• Ik haat nu officieel muggen. 1tje heeft me geprikt op mijn oog, onder mijn oksel, op mijn rug, op mijn pinky, op mijn arm en op mijn hand.
    Heeft een mug soms 1000 kinderen ofzo? Ik ben nu al 2 dagen niet meer buiten geweest vanwege die mug xO

    omg ik haat muggen ok zo erg
    kutbeesten


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH

    Ik vind ze IRRITANT!!
    I Hate Them


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Muggen zijn klote beesten wrm bestaan ze.aleen om ons lek te prikken?


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Kut dinger xD Ik ben paar weken geleden op kamp geweest en die hebben me daar ook lek geprikt xD 3 Muggen bulden waren groot en ik heb ze kapot gekrast x'] Het bloed kwam tot mijn enkel ^^ Nu zie je nog steeds waar die Muggenbult heeft gezeten (6)


    I live for the applause, you will die for it.

    Ö ze hebben het op jou gemuntt !! x'D


    x.


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    Ik had gisteren mijn raam telaat dicht gedaan!! en ja hoor zit meteen een mug in mijn kamer:@..ik ga slapen en hoor hem zoemen om me heen!! knalt hij ook nog eens tegen mijn gezicht!!..Word ik wakker..2 muggenbulten op me been. 1tje op mijn andere been. 2 op mijn rechter arm en zo kan ik er nog wel meer opnoemen:@,,
    k*t beesten:@

    Ik had gisteren mijn raam telaat dicht gedaan!! en ja hoor zit meteen een mug in mijn kamer:@..ik ga slapen en hoor hem zoemen om me heen!! knalt hij ook nog eens tegen mijn gezicht!!..Word ik wakker..2 muggenbulten op me been. 1tje op mijn andere been. 2 op mijn rechter arm en zo kan ik er nog wel meer opnoemen:@,,
    k*t beesten:@
    Mijn vriendin slaapt altijd met raam open en ze wordt echt nooit gebeten en ik heb altijd mijn raam dicht -.-

    (...)Mijn vriendin slaapt altijd met raam open en ze wordt echt nooit gebeten en ik heb altijd mijn raam dicht -.-


    dan heeft jou vriendin echt geluk! of heeft ze er nog iets voor zitten? ik kan ook wel met raam open slapen want ik heb er een luik voor.

    (...)

    dan heeft jou vriendin echt geluk! of heeft ze er nog iets voor zitten? ik kan ook wel met raam open slapen want ik heb er een luik voor.
    zij niet x'D

    Volgensmij als je veel vitamine B eet ofzo datje dan minder geprikt wordt ='D

    echt/?

    ooeeh
    prberen

    Volgensmij als je veel vitamine B eet ofzo datje dan minder geprikt wordt ='D


    cool,,zou zeggen,probeer het eens. ik weet niet of ik dat ga proberen,maar als het waar is doe ik het zeker want ik word gek van die muggen die me lek prikken

    Volgensmij als je veel vitamine B eet ofzo datje dan minder geprikt wordt ='D


    Ik ben al 3 jaar niet meer geprikt ofzo xD.

    Dus zou ik wel heel veel vitamine B eten ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    gebruik muggenspray mensen xD

    mijn muren hangen vol met zwarte 'littekens' van de muggen die ik doodgeklopt heb op de muren:$xD


    *all the hurt inside you've learned to hide so well*