• Hoi hoi!

    Ik ben geobserdeerd geraakt met ukeleles en ik wil héél graag een ukelele kopen! Alleen weet ik niet goed waar ik een goede ukelele kan vinden (in West-Vlaanderen) Kunnen jullie mij misschien helpen met een goede en als het kan ook goedkope ukelele te vinden? Alvast bedankt!


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Kun je al Ukulele spelen?

    Zo niet, ik begon met een hele goedkope, gewoon om het te leren. Ik wwas ook geobserdeert en heb er spontaan één gekocht. Ik heb er heel veel plezier mee, en omdat ik toch maar beginnend ben, heb ik geen moeite met "kwaliteit" Want hij doet het prima.
    Ik heb hem via deze site gekocht: Bax music
    Je hebt hele leuke kleurtjes en printjes en ze zijn perfect om mee te beginnen ;)


    ~My Mind Is Free~

    @Underscore

    Dankjewel! Ik heb vandaag btw een liedje geleerd op de ukelele op school, dus ik kan het wel al een beetje!


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Als ik het woord ukelele lees moet ik gelijk aan Tyler Joseph denken.

    Eh, misschien bij een muziek winkel? Of tweede hands?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Keymusic is misschien ook een optie, ik meen me te herinneren dat ze daar ook ukelele's hadden.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik heb die van mij voor 25 euro bij de wehkamp gekocht. :Y) Het is niet de beste kwaliteit muziek, maar het is goedkoop en goed om mee te beginnen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt