• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil gewoon niet gaan vanavond, dus ik ga ook niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Zo rijles :Y) Me likes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rijles ging niet zo goed als ik had gehoopt. Ik was veel afgeleid en lette niet goed op. Verdomme


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chagrijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zo blij, zo blij! Meeting komt dichterbij! <3


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik heb zo'n honger *_*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    DarkSavior schreef:
    Rijles ging niet zo goed als ik had gehoopt. Ik was veel afgeleid en lette niet goed op. Verdomme

    Ik ken het. Ik had woensdag een heel slechte les omdat ik vrij moe was waardoor mijn concentratie dus ver te zoeken was. Dus toen werd ik alleen maar chagrijnig van die vrouw die dan naast me zit te blèren. :'D
    Maarja, je moet maar zo denken; het is maar een les, volgende keer beter. (:

    Damn you, CKV.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sambal en kaas gesmolten op een broodje met een kopje zwarte koffie doet me altijd goed ;D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sure, dat is niet eens zo.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wat leuk dat je me zegt dat je van q af gaat.

    Echt, serieus, dan zit ik me de hele tijd af te vragen waarom je niet reageert. "--


    help

    Ik haat het als mensen de hele tijd "fucking" en "kut" zeggen. Je zegt toch ook niet "Ik heb echt neukend geen zin in die les met dat vagina-mens"? (cat)

    [ bericht aangepast op 14 maart 2014 - 18:15 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Het idee om tijdelijk me van Q af te sluiten klinkt in mijn oren zo geweldig. Gewoon tijdelijk eventjes me op mezelf richten en gewoon rustig aan doen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Geen zin in die infoavond. Ik vraag me af hoe ik dat ga overleven met die paar uurtjes slaap.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Bijna klaar. Ein-de-lijk! Nog één dia, dan alles nalopen en dan zondag nog drie keer oefenen met informatie lullen. Morgen dan maar die opdrachten doen van MAW en beginnen met samenvatten. Of woordjes leren. Ik denk dat laatste, want ik vind doordeweeks woorden leren moeilijker. Muh, verdomde toetsweek. Driemaal muh. Muh. Muh. Muh.
    Muh.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife