• Jahoor daar is ze weer en opnieuw met een nieuwe hobby =P. Dit keer ben ik bezig met houtbranden. Het valt mij niet tegen, ik doe het graag en kan mij er helemaal in verliezen. Moet echter wel toegeven dat iris + een pen van 500 graden niet echt een goede match zijn. Heb al 3 grote blaren op mn handen >.<





    De doosjes heb ik gekocht bij de xenos voor 2 euro p.st.
    De binnenkant van de doosjes heb ik bekleed met schuim (word ook gebruikt voor kussens) en reststof.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 20:10 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Heb er nog nooit eerder van gehoord, maar ziet er mooi uit!

    Leuk!


    26 - 02 - '16

    Alyeska schreef:
    Heb er nog nooit eerder van gehoord, maar ziet er mooi uit!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Oeh, hoe doe je dat?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Oeh, hoe doe je dat?

    Ik heb een set deze:



    Die pen word 500 graden.
    Ik maak op papier een tekening of ik print wat uit (ik doe het niet direct op het hout omdat ik dat minder fijn vind) en trek het over met carbon papier.
    Carbonpapier maakt een doordruk zeg maar.
    Dan brand ik het erin. Ik wil binnenkort een apparaat kopen dat je in warmte van verstellen zodat je meer diepte kan krijgen.

    Elke hout soort is anders, hier weet ik zelf ook niet heel veel van omdat ik nog maar net bezig ben. Ik moet zeggen dat triplex wel fijn werkt.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Wauw, jij kan dat echt heel mooi!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Fafnir schreef:
    (...)
    Ik heb een set deze:



    Die pen word 500 graden.
    Ik maak op papier een tekening of ik print wat uit (ik doe het niet direct op het hout omdat ik dat minder fijn vind) en trek het over met carbon papier.
    Carbonpapier maakt een doordruk zeg maar.
    Dan brand ik het erin. Ik wil binnenkort een apparaat kopen dat je in warmte van verstellen zodat je meer diepte kan krijgen.

    Elke hout soort is anders, hier weet ik zelf ook niet heel veel van omdat ik nog maar net bezig ben. Ik moet zeggen dat triplex wel fijn werkt.


    Dat is wel cool. Ik wist niet dat je dat zelf thuis kon maken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dit deden we ook altijd met tekenen. Vond ik altijd het leukste om te doen! Vooral je vogel is erg mooi gelukt. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dat is echt mooi :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Menzel schreef:
    Dit deden we ook altijd met tekenen. Vond ik altijd het leukste om te doen! Vooral je vogel is erg mooi gelukt. (:
    De lucht is ook altijd heel lekker :P kampvuur lucht ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Menzel schreef:
    Dit deden we ook altijd met tekenen. Vond ik altijd het leukste om te doen! Vooral je vogel is erg mooi gelukt. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Junns schreef:
    Wauw, jij kan dat echt heel mooi!


    A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.

    Oh wauw, wat mooi. Dit ga ik onthouden.c:


    You were born original, don't die as a copy.

    Junns schreef:
    Wauw, jij kan dat echt heel mooi!


    Some people are art and do art at the same time

    SPECS schreef:
    Oh wauw, wat mooi. Dit ga ik onthouden.c: