• Hoihoi!

    Ik ga waarschijnlijk deze zomer voor 2 of 3 weken een taalcursus Spaans volgen in Spanje, waarschijnlijk in Valencia of Malaga.
    Ik vroeg me af of hier meer mensen zijn die op een taalcursus geweest zijn (of nog gaan) en ervaringen willen delen.
    De organisatie waar ik mee ga is denk ik 2day languages, studytravel of lingua schools.
    Heeft iemand misschien ervaring met een van deze organisaties of misschien verhalen van anderen?
    Ik heb al wel verschillende andere ervaringen op internet gelezen maar dat zijn meestal ervaringen uit 2009 ofzo, dus dat is inmiddels alweer een tijdje geleden...:')


    (doeg)

    [ bericht aangepast op 20 maart 2014 - 15:53 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Nee, maar het lijkt mij echt gaaf om dat een keer te doen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jammer genoeg niet, maar ik studeer wel Spaans, dus mocht je daar ooit vragen over hebben, estoy aquí ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Starkey schreef:
    Jammer genoeg niet, maar ik studeer wel Spaans, dus mocht je daar ooit vragen over hebben, estoy aquí ;D


    Oh echt, wat cool! Hoe ben je erop gekomen om dat te gaan studeren? Ik hou echt van de spaanse taal.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Dat lijkt mij zó gaaf! Als ik het zou doen, dan zou ik echt niet weten welk land ik zou kiezen.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Nee ik ga niet op een talencursus, maar ga 10 maanden naar de VS om daar naar High School te gaan.

    Maar ik vind de Spaanse taal ook echt super leuk! Ga waarschijnlijk volgend ook Spaans volgen. Alvast heel veel plezier! Klinkt namelijk super leuk.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Funeral schreef:
    (...)

    Oh echt, wat cool! Hoe ben je erop gekomen om dat te gaan studeren? Ik hou echt van de spaanse taal.