• Welkom bij Walker's High School California! Een plek waar jongeren de vaardigheden leren die ze nodig hebben om te gebruiken in het latere leven... Yeah right! Dat is onwaarschijnlijk. De plaats is gevuld met Bitches, Backstabbers, Outsiders, de Queen Bees, Jocks, Pestkoppen, Hartenbrekers, Drugsdealers en Geeks. Niet te vergeten de leraren die allemaal hun favorieten hebben en de regels breken in de kast van de conciërge. En laten we niet vergeten dat 'X', de Blackmailer achter zijn computer ook meespeelt in het spel. Alle geheimen dreigen bekend te worden, tenzij je X zijn zin geeft. Denk jij dat je het aankan? Overleven op een school waar iedereen elkaar kent en ook alles van elkaar te weten zal komen..


    Rollen:
    Meisjes: VOL!
    - Cassandra Kate Ricci ~ Benzema ~ It-Girl [1]
    - Claire Mandy Chadwick ~CrazyGirlxx ~ Bitchy Cheerleader [8]
    - Dilara Melissa Savannah de la Rose ~ Whisperings ~ Sweet Queen
    - Emily April Anderson ~ Bajola ~ Populair [8]
    - Madison "Maddie" Elle Lee ~ OhSoAria ~ Queen B [4]
    - Jane Katherine Ross ~ Primie ~ Loud Mouth Bitch
    - June Faith Miller ~ OhSoAria ~ Nieuw
    - Ameya Alaska Duchessa ~ Remarkable ~ Normaal


    Jongens:
    - Lucas Stephano da Silva ~ Benzema ~ Dealer [2]
    - Matt Reeve Law Cole ~ Primie ~ Hartenbreker [1]
    - Finnick 'Finn' Jared Tommo ~ Styles ~ Populaire jongen [2]
    - Matthew 'Matt' Kilian Tommo ~ Styles ~ Populaire jongen [2]
    - Jason "Jay" Keith Laurentis ~ Benzema ~ Geweldadige jongen
    - Samuellos “Semmie” Ivano Campbell ~ Whisperings ~ The Funny Guy
    - Dylan O'Martin ~ Remarkable ~ Nieuw


    Leraren:
    - Connor Oliver Davis ~ Intouchables ~ The bad teacher ~ Geschiedenis
    - Reservering ~ Horseslover6 ~ ~ Engels
    -
    -

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Schooljaar:
    Type [Cheerleader, Dealer, Jock enz.]:
    Relatie [Familie, Liefde, Vijandig enz.]:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:
    Wil je dat je personage 'X' is?:

    Regels:
    ~ Minimaal 200 woorden.
    ~ Maximaal 3 personages per account.
    ~ Je reservering(en) blijven 2 dagen staan!
    ~ Schrijf goed ABN!
    ~ Reageer minstens 3x per week! Behalve als je een goede reden hebt, laat die dan het liefst van tevoren weten.
    ~ Geen ruzie off-topic!
    ~ Off-topic het liefst in het praattopic
    ~ Geen perfecte personages, iedereen heeft minpunten!
    ~ Geen eendagsvliegen!

    Relaties
    Cassandra:
    -Beste vriendin Dilara
    -Ex/Goede vriendin Matt
    -Vijand Madison
    -Toekomstige vriendin June

    Matt:
    -Vijand Finn en Matthew
    -Vriend Madison en Claire
    -Ex/Goede vriend Cassandra
    -Beste vriend Emily
    -Relatie met Dilara

    Finn:
    -Broer Matthew
    -Vijand Matt
    -Vriend Lucas
    -Vriendin Claire

    Matthew:
    -Broer Finn
    -Vijand Matt
    -Vriend Lucas
    -Toekomstige relatie June
    -Goede vriend Claire en Dilara

    Lucas:
    -Vriend/Dealer Finn en Matthew
    -Bijles/Flirt Madison

    Madison:
    - Vijand Cassandra
    -Vriendin Emily en Matt
    -Bijles/Flirt Lucas

    Claire:
    -Vriendin Matt
    -Vijand Emily
    -Relatie met Finn
    -Goede vriendin Matthew

