wilde dat boek nog lezen. (cat)
    Maar leuke naam.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Novoselic schreef:
    Fijn, ik wilde dat boek nog lezen. (cat)
    Maar leuke naam.


    Nou, sorry Lotsel (ja, ik heb het recht je zo te noemen :Y) ). Het is maar een klein deel van het boek, so no worries. Ik was net iets te snel met posten...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Izembaro schreef:
    Inwijding vond ik niet zo leuk. Ik weet ook niet of ik de film wil zien, de films zijn meestal slechter dan de boeken.
    Jammer dat die boi dood is, maar ja z'n eigen keuze geweest.


    Ik vind films niet "slechter", eerlijk gezegd. Ze zijn gewoon anders (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Elvenking schreef:
    De spoiler heeft niet zoveel nut eigenlijk, je titel verraad al wat er met hem gebeurd. :'D
    Maar ik vind het wel een leuke naam.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Al schreef:
    (...)

    Ik vind films niet "slechter", eerlijk gezegd. Ze zijn gewoon anders (:

    Als ze een boek verfilmen vind ik wel dat ze vaak slechter zijn, omdat meestal de karakterontwikkeling van personages onderbelicht is. Plus dat het voor komt dat gebeurtenissen niet in de film voorkomen of op een heel andere manier worden uitgewerkt.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2014 - 22:05 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Al schreef:
    (...)

    Nou, sorry Lotsel (ja, ik heb het recht je zo te noemen :Y) ). Het is maar een klein deel van het boek, so no worries. Ik was net iets te snel met posten...

    Hmm, oké dan, Leahsel (dat klinkt echt voor geen meter (cat)).


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Hmm, oké dan, Leahsel (dat klinkt echt voor geen meter (cat)).


    Neh, inderdaad niet (: Zeg maar Leo, als je echt iets wilt verzinnen, ik ben eraan gewend geraakt (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Leuk! Al vond ik de boeken echt niet zo heel geweldig. Tris vond ik nogal een Mary-Sue, dus de hele serie ergerde ik me aan haar.


    Tijd voor koffie.

    Ik moest aan dat liedje 'You Can Call Me Al' van Paul Simon denken :"D Lol.


    Don't walk. Run, you sheep, run.