• Hey,

    Ik heb een heel erg irritant probleem, namelijk: ik kan mijn menu's, zoals profiel, creaties, favorieten enzo niet openen. Ze klappen niet uit en ik moet dan via omwegen bij mijn creaties komen, wat echt vervelend is.
    Hebben meer mensen dit probleem? Of ligt het aan mijn laptop?

    Bij Internet Explorer doet hij het trouwens wel, maar dan heb ik zo'n irritante reclame die ervoor staat. Adblock heb ik trouwens al gepauzeerd, maar hij doet het nog steeds niet...


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Mijn balken klappen wel uit, maar die reclame staat er bij mij ook voor. Ik heb in ieder geval geen verstand van wat je kan doen tegen niet-klappende balken.


    Pretty is just a pretty word.

    Die van mij doen het wel, maar heel zelden doen ze 't niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Alleen op mijn mobiel heb ik 'r soms last van, maar ach.

    Probeer anders even Adblock Plus te installeren?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Alleen op mijn mobiel heb ik 'r soms last van, maar ach.

    Probeer anders even Adblock Plus te installeren?


    -

    Ze doen het nog steeds niet, ook niet met Adblock Plus. Echt vervelend, ik kan mijn berichten nou dus ook niet openen..


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Het probleem van de reclames die ervoor staan is als het goed is al bekend. Daar had ik een topic over aangemaakt en dat zou doorgegeven worden..

    dat van de niet uitschuivende menu's is wel irritant inderdaad, maar lijkt dan aan de internetbrowser te liggen, aangezien die het bij de andere wel gewoon doet... maar dat kan ik je natuurlijk niet met zekerheid zeggen.

    Ik heb er geen last van.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb het super vaak op mn mobiel en tablet.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Page394 schreef:
    Ze doen het nog steeds niet, ook niet met Adblock Plus. Echt vervelend, ik kan mijn berichten nou dus ook niet openen..


    Stel dan je snelmenu gewoon goed in, dan kan je gewoon overal bij.


    Your make-up is terrible

    Ik heb het vaak op m'n mobiel, maar als ik dan een beetje ga refreshen en opnieuw naar de site ga enzo, lukt het na een beetje klooien meestal wel. Maar op m'n laptop heb ik er nog nooit last van gehad.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)