    Emily:
    -Beste vriendin Matt
    -Vijand Claire
    -Vriendin Madison
    -Nichtje Mr.Davis

    Dilara:
    -Beste vriendin Cassandra
    -Goede vriendin Matthew
    -Relatie met Matt

    Jason:
    -Neefje Jane
    -Crush op Emily

    Jane:
    -Nicht Jason
    -Affaire Mr.Davis

    June:
    -Toekomstige vriendin Cassandra
    -Toekomstige relatie met Matthew
    -Zusje Mr.Davis

    Mr.Davis:
    -Affaire met Jane
    -Broer June
    -Neef Emily

    [ bericht aangepast op 27 maart 2014 - 21:50 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    fuu, ik had Francisco ook in gedachte. ;c even een leuke jongen zoeken en dan komt hij eraan ;3
    -Ik las trouwens dat je meerdere personages mocht, dus mag ik er een tweeling van maken?

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 19:01 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Naam:
    Finnick 'Finn' Jared Tommo
    Leeftijd:
    negentien, 1 februari 1995
    Schooljaar:
    5e, hij is een keer blijven zitten.
    Dit is niet omdat hij dom is, hij heeft gewoon geen interesse in school

    Type:
    Populair
    Relatie:
    Wie wilt?
    Uiterlijk:




    Karakter:
    Finn heeft een sprekende persoonlijkheid. Hij is enorm spontaan en misschien een beetje gek. Hij is erg levendig en aanwezig en probeert altijd vrolijk te zijn naar de buitenwereld toe,
    Finn is iemand die je heel erg mag, of haat. er lijkt geen tussenweg te zijn en dit komt omdat Finn heel goed weet wie hij zelf is. Hij zal zich nooit aanpassen aan iemand en kan redelijk arrogant en egoïstisch zijn. maar hij kent wel goed zijn grenzen. Finn is een goede vriend die het altijd voor zijn vrienden op zou nemen en aan je zijde staan. Hij is een goede luisteraar en zal altijd iedereen proberen te helpen. Tenminste, als hij langer dan 10 minuten stil kan zitten. Finn is namelijk nogal een actief persoon en springt het liefst heel de dag rondjes. Hij moet zich dan ook niet gaan vervelen en altijd iets om handen hebben anders word hij heel vervelend en gaat hij zich als een klein kind gedragen. Hij wilt graag aandacht en houd totaal niet van alleen zijn. Het is dan ook maar goed dat hij een broer heeft waar hij alles mee kan doen. Het is wel duidelijk dat hij de oudere is. Al is het maar 10 minuten. Finn is gewoon net een piep klein beetje serieuzer dan Matthew. Niet veel, want het zijn allebei een stel apen. Finn houd er van om samen kattenkwaad uit te halen en zegt nooit nee tegen een grapje.

    Extra:
    Finn heeft een tweelingbroer Matthew, waar hij bijna altijd bij te vinden is. Finn is 10 minuten ouder.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 21:21 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    fuu, ik had Francisco ook in gedachte. ;c even een leuke jongen zoeken en dan komt hij eraan ;3
    -Ik las trouwens dat je meerdere personages mocht, dus mag ik er een tweeling van maken?


    Oh sorry xD


    Geloof niet alles wat je denkt

    Wat houd dat schooljaar in? Ik begrijp het niet echt...


    Geloof niet alles wat je denkt

    Naam:
    Matthew 'Matt' Kilian Tommo
    Leeftijd:
    negentien, 1 februari 1995
    Schooljaar:
    5e, hij is een keer blijven zitten.
    Dit is niet omdat hij dom is, hij heeft gewoon geen interesse in school

    Type:
    Populair
    Relatie:
    Wie wilt?
    Uiterlijk:




