• Dit idee komt 100% van Squirrelpaw Ik maak nu even alleen de topics aan ^^


    DreamerN maakte deze prachtige cover!!

    RPG over fantasie wezens die leven in The Enchanted Forest.
    Ze worden opgejaagd door Fighters en moeten alles doen om te overleven.
    Er kunnen groepen ontstaan die elkaar kunnen helpen want de wezens hebben niet echt een hekel aan elkaar (wat natuurlijk wel kan zijn)


    Omgeving:
    The forest.
    Klik, klik
    Het bos bestaat uit hoge bergen en diepe dalen. Er zijn hoge besneeuwde bergtoppen en moerassen die diep in de dalen liggen. Je karakter mag overal wonen.


    Het dorp.
    Klik
    In het dorp kunnen alleen de mensen wonen. Ook kunnen er Fighters wonen, maar die kunnen ook dichtbij het bos wonen om ieder wezen te doden. Het dorp bestaat uit oude huizen die gemaakt zijn van hout. Huizen waar rijke mensen in wonen zijn gemaakt van steen. Ook is er een kasteel waar de koninklijke familie woon.






    Rollen:
    - Werecat = Weerwolf, maar dan katten versie (Cause i love cats :3)

    - Werewolf

    - Vampire

    - Witch

    - Human (Bang voor alle bovennatuurlijke wezens)

    - Fighter: Deze beschermen de mensen tegen de wezens die bovennatuurlijk zijn, zelf kunnen ze één bovennatuurlijke kracht maar dat laten ze niet merken aan de mensen. De kracht is dat ze één keer per dag bliksem kunnen sturen. Ze hebben meestal wapens zoals zilver voor werewolfen, zwaarden, pijl en boog, vergif, bommen, etc.


    Were-Cats
    Idrille Mila Chalant ** DreamerN 2,1
    Joachim "Jona" James ** Kerspatchico 3,1

    Werewolf
    Gereserveerd Dragonista
    Sophie Josephine Thrones ** Raccoon 2,1
    Katelynn Megan Crowley ** Dangerx 3,1

    Vampire
    Juliëtte Rose Thompson ** VladiFerr 1,1
    Gereserveerd BarnOwl
    Gereserveerd WinterLove8

    Witch
    Gereserveerd WinterLove8
    Gereserveerd BarnOwl
    Calder Alistair Gold. ** DreamerN 2,1

    Human
    Gereserveerd Ranmaru
    Wibrand Jefferson ** Kerspatchico 3,1

    Fighter
    Gabriel Markus Jones ** Raccoon 2.1
    Jane Moriah Reed ** VladiFerr 2,1




    Regels:
    De karakters kunnen niet allemaal 16,17 of 18 jaar zijn. Graag variatie in de leeftijden.
    Minimaal 150 woorden.
    Geen andere personages verwonden of doden, tenzij je toestemming hebt van de ander.
    Niet iemands karakter besturen.
    De topics worden allemaal aangemaakt door Squirrelpaw Behalve deze hehe ^^
    Géén Mary-Sue's. Niemand is perfect en kan alles etc.
    Max 2 personages.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2014 - 2:32 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    {Mijn Topics}


    Credendo Vides

    {MT}


    "Rebellion's are build on hope"

    [MT]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    (Mt, hoe starten we?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (Mt, hoe starten we?)


    [ goede vraag :x ik denk gewoon met dat ze net aangekomen zijn in hun huizen en dat die nog leeg zijn ofzo, dus dat ze die nog in moeten richten en ondertussen maar niet gevonden moeten worden door de Fighters.. Ook moeten we nog kiezen in welk gebied we wonen o.o ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    [Mijn topics]


    The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure - Severus Snape

    [MT, zodra ik tijd heb komt er een post]


    May StarClan light your path.

    { Ik pak gewoon mijn eerste posten van de vorige er bij.}


    Credendo Vides

    Het begin:
    Iedereen is bezig met zijn dagelijkse dingen als de Fighters erop uit worden gestuurd om op een soort 'Heksenjacht' te gaan op mytische wezens. Er zijn 'teritoriums' van verschillenden groepen, maar het bos bestaat vooral uit een groot gedeelte vrij gebied. Je kan als magisch wezen beslissen wat je gaat doen. Geen fighters in de stad betekent namelijk dus ook dat je daar een bezoekje kan brengen.


