• Hoihoi!

    Ik ga waarschijnlijk deze zomer voor 2 of 3 weken een taalcursus Spaans volgen in Spanje, waarschijnlijk in Valencia of Malaga.
    Ik vroeg me af of hier meer mensen zijn die op een taalcursus geweest zijn (of nog gaan) en ervaringen willen delen.
    De organisatie waar ik mee ga is denk ik 2day languages, studytravel of lingua schools.
    Heeft iemand misschien ervaring met een van deze organisaties of misschien verhalen van anderen?
    Ik heb al wel verschillende andere ervaringen op internet gelezen maar dat zijn meestal ervaringen uit 2009 ofzo, dus dat is inmiddels alweer een tijdje geleden...:')


    (doeg)

    [ bericht aangepast op 20 maart 2014 - 15:53 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Curuxa schreef:
    Ik heb Spaans op school, en ik sta gemiddeld een acht, best oké. Dus:
    Hóla chicos y chicas!
    :Y)


    Dat is ook heel tof, ik wou dat ze bij ons op school spaans gaven..:(


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik ken iemand en die gaat ergens naartoe om nog beter Frans te leren, maar zelf heb ik er geen ervaring mee.

    Curuxa schreef:
    (...)
    Dit had ik ook bedacht. Natuurlijk ben ik pas dertien enzo maar toch :')


    Ik heb dit ook al een lange tijd geweten, hoor ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Funeral schreef:
    (...)

    Ja dat is misschien wel een goed idee, bedankt! Ik vind studytravel nog best duur, toch al snel 1600 euro voor 4 weken en dan nog de vlucht erbij enzo... Zit jij in een gastgezin?
    Vind je het niet heel spannend? Ik denk dat ik echt super nerveus wordt als het eenmaal vast staat.:')


    Het is wel prijzig inderdaad. Zeker wanneer je in de zomer gaat (extra kosten vanwege het seizoen + vliegtickets zijn duurder) maar ik ken de organisatie via een vriendin van mij en die was er erg enthousiast over dus heb ik voor hun gekozen. En nee ik kom in een appartementje met een aantal mensjes uit het andere landen die ook Spaans leren (:
    Ik vind het wel heel spannend ja. Ben echt benieuwd hoe ik mezelf daar ga redden aangezien ik helemaal niet zo zelfstandig ben en dan ook nog een vreemd land met een andere taal haha.

    Tomas schreef:
    (...)

    Het is wel prijzig inderdaad. Zeker wanneer je in de zomer gaat (extra kosten vanwege het seizoen + vliegtickets zijn duurder) maar ik ken de organisatie via een vriendin van mij en die was er erg enthousiast over dus heb ik voor hun gekozen. En nee ik kom in een appartementje met een aantal mensjes uit het andere landen die ook Spaans leren (:
    Ik vind het wel heel spannend ja. Ben echt benieuwd hoe ik mezelf daar ga redden aangezien ik helemaal niet zo zelfstandig ben en dan ook nog een vreemd land met een andere taal haha.


    Ja ik snap het helemaal! Ik ben er inmiddels uit dat het 3 weken valencia gaat worden maar ben er nu al zenuwachtig voor. Helemaal alleen in het vliegtuig enzo... :') Dat is wel tof, ik denk dat ik ook voor een appartement ga maar ben wel bang dat ik dan met alleen maar werkende spanjaarden kom ofzo.;p


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Funeral schreef:
    (...)


    Ja ik snap het helemaal! Ik ben er inmiddels uit dat het 3 weken valencia gaat worden maar ben er nu al zenuwachtig voor. Helemaal alleen in het vliegtuig enzo... :') Dat is wel tof, ik denk dat ik ook voor een appartement ga maar ben wel bang dat ik dan met alleen maar werkende spanjaarden kom ofzo.;p

    Edit: Oh ik krijg net een mailtje van 2day languages waarin ze vertellen over het gastgezin en dat lijkt me ook wel heel erg leuk.^^ Dus waarschijnlijk ga ik toch voor een gastgezin met kinderen van mijn leeftijd (16/17/18). Kan ik ook nog optrekken met echte spanjaarden.;p

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 18:06 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik wil ook. :c


    Everything... affects everything