    Karakter:
    Matthew heeft een sprekende persoonlijkheid. Hij is enorm spontaan en misschien een beetje gek. Hij is erg levendig en aanwezig en is bijna altijd goed gehumeurd.
    Matthew is iemand die je heel erg mag, of haat. er lijkt geen tussenweg te zijn en dit komt omdat Matthew heel goed weet wie hij zelf is. Hij zal zich nooit aanpassen aan iemand en kan redelijk arrogant en egoïstisch zijn. Je moet hem maar nemen zoals hij is en als je dat niet staat, kan je oprotten. Toch zal je wat missen, want Matthew is een goede vriend. Hij zal het altijd voor zijn vrienden opnemen en aan je zijde staan. Al is hij niet zo'n hele goede luisteraar. Daar praat hij veel te graag voor en hij kan ook niet zo heel lang stilzitten. Matthew is een enorme chaoot en hij is altijd alles kwijt. Hij moet zich niet gaan vervelen en altijd iets om handen hebben anders word hij heel vervelend en gaat hij zich als een klein kind gedragen. Hij wilt graag aandacht en houd totaal niet van alleen zijn. Hij heeft graag zelf de touwtjes in handen. Als Matthew je eenmaal leuk vind, is hij heel snel jaloers.
    Ondanks de vrolijke instelling die Matthew altijd heeft, kan hij snel over de rode gaan. Hij heeft maar een kort lontje en als je ruzie met hem zoekt, staat hij niet voor zichzelf in.

    Extra:
    Matthew heeft een Tweelingbroer, Finnick. Ze schelen 10 minuten en zijn bijna onafscheidelijk. Matthew is de jongste van de twee.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 21:21 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Primie schreef:
    Wat houd dat schooljaar in? Ik begrijp het niet echt...

    nou, ik welk schooljaar ze zitten. dus in welke klas zou maar zeggen. in de eerste, tweede, derde. enz.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    nou, ik welk schooljaar ze zitten. dus in welke klas zou maar zeggen. in de eerste, tweede, derde. enz.


    Jaja, weet ik hoor, maar Cassandra zit bv in het 11de jaar en ze is 17 en Finn en Matthew in het 5de jaar en ze zijn 19?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Primie schreef:
    (...)

    Jaja, weet ik hoor, maar Cassandra zit bv in het 11de jaar en ze is 17 en Finn en Matthew in het 5de jaar en ze zijn 19?

    ja het 11de is in het nederlands het 5de jaar. en Finn en matt zijn blijven zitten, dus die zijn ouder.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    ja het 11de is in het nederlands het 5de jaar. en Finn en matt zijn blijven zitten, dus die zijn ouder.


    Nou, dan doe ik ook maar het 11de of 5de jaar zeker.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik wil graag een meisje reserveren. Wat voor type deze zal zijn, weet ik nog niet echt, maar ik zal het zo snel mogelijk proberen te melden.


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."

