• Hello People.
    Het is al eerder gemeld, maar ik doe het nog even één keer duidelijk.
    Respectloze, kwetsende, boze, scheldende of overdreven reacties zijn absoluut verboden.
    We komen de laatste tijd weer steeds meer van dat soort respectloze reacties tegen. En vandaag viel de druppel die de emmer deed overlopen. Reacties als deze hieronder zijn overdreven en kwetsend.
    Bxllybxy zei op 27 aug 2008 - 22:28:
    volgens mij heb jij altijd soown kutkop ^^

    Bxllybxy zei op 27 aug 2008 - 22:31:
    je ziet er echt als uitgekakte hondenshit die al 5 jaar in de zon legt te verotten uit.

    Even voor de duidelijkheid: dit zijn geen reacties op mijn foto's. Maar reacties op de foto's van een andere user.

    Denk hier voortaan om, want zoals maar weer eens blijkt worden wij gedwongen om nog strenger op te gaan treden.
    Are we clear?


    Bored.

    en wa! als da nu gespeeld is??

    Wat als dat nu gespeelt is? Dat kunnen wij op Quizlet allemaal niet natrekken, dus daar komt gewoon een waarschuwing voor.


    Bored.

    en wa! als da nu gespeeld is??

    Dan gaat het meisje dat ook niet aangeven bij Máriko he x'D Als je ff na denkt...(A)Maar ze heeft de reacties ook verwijderd,dus het zal wel niet voor de grap zijn.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    But I'm Beter.

    And togheter we're the best<3


    *He's the one.

    Mariko weetje wat ik dacht we kunnen ook doen, 3 zusjes halen 1 betalen, ik heb er namelijk 2 in de aanbieding.^^

    Charissa, zo is dat.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik weet het.<3


    *He's the one.

    wayo :O die ractie is wel wat overdreve :S


    don't Worry...Be gay.

    Omg, wie durft er zoiets te schrijven tegenover iemand anders? Zo'n mensen zijn gewoon harteloos en ze hebben dus totaal geen respect!
    Ik vind ook dat sommige mensen hier op Q te ver gaan in het schelden, en het is dan ook goed dat de mods er voor strenger gaan optreden.
    Way 2 go ^^


    What's wrong whit loving someone?

    Hoe stom, die reactie..><
    Zoiets plaats je toch niet?!=o


    Underdog, just look at the mess you made.

    Maar hoe kan je in godsnaam zo'n reactie posten? Ik vind dat niet kunnen en ik ben blij dat de mods er iets aan doen.
    Ik hoop voor diegene die schold dat die gaat nadenken wat die zei. En ik vind het ook heel vervelend voor degene die is uitgescholden, schelden doet WEL pijn.

    Weet je hoe stom!Zoiets schrijf je toch niet!:O


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Helemaal eens met je, DarkPassion…


    " I'm not your boyfriend, baby. "