• hallo!

    Ik heb een probleem en ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet. Sinds een paar dagen heb ik ruzie met jongen (ik ''zit'' al een tijdje met hem,), het gaat echt nergens over maar is een beetje uit de hand gelopen. het begon s'avonds, en ging de volgende dag verder, Hij heeft wel een poging gedaan om het goed te maken, maar dat kwam eerder kwetsend op mij over, omdat hij deed of het mijn schuld was (was waarschijnlijk niet de bedoeling). We hebben nu al een paar dagen niks meer tegen elkaar gezegd, en ik merk dat ik hier echt niet tegen kan. Eerst praatte we elke dag. Ik wil aan de ene kant wel beginnen met praten maar aan de andere kant wil ik graag weten wanneer hij uit zichzelf iets zal zeggen, om dan ook gelijk te weten of het hem iets doet.

    Heeft iemand een tip hoe ik dit het beste aan kan pakken? of zal ik het maar gewoon vergeten ofzo? I don't know!

    Zeg dat je het spijt en dat je je kut voelt en tadaa het is weer goed tussen jullie.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Als je wilt dat het goed komt, zou het met hem uitpraten. Vertel hoe je je voelt. En sowieso, als het nergens over gaat... zou het geen groot probleem moeten zijn, lijkt mij.


    You're never fully dressed without a smile

    Hij heeft toch al geprobeerd om zijn excuses aan te bieden? Het zal hem dus wel iets doen, anders zou hij geen poging hebben gewaagd.
    Ik zou het gewoon uitpraten. Het is nogal triest om door een stomme ruzie jullie vriendschap te laten verpesten, vooral als jullie het beiden goed willen maken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Begin gewoon eens een gesprek en praat het later uit, hij heeft het al geprobeerd, jouw beurt.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Lacey schreef:
    Hij heeft toch al geprobeerd om zijn excuses aan te bieden? Het zal hem dus wel iets doen, anders zou hij geen poging hebben gewaagd.
    Ik zou het gewoon uitpraten. Het is nogal triest om door een stomme ruzie jullie vriendschap te laten verpesten, vooral als jullie het beiden goed willen maken.


    nou excuses waren het niet echt, maar meer gewoon vragen of het goed was..

    Cresseyde schreef:
    Begin gewoon eens een gesprek en praat het later uit, hij heeft het al geprobeerd, jouw beurt.


    26 - 02 - '16

    Ik zou gewoon tegen hem beginnen te praten, want volgens mij voel je je er op deze manier ook niet goed bij. En als hij ook al een soort van poging heeft gedaan om het goed te maken, zou ik helemaal naar hem toe gaan, omdat hij dan wel om jou geeft. Waarschijnlijk zit hij met hetzelfde probleem als jij en weet hij ook niet of hij op jou af moet stappen of niet. Dus als je deze situatie wilt veranderen, zou ik op hem afstappen.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    maaikexoxoxo schreef:
    (...)

    nou excuses waren het niet echt, maar meer gewoon vragen of het goed was..


    In je beschrijving stond iets anders, maar enfin.
    Probeer gewoon een gesprekje aan te knopen en praat het uit. Het zou namelijk echt jammer zijn om een vriendschap weg te gooien door een stomme ruzie.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Cresseyde schreef:
    Begin gewoon eens een gesprek en praat het later uit. Hij heeft het al geprobeerd, jouw beurt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Happiny schreef:
    (...)

    In je beschrijving stond iets anders, maar enfin.
    Probeer gewoon een gesprekje aan te knopen en praat het uit. Het zou namelijk echt jammer zijn om een vriendschap weg te gooien door een stomme ruzie.


    In me beschrijving stond, goed proberen te maken, dat is iets anders dan excuses ;)

    Als ik jou was zou ik snel tegen hem gaan praten. Jij denkt misschien wel: Laat hem maar eerst praten. Maar als hij dat ook denkt, zitten jullie beiden met een probleem. Als niemand wat zegt, komen jullie nergens. Hij heeft het in ieder geval 'geprobeerd', dus nu is het jouw beurt.


    :)

    Tsja, als mensen denken dat het jouw schuld is: misschien hebben zij wel gelijk? Je weet nooit. Maar goed, daarmee zou ik mij niet bezighouden omdat ik niet weet waarom jullie ruzie hebben. Zoals de rest dus zegt, als niemand wat zegt, komen jullie idd nergens. Dus probeer het uit te praten - gewoon rustig en geduldig praten en hem laten uitpraten. En doe dit in zijn face, en niet digitaal.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik denk dat ik weer zou beginnen met praten tegen hem. als hij dan bot reageert dan zou ik een week of zo wachten en het dan weer proberen. Ik weet natuurlijk niet wat de reden is van de ruzie. Maar als je zegt dat het je spijt. En als hij zegt dat hij, toen hij zijn excuses aanbood, dat, zachtgezegd, niet leuk vond. kun je zeggen dat jij het gevoel had dat het niet echt gemeend was en dat je je toen gekwets voelde. hopelijk begrijpt hij dat ook (denk het wel).

    ik hoop echt voor je dat het weer goed tussen jullie komt.

    x


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Ik denk best dat die jongen het goed wilt maken, dus doe dat maar gewoon. (:

    maaikexoxoxo schreef:
    (...)
    In me beschrijving stond, goed proberen te maken, dat is iets anders dan excuses ;)

    Nou, dan maak je - je excuses. Jij zegt het, hij zegt het. Doooone.


    Quiet the mind, and the soul will speak.