• Het jaar 2145. Dankzij de technologie is het geloof in goed en kwaad vrijwel nihil. Toch is de oorlog tussen het goede en het kwaad op het randje van uitbreken. Maatregelen zullen genomen moeten worden.
    "jij hebt echt een engeltje op je schouder" is een gezegde die bekend is bij ieder mens. Niemand weet alleen dat ieder mens echt een engel bij zich heeft. Een Guardian Angel. Deze Guardian angel sterft als jij sterft, dit is de reden dat hij of zij er altijd voor zorgt dat je veilig bent.
    Uit noodzaak heeft de raad van Guardian angels een academy op gezet. Deze Academy leert de mens samen te werken met zijn Guardian Angel. Dit om te kunnen vechten tegen het kwade en zo de wereld van de ondergang te kunnen redden.

    De mensheid word in de gaten gehouden door deze angels. Na in wat mensen verdiept te hebben worden elk jaar zes meisjes en zes jongens uitverkoren om te komen in de academy. Dit gebeurd door middel dat hun Angel zich aan hen laten zien. Ze krijgen de keuze mee gaan naar de academy, daar leren ze hun Angel kennen (die overigens al alles van hun weet) maar ook samen te werken, vechten en de andere nodige vakken. Of niet meegaan, maar tegelijkertijd hun angel kwijt raken.

    Deze RPG speelt zich af op de Academy, deze is op een platform van 12 hectare boven de Himalaya gebergte. . Na drie jaar gestudeerd te hebben met je Angel ben je klaar voor het gevecht, Je word verplaatst naar een ander platform waar je woont tot je er klaar voor bent.
    Je opleiding duurt dus drie jaar, al die tijd woon je op het gebied van de Academy. Slapen, eten en leren doe je samen. Klassen en lessen zijn gevormt en elk jaar worden er 12 nieuwe leerlingen verwelkomt.


    Regels
    - minimaal 300 woorden per post en ik let hier op!
    - Niemand Buitensluiten!
    - Geen perfecte personages
    - Let zowel op de regels van de Academy als van dit rpg
    - Bestuur alleen je eigen personage
    - Verwond/vermoord elkaar niet zonder toestemming
    - Je hebt 48 uur om je rol in te vullen, red je dit niet stuur mij een berichtje
    - 16/18 + Is toegestaan Zowel geweld als Seksualiteit
    - Ik open de topics tenzij anders aangegeven.
    - Ooc tussen haakjes of in praat topic
    - Maximaal 2 personages per user
    - Probeer de jongens en meisjes zo veel mogelijk gelijk te houden.
    - Probeer geen liefdes relatie van te voren af te spreken, Dat moet groeien. Geld ook voor de Angels! Ook die kunnen verliefd worden maar ook dat moet groeien! je bent niet in een dag verliefd, al kun je je wel aangetrokken tot iemand voelen.
    - Geen een dags vliegen!
    -Naams verandering doorgeven.


    Dit is het officiële praattopic

    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 22:02 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sorry, sorry, sorry, voor het feit dat ik nog niet heb gepost. Ik heb hier door persoonlijke omstandigheden en school nog geen tijd voor gehad.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Degene die nog geen eerste post geschreven hebben, hebben tot zondag avond 9 uur om dit te doen anders worden jullie uitgeschreven.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    En wat voor taak krjjgt Allison? :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wat je zelf wilt :)

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 17:18 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oh dus je deelt niks in? Oke (:
    Allison wil wel een eerstejaars duo 'rondleiden/opvangen'. Vrijwilligers?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh damn, er zijn geen 1e jaars. Lol, iemand die opgescheept wil zitten met Allison voor een klusje? :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Was ik wel van plan. Maar ik wil wel voorkeuren weten.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    BastiIIe schreef:
    Oh damn, er zijn geen 1e jaars. Lol, iemand die opgescheept wil zitten met Allison voor een klusje? :Y)


    Ik post wel ergens deze dag met Chris. En dan kunnen ze saampjes klusjes doen haha?


    "Rebellion's are build on hope"

    Aza is natuurlijk ook altijd beschikbaar. Het maakt me niet zoveel uit wat ze doet. :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    VladiFerr schreef:
    (...)

    Ik post wel ergens deze dag met Chris. En dan kunnen ze saampjes klusjes doen haha?


    Wat moeten ze doen? Versieringen o.i.d.? Dan kan er nog altijd iemand van de andere personages bij komen als mensen dat willen (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Wat moeten ze doen? Versieringen o.i.d.? Dan kan er nog altijd iemand van de andere personages bij komen als mensen dat willen (:


    Kai is of course bij Allison, voor nu, dus misschien kan Aza daar ook heen komen? Kan hij lekker op iemand chagrijnen :Y)(nerd)


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Nephele schreef:
    (...)

    Kai is of course bij Allison, voor nu, dus misschien kan Aza daar ook heen komen? Kan hij lekker op iemand chagrijnen :Y)(nerd)


    This is going to be fun. :Y)
    Aza zal zich dan zéker niet laten doen door Kai, haha. Prepare for battle.
    Maar is het trouwens de bedoeling dat de beschermelingen samen met hun beschermengel zitten?

    [ bericht aangepast op 23 maart 2014 - 14:47 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    De angels mogen niet ver van hun beschermeling verwijderd zijn. Ze mogen wel iets anders doen dan hun beschermeling. Als ze maar in de buurt blijven.

    ik ben zo achter me laptop. Dan zal ik een lijstje in het begin post plaatsen wie welke taken heeft. Dit krijgen ze im de grote zaal te horen nadat iedereen zich daar verzameld heeft


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Silvanaa heeft zich uitgeschreven, wie was de angel van haar personage? Dan kunnen we zoeken naar een oplossing en kan ik daarna het lijstje maken voor de taken.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    BastiIIe schreef:
    (...)
    Wat moeten ze doen? Versieringen o.i.d.? Dan kan er nog altijd iemand van de andere personages bij komen als mensen dat willen (:

    Dat zou mijn personage al samen met Tyce doen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.