• Hoihoi!

    Ik ga waarschijnlijk deze zomer voor 2 of 3 weken een taalcursus Spaans volgen in Spanje, waarschijnlijk in Valencia of Malaga.
    Ik vroeg me af of hier meer mensen zijn die op een taalcursus geweest zijn (of nog gaan) en ervaringen willen delen.
    De organisatie waar ik mee ga is denk ik 2day languages, studytravel of lingua schools.
    Heeft iemand misschien ervaring met een van deze organisaties of misschien verhalen van anderen?
    Ik heb al wel verschillende andere ervaringen op internet gelezen maar dat zijn meestal ervaringen uit 2009 ofzo, dus dat is inmiddels alweer een tijdje geleden...:')


    (doeg)

    [ bericht aangepast op 20 maart 2014 - 15:53 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Nee, maar het lijkt mij echt gaaf om dat een keer te doen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jammer genoeg niet, maar ik studeer wel Spaans, dus mocht je daar ooit vragen over hebben, estoy aquí ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Starkey schreef:
    Jammer genoeg niet, maar ik studeer wel Spaans, dus mocht je daar ooit vragen over hebben, estoy aquí ;D


    Oh echt, wat cool! Hoe ben je erop gekomen om dat te gaan studeren? Ik hou echt van de spaanse taal.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Dat lijkt mij zó gaaf! Als ik het zou doen, dan zou ik echt niet weten welk land ik zou kiezen.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Nee ik ga niet op een talencursus, maar ga 10 maanden naar de VS om daar naar High School te gaan.

    Maar ik vind de Spaanse taal ook echt super leuk! Ga waarschijnlijk volgend ook Spaans volgen. Alvast heel veel plezier! Klinkt namelijk super leuk.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Funeral schreef:
    (...)

    Oh echt, wat cool! Hoe ben je erop gekomen om dat te gaan studeren? Ik hou echt van de spaanse taal.


    Ik doe enorm graag talen, met als gevolg dat ik nu studeer om tolk Engels-Spaans-Nederlands te worden ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Geen ervaring, maar Spaans lijkt me best cool om te leren. (;


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik heb Spaans op school. Ik vind zo'n taalcursus zelf niets, ik denk niet dat je een taal kunt leren in zo'n korte tijd. Na een jaar Spaans te hebben gehad (en ik kom vaak genoeg in Spanje, wij hebben een huis daar) kan ik nog steeds niet geweldig goed Spaans spreken.

    Ervaring, maar van 2009 en zoals je al in je beginpost zegt.... :'D
    Overigens geen ervaring met die organisaties. :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ga van de zomer 4 weken naar Málaga met StudyTravel (:

    Tomas schreef:
    Ik ga van de zomer 4 weken naar Málaga met StudyTravel (:


    Oh cool! Daar twijfel ik ook nog over. Wanneer ga je precies?;')


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Funeral schreef:
    (...)

    Oh cool! Daar twijfel ik ook nog over. Wanneer ga je precies?;')


    20 Juli tot 16 Augustus (:
    Ik twijfelde zelf ook heel erg tussen Málaga en Valencia dus toen ben ik naar een infodag gegaan van Studytravel.
    Daar hebben ze me best veel verteld over beide plaatsen en toen was de keuze eigenlijk vrij snel gemaakt haha.
    Valencia vond ik eigenlijk wat te groot en kwam op mij wat minder gemoedelijk over dan Málaga. Daarbij waren de activiteiten, mogelijkheden en extra's bij Málaga net wat leuker en interessanter en ligt alles wat dichter bij elkaar. Ik raad je echt aan om naar zo'n infodag te gaan. Daar kunnen ze je veel meer vertellen en ook foto's en dergelijken laten zien en helpen ze je echt met het maken van je keuze (:

    Tomas schreef:
    (...)

    20 Juli tot 16 Augustus (:
    Ik twijfelde zelf ook heel erg tussen Málaga en Valencia dus toen ben ik naar een infodag gegaan van Studytravel.
    Daar hebben ze me best veel verteld over beide plaatsen en toen was de keuze eigenlijk vrij snel gemaakt haha.
    Valencia vond ik eigenlijk wat te groot en kwam op mij wat minder gemoedelijk over dan Málaga. Daarbij waren de activiteiten, mogelijkheden en extra's bij Málaga net wat leuker en interessanter en ligt alles wat dichter bij elkaar. Ik raad je echt aan om naar zo'n infodag te gaan. Daar kunnen ze je veel meer vertellen en ook foto's en dergelijken laten zien en helpen ze je echt met het maken van je keuze (:


    Ja dat is misschien wel een goed idee, bedankt! Ik vind studytravel nog best duur, toch al snel 1600 euro voor 4 weken en dan nog de vlucht erbij enzo... Zit jij in een gastgezin?
    Vind je het niet heel spannend? Ik denk dat ik echt super nerveus wordt als het eenmaal vast staat.:')


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik heb Spaans op school, en ik sta gemiddeld een acht, best oké. Dus:
    Hóla chicos y chicas!
    :Y)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Starkey schreef:
    (...)

    Ik doe enorm graag talen, met als gevolg dat ik nu studeer om tolk Engels-Spaans-Nederlands te worden ^^

    Dit had ik ook bedacht. Natuurlijk ben ik pas dertien enzo maar toch :')


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }