• Eindelijk is het mij gelukt om vol te houden niet meer te roken. Vandaag is de 3e dag dat ik niet rook. Ik weet het, het is nog niet lang maar ik voel dat ik het ga volhouden omdat ik mij op dit moment redelijk sterk voel en het niet meer wil aanraken. Ik word al misselijk als ik er aan denk, heel apart eigenlijk want ik rookte redelijk veel. Alleen nu ben ik bang dat ik té laat ben met het stoppen. Want ik kreeg zaterdag ineens heel erg last van benauwdheid, druk op de borst en duizeligheid. Nu heb ik net de dokter gebeld omdat ik het nu nog steeds heb en moet ik vanmiddag heen om te kijken wat er nou aan de hand is. Ik hoop zo dat ik niks ernstigs heb met mijn longen of zoiets. Ik weet dat het dom is geweest om te roken maar dat was meer een pijnstiller voor mij, ik voelde me vaak beter wanneer ik rookte aangezien ik echt een zware tijd heb gehad. Nee het is geen excuus! Het gaat nu stukken beter met mij dat ik zelfs al weer op het punt sta om naar school te gaan, en nu krijg ik last. >< Ik hoop zo dat het niet door het roken komt, en ik iets ergs heb.

    Bedankt voor het lezen, ik wou het gewoon graag delen omdat ik ergens heel trots op mijzelf ben dat ik de kracht heb door te zetten. Ben alleen wat ongerust over de klachten die ik nu heb. Ik heb dus geen zin in commentaar van; Ja eigen schuld had je niet moeten roken. Dan klik maar gewoon op het kruisje.

    Wish me luck vanmiddag (:
    xoxo

    EDIT:

    Ik kom net terug van de dokter en het zuurstof in mijn bloed was perfect en mijn longen ook. Hij zei dat ik gewoon een infectie heb wat bij de griep hoort en het over 2/3 weken wel over is.
    Het kan geen afkickverschijnselen zijn hoor, want ik kreeg het zaterdag toen ik nog rookte. Vanaf zondag heb ik geen sigaret meer aangeraakt dus dit is de 3e dag.
    Maar gelukkig niks ernstigs! ^^ Gaat wel weer over!

    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 15:57 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Ik heb nooit gerookt, maar ze zeggen dat de 3de week het moeilijkste is. Nu valt het dus nog mee, meer het zware komt er veelkans nog aan. In ieder geval veel succes, ik hoop dat het je zal lukken.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Veel succes!
    Het is nooit te laat om te stoppen met roken, want zodra je stopt, gaan je longen weer vooruit in plaats van achteruit. Het is niet echt een doorwerking, om het zo maar te zeggen.


    Your make-up is terrible

    Het stoppen met roken gaat me wel lukken! Dat voel ik gewoon. Maar ben gewoon heel erg bezorgd om de klachten die ik nu heb.


    Sometimes it's best not to care.

    Misschien moeten je longen wennen aan 't feit dat ze niet volgepompt worden met al die stoffen!


    To infinity and beyond •

    Succes !


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Ik vind het echt heel erg knap dat je gestopt bent met roken en ik hoop dat je dit ook vol kan houden! (: Nu moet ik nog stoppen haha. Veel geluk vanmiddag!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Super knap dat je gestopt bent met roken.
    Misschien zijn het ook wel afkickverschijnselen o.i.d. Dat heb je tegenwoordig ook wel vaak. (dat je stopt met iets en dat je dan klachten krijgt)
    Veel succes en inderdaad maar hopen dat het niks ernstigs is!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ga zo door!!!

    Knap van je!
    Veel succes! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Krull schreef:
    Ga zo door!!!


    26 - 02 - '16



    Goed bezig! Hou vol, je kunt het :Y)

    Heel veel succes, je kunt het! (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ben anderhalf jaar geleden ook gestopt en ik rook nu heel occasionally, maar ik ben absoluut niet meer verslaafd.
    Ga zo door, en licht vooral rokende vrienden in zodat ze je geen sigaret aanbieden en je in de verleiding komt om er een aan te nemen c:
    Good luck! c:


    Alis volat propriis.

    Goed zo! En volhouden (:
    Ik hoop dat je idd niks ernstigs hebt, maar zoals al eerder is gezegd kunnen het ook afkickverschijnselen zijn.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Parachutes schreef:
    Heel veel succes, je kunt het! (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan