• Ik ga een nieuw verhaal beginnen, Tolkien High.
    Lord of the Rings en The Hobbit komen bij elkaar op Tolkien High, een hogere school waar dwergen, mensen, hobbits en elfen hetzelfde zijn. Liefdes, vrienden en ruzies ontstaan er tussen de studenten.

    ©ShiningLight

    Leerlingen die al bezet zijn:
    Kili
    Fili
    Pippin

    Docenten die al bezet zijn:
    op dit moment zijn er geen docenten bezet, docenten zijn onder andere: Thorin, Balin, Dwalin, Thrandiel, Dori, Nodi, Bifur, Bofur, Bombur, Aragorn, Bilbo etc.

    Invullijstje:
    Naam:
    Jongen/meisje:
    Leeftijd (15/22, let op, als je 15/16 bent zit je in de eerste klas, 17/18 de tweede, 19/20 derde, 21/22 vierde. Maar natuurlijk kan iemand van 14 ook in de eerste zitten.) :
    Foto:
    Uiterlijk (uitleg):
    Karakter:
    Extra (sport, hobby, familie, geschiedenis) :
    Relatie met (vul deze wel even in) :
    Moet ik je waarschuwen als het verhaal begint?

    Voorbeeld:

    Naam: April Jackson
    Jongen/meisje: Meisje
    Leeftijd (15/19) : 15
    Foto:



    Uiterlijk(uitleg): Ciara Bravo. Ze heeft bruin haar, ze draagt niet veel make-up, meestal maar een klein laagje bij haar ogen. Ze houd ervan om hoedjes te dragen, en heeft er een verzameling van. Ze heeft bruine ogen die soms in het licht rood lijken.
    Karakter: Ze is een verlegen meisje, en houd zich vaak stil. Ze word vaak over het hoofd gezien, omdat ze niet zo lang is. Ze is erg mysterieus en de andere studenten weten niet veel van haar. Ze is erg schrikkerig. In de klas is ze erg dromerig en houd ze zich erg stil. Als ze naar buiten staart, denkt ze aan heel veel dingen. Doordat ze niet zo goed oplet, krijgt ze vaak problemen.
    Extra: Haar vader is overleden, haar moeder geeft haar de schuld ervan. Sinds dien zorgt haar moeder niet meer goed voor haar en woont ze bij haar oma, die ook al in de tachtig is, en erg ziek. Kent Gandalf nog van haar kindertijd.
    Relatie met (vul deze wel even in) : Pippin Took
    Moet ik je waarschuwen als het verhaal begint?: X


    Ik hoop dat je een rol maakt ;) jongens zijn ook altijd welkom :D


    Xx


    Asante sana, squash banana, we we nuga, mi mi apana.

    Misschien heb je ietsje te veel docenten :p
    Ik denk dat Thorin, liever koning is dan docent. Dwalin zou wel een goede docent zijn.
    Houd voor de liefhebbers het wel "realistisch" dus ga niet te veel met de karakters aan de loop door ze jouw eigen te maken, als je dat wilt verzin anders gewoon nieuwe ;)

    Dit is gewoon een tip (: