• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nog een half uur en dan ben ik jarig. Dat besef gaat nog wel een tijdje duren denk ik.

    - It's because of the wind. It's making my eyes water


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Elvenking schreef:
    Nog een half uur en dan ben ik jarig. Dat besef gaat nog wel een tijdje duren denk ik.

    Gefeliciteerd!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bloodraven schreef:
    (...)
    Gefeliciteerd!

    Dankjewel! ^^

    Tuurlijk, joh! Meedoen aan een fucking wedstrijd en dan zonder iets te zeggen inactieveren of God mag weten wat er gebeurd is! Lekker dan. Ben ik even blij dat ik die opdracht nog niet had nagekeken, dan was het toch voor niets geweest als die persoon de beoordeling niet eens had gelezen! Blergh. Ach ja, het zij zo.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Elvenking schreef:
    Nog een half uur en dan ben ik jarig. Dat besef gaat nog wel een tijdje duren denk ik.

    Gefeliciteerd! *O*


    Caution first, always.

    1 jaar 13 maanden 13 uur 35 minuten


    Serieus, heb ik nu 1) mijn jubileum van twee jaar lid gemist en/of 2) ik heb gemist dat een jaar langer dan 12 maanden duurt en/of 3) Quizlet is traag met verwerken dat het 2 jaar, 13 uur en 35 minuten moet zijn i.p.v. 1 jaar 13 maanden 13 uur en 35 minuten.

    Húh?

    [ bericht aangepast op 13 maart 2014 - 10:10 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Elvenking schreef:
    Nog een half uur en dan ben ik jarig. Dat besef gaat nog wel een tijdje duren denk ik.


    Happy birthday! *geeft taart*


    OT: Eigenlijk zijn jullie gewoon een stel oppervlakkige lafbekken, zo achter iemands rug om mensen beroddelen en beledigen. Geen wonder dat ik zowat nooit met jullie om ga, ik heb mijn eigen aardige groepje aan vrienden.
    I'm seriously wondering how you will end up this way...

    Booker schreef:
    (...)
    Gefeliciteerd! *O*

    Dankjeee! ^^

    Ongewoonlijk schreef:
    (...)

    Happy birthday! *geeft taart*


    OT: Eigenlijk zijn jullie gewoon een stel oppervlakkige lafbekken, zo achter iemands rug om mensen beroddelen en beledigen. Geen wonder dat ik zowat nooit met jullie om ga, ik heb mijn eigen aardige groepje aan vrienden.
    I'm seriously wondering how you will end up this way...

    Thankss. :3
    Ik heb nog geen taart gehad vandaag. Schande. D:

    Jezus zeg. Ik zit een kwartier met mijn vinger omhoog en de docent komt maat niet, en iemanddie 10 seconden zijn vinger omhoog heeft helpt ze gelijk. Kutmens


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Soms vraag ik me af waarom ik nog op Quizlet zit. Niemand praat met mij (en als ze het al doen dan gaat het 9/10 keer over computer problemen), de vrienden die ik had laten me allemaal links liggen en de enige die mijn help echt waardeert is Rutger.
    Misschien wordt het tijd dat ik Q verlaat en ergens anders ga helpen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Commentaar docent: niet te vaag zijn hoor. Leg voldoende uit.
    Ik: D: Maar hoe dat te doen als ik maar 1000 woorden mag schrijven en met vaagheid al op de 1300 zit? T^T


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    What to do, what to do... meegaan of niet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Elvenking schreef:
    Nog een half uur en dan ben ik jarig. Dat besef gaat nog wel een tijdje duren denk ik.


    Gefeliciteerd! *O*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)