    "Rebellion's are build on hope"

    Idrille Mila Chalant ~ 21 ~ Weerkat(tijger) ~ in haar huis

    Zuchtend draaide ik me om op de bank en legde het boek over één of andere feeënwereld en diens inwoners met een plof op het bijzettafeltje neer.
    Waarom was er vandaag nou nog niemand langs gekomen ?
    Normaal kwam er elke dag wel iemand, een heks, een vampier, soms zelfs een jager of misschien gewoon wel een weerkat voor hulp, maar vandaag was het rustig, akelig rustig.
    Met een soepelheid waar ik enorm trots op was sprong ik op en liep met wiegende heupen richting de keuken om een hapje te pakken, een salade met spekblokjes, heerlijk. Al weer op de bank neer geploft zette ik de radio aan en al snel sloot ik mijn ogen door de zwoele klanken van de muziek die door het huis heen golfden. Ik had niets te klagen, ik woon heerlijk hier, ik kan mezelf goed onderhouden, ik geniet alle rust en had het respect dat ik verdiende.
    Maar diep in mijn hart was een ijzig brok ontstaan jegens mijn mede weerkatten, puur omdat ze enkel toe keken hoe twee soortgenoten mijn ouders dood hadden laten gaan.
    Er was geen ander excuus, zij hadden mijn ouders laten sterven terwijl er gewoon nog genoeg tijd was om ze te redden.
    En ik weet het, ik was erbij, maar ik had toen nog niet de kennis om ze te helpen.
    Kennis die ik nu wel bezat.
    En als er een manier was om terug in de tijd te gaan om het ongedaan te maken, had ik dat zo gedaan, met alle gevolgen van dien.
    Er werd op de deur geklopt en met een dierlijke grauw duwde ik me weer van de bank af, mijn speksalade wegzettend liep ik behoedzaam op de deur af.
    “Mila schat, ben je daar ?”
    De woede die ik net nog in mezelf had voelen woelen ebde weg toen ik opendeed voor mijn beste vriendin, wier een heks was. “Analeigh, leuk dat je even langskomt.” En ik liet haar binnen waarna ze in haar volle gemak neerplofte op de bank waar ik al snel naast haar kwam zitten.
    “Ben je gevolgd ?” Niet dat het me veel uit zou maken en ergens zou het me misschien wel helpen om verbannen te worden, maar alleen dit huis hield me nog hier, dicht bij mijn ouders.
    Ze schudde haar hoofd. “Nee, je weet dat ik daar zo mijn trucjes voor heb.”
    Ze grijnsde speels terwijl ze even in haar vingers knipte en mijn bak met salade omhoog vloog.
    “Hhmm…best veel spek, een saaie dag dus ?”
    Ik haalde nonchalant mijn schouders op. “Zo kan je het ook zeggen ja, wonderlijk dat je dat aan mijn hoeveelheid spek kan merken.”
    Nu lachte ze hardop. “Kom op Mila, zo moeilijk is het niet om bij jou in te schatten dat als jij je verveeld je aan de spek gaat.” Ze nam me even in zich op. “Zolang je al het vet maar goed gebruikt.”
    Ik klopte op mijn buik, die strak in diens goedgevormde vorm zat, nee, daar kwam niet zo snel wat bij en anders sportte ik het er wel van af.
    Maar ik ben een weertijger en weertijgers hebben nou eenmaal redelijk veel vlees nodig om te kunnen overleven.
    “Je denkt nu aan vlees hè ? Je pupillen vervormden even.”
    Fijn, ik had er geen zin in als ik ongemerkt mijn tijgertrekken begon te krijgen.
    In mijn jeugd heb ik door die onwetendheid en loshandigheid de tijger in me complete controle gegeven over mijn lichaam, waardoor ik eindigde in het doden van drie mensen, twee bejaarden en een man van rond de 40, die alle drie zwervers bleken te zijn, maar dat was vroeger, ik was nog maar een kitten in kattenogen en voor mensenogen acht.
    “Kom op meid, jij moet eventjes iets anders doen, even je gedachten op iets anders zetten.”
    Ze zette haar tas op tafel. “Help mij anders hier maar even mee.”
    Voor me op tafel rolden gouden, zilveren, koperen en bronzen munten over tafel terwijl Analeigh haar tas op de kop draaide.
    “Hoe kom je daar allemaal aan ?”
    “Zomaar gekregen van een mede heks, hij kwam naar me toe en drukte deze in mijn handen.”
    Dus nam ze het zomaar aan en huppelde ze er vrolijk mee weg ?
    “kom laten we het gaan tellen, daarna zien we wel wat we ermee gaan doen.”

    { Zo, gewoon mijn oude post er weer bij gepakt. }


    Credendo Vides

    Rain Thunder - Werecat
    De wind gaat door mijn zwarte haar en mijn groene ogen kijken omhoog naar de lucht. Een wolk vliegt langzaam over mijn huis. Ik zit op het dak van mijn huis zoals ik wel vaker doe. Het dak was toch van steen, en dat was redelijk sterk. Mijn huis was klein, maar ik woonde toch alleen. Als de Fighters dat zouden ontdekken zou ik een probleem hebben. Vooral omdat ze dan ontdekken dat ik een Weerkat ben. Ik zucht, waarom moeten mensen zo bang voor ons zijn? We hebben ze nooit iets gedaan. Misschien de vampiers wel, zij lusten mensenbloed.. Maar als er Fighters komen dreigen zou ik ze ook aanvallen hoor. Dit is mijn stukje territorium en geen Fighter mag hier komen! Ik besluit maar naar de stad te gaan. Niet slim, maar het eten raakt op en in mensenvorm jagen is echt moeilijk. Ik spring soepel van het dak en land op het koude gras. Er zit een oud, klein houten hekje om mijn huis waar ik mijn groene vest overheen had gehangen. Snel pak ik hem en doe ik hem aan als de wind nog eens langs mijn armen gaat. Ik heb een zwart shirt met korte mouwen, een spijkerbroek en normale schoenen aan maar het is redelijk koud. Ik doe mijn cappichon op en ga op weg naar de stad. Mijn huis is diep in het bos, dus het duurt even voor ik er ben. Toch ken ik de weg uit mijn hoofd, zovaak ben ik in het bos geweest. Maar het bos is zo groot dat ik ook weer niet alle plaatsen heb gezien.
    Als ik aankom bij de poort ben ik toch iets voorzichtiger als ik er doorheen loop. Hoe dieper ik de stad in ga, hoe meer mensen er om me heen komen. Ik zoek in de zakken van mijn vest naar geld en vind nog wat muntjes. Ik koop er wat rauw vlees van en kijk daarna even rond. Wat kan ik nog meer doen?


    May StarClan light your path.

    Squirrelpaw schreef:
    Rain Thunder - Werecat
    De wind gaat door mijn zwarte haar en mijn groene ogen kijken omhoog naar de lucht. Een wolk vliegt langzaam over mijn huis. Ik zit op het dak van mijn huis zoals ik wel vaker doe. Het dak was toch van steen, en dat was redelijk sterk. Mijn huis was klein, maar ik woonde toch alleen. Als de Fighters dat zouden ontdekken zou ik een probleem hebben. Vooral omdat ze dan ontdekken dat ik een Weerkat ben. Ik zucht, waarom moeten mensen zo bang voor ons zijn? We hebben ze nooit iets gedaan. Misschien de vampiers wel, zij lusten mensenbloed.. Maar als er Fighters komen dreigen zou ik ze ook aanvallen hoor. Dit is mijn stukje territorium en geen Fighter mag hier komen! Ik besluit maar naar de stad te gaan. Niet slim, maar het eten raakt op en in mensenvorm jagen is echt moeilijk. Ik spring soepel van het dak en land op het koude gras. Er zit een oud, klein houten hekje om mijn huis waar ik mijn groene vest overheen had gehangen. Snel pak ik hem en doe ik hem aan als de wind nog eens langs mijn armen gaat. Ik heb een zwart shirt met korte mouwen, een spijkerbroek en normale schoenen aan maar het is redelijk koud. Ik doe mijn cappichon op en ga op weg naar de stad. Mijn huis is diep in het bos, dus het duurt even voor ik er ben. Toch ken ik de weg uit mijn hoofd, zovaak ben ik in het bos geweest. Maar het bos is zo groot dat ik ook weer niet alle plaatsen heb gezien.
    Als ik aankom bij de poort ben ik toch iets voorzichtiger als ik er doorheen loop. Hoe dieper ik de stad in ga, hoe meer mensen er om me heen komen. Ik zoek in de zakken van mijn vest naar geld en vind nog wat muntjes. Ik koop er wat rauw vlees van en kijk daarna even rond. Wat kan ik nog meer doen?


    [Hea ik weet dat dit jouw RPG is, maar als je alles had doorgelezen wist je dat ik het in een oude tijd laat afspelen, dus geen dingen zoals spijkerbroeken, telefoon etc ^^ Ik heb heel erg mijn best gedaan om alles goed te laten verlopen ondanks dat ik ziek ben, dus het zou heel fijn zijn als mensen zich dan ook aan de regels houden hehe...]


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    (...)

    [Hea ik weet dat dit jouw RPG is, maar als je alles had doorgelezen wist je dat ik het in een oude tijd laat afspelen, dus geen dingen zoals spijkerbroeken, telefoon etc ^^ Ik heb heel erg mijn best gedaan om alles goed te laten verlopen ondanks dat ik ziek ben, dus het zou heel fijn zijn als mensen zich dan ook aan de regels houden hehe...]


    { Vorige keer was het ook gewoon zo goed als hedendaagse tijd, want toen had ik ook een Tv en DVD speler XD }


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    { Vorige keer was het ook gewoon zo goed als hedendaagse tijd, want toen had ik ook een Tv en DVD speler XD }


    [ja I know. Maar het leek me iets logischer met het hele onderwerp]


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    (...)

    [ja I know. Maar het leek me iets logischer met het hele onderwerp]


    {Het is niet per direct logischer om het in vroegere tijden af te laten spelen, er zijn namelijk ook genoeg soortgelijke dingen die zich ook in deze tijd afspelen.}


    Credendo Vides