    Alles aangepast! :]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable



    • Naam • Dilara Melissa Savannah de la Rose
    • Leeftijd • Achttien jaar oud, geboren op zesentwintig augustus, een koude tweede kerstdag.
    • Schooljaar • Het vijfde jaar.
    • Type [Cheerleader, Dealer, Jock enz.] • Sweet Queen, Dilara is erg populair, maar geen verwend nest. Verder is het een heel zachtaardig meisje.
    • Uiterlijk • Ariana Grande Dilara heeft bruin-rode lokken, die er duister uitzien wanneer het donker is. Deze doet het meisje vaak in een staart, of ze krult het. Verder heeft ze vriendelijke, warme, bruine ogen, die je lief kunnen aankijken, maar ook zó kil kunnen zijn. Dan bevatten ze een geheimzinnige twinkel in haar ogen, die je wel zou kunnen hypnotiseren. Ze heeft een neus van normale grootte en mooi gevulde, roze lippen, waar de meeste jongens direct voor vallen. Verder heeft Dilara een licht getinte huid, dit heeft ze van haar moeder, en een iet wat stevige bouw, maar ze is zeker niet dik. Dilara zegt zelf jammer genoeg van wel, maar overdrijft hier zeer zeker niet in. Het liefst draagt Dilara echte meidenkleding, schattige rokjes en blousjes zijn écht haar ding. Ze ziet er volgens sommigen ook schattig uit. Ze is 1:54, niet zo groot dus, weegt eenenzestig kilo en maakt haar door dit alles een klein, schattig meisje.
    • Karakter • Dilara is het typische voorbeeld van een meisje dat populair is, omdat ze populair is. Niet omdat ze een vervelend, verwend nest is, met rijke ouders. Nee, Dilara werd plotseling na een klein optreden op school razendpopulair. Natuurlijk kreeg ze van veel leerlingen haat, dat is iets waar Dilara niet goed tegen kan, als mensen haar niet aardig vinden. Dat plots iedereen naast haar wilde zitten in de pauze, overviel haar een beetje, maar ze vind het wel oké. Wat dat betreft ik Dilara erg makkelijk, het maakt haar niet uit wat er gebeurd, als ze er maar een beetje van op de hoogte blijft. Ze is ook wat nonchalant in het leren, het meisje zit vaak in de les excuses te verzinnen waarom ze niet geleerd heeft. Verder is Dilara bij elk ding betrokken, vooral bij de creatieve dingen. Ze schrijft stukjes voor de schoolkrant en maakt haar eigen nummers. Wanneer ze hier een complimentje over krijgt, antwoord Dilara negen van de tien keer: "Dank je! Maar dat valt wel mee hoor." Zo lijkt ze een bescheiden type, denkt ze zelf. Maar stiekem vindt ze het hartstikke leuk om te horen dat ze het goed doet. Dilara is ook een meisje dat bevestiging wilt. Als ze bijvoorbeeld heeft gehoord dat een leraar het meisjestoilet in is gestapt, zoekt ze direct bevestiging dat het waar is. Dit kan ook verkeerd uitpakken, zo zoekt ze ook kritiek op die bevestigt dat ze iets niet goed heeft gedaan, dat maakt haar erg onzeker.
    Verder kan Dilara erg stil zijn, maar ook het hyperste persoon dat je kent. Ze heeft de meest creatieve ideeën en fantaseert over van alles en nog wat. Als ze niks te zeggen heeft, vertelt ze de mooiste verhalen. Ze mogen dan wel niet allemaal waar zijn, het gaat om het idee.
    • Extra • Dilara is dol op zingen. Het liedje Nightlight is op school af een grote hit.
    • Wil je dat je personage 'X' is? • Nee, liever niet.


    Ik hoop dat ze zo goed is!

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 21:42 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa



    Naam:
    Lucas Stephano da Silva. Hij wordt wel eens "Lucky" genoemd omdat hij nog nooit is gesnapt tijdens het dealen, maar meestal wordt hij Luc of Silva genoemd.


    Leeftijd:
    19.


    Schooljaar:
    11/5.


    Type:
    Dealer.


    Relatie:
    Wie wil?


    Uiterlijk:
    Lucas maakt op het eerste gezicht een vrij intimiderende uitdruk. Hij heeft een getinte huidskleur door zijn Braziliaanse afkomst wat nog wat donkerder kan worden door de zijn. Hij heeft kort, zwart haar wat meestal goed in model zit. Al doet hij er niet heel moeilijk over als er wat plukjes verkeerd zitten. Zijn grijs-groene ogen kijken vaak emotieloos en mysterieus. Met een ruzie is er enige vorm van spot in te zien. Enig teken van een ondeugende twinkeling is ook niet zeldzaam. Lucas valt vrij snel op door zijn lichaam. Met zijn 1.90 is hij vrij lang, maar het is zeker geen slungel. Hij is ook gespierd van het vele trainen dat hij doet -Ookal zit hij niet in een sportteam-. Ook heeft hij verschillende tattoos. Zijn bovenarmen staan helemaal vol, hetzelfde geld voor zijn borstkas en schouders. Ook heeft hij zijn oren een heel klein beetje gestretscht.


    Karakter:
    Lucas kan vrij mysterieus zijn. Hij geeft niet snel dingen weg en al zeker niet over zijn eigen zaken. Als vriend weet je dus zeker dat je hem kan vertrouwen, want Lucas zal altijd zijn mond houden. Hij weet namelijk hoe het is om verraden te worden. Hij kwam er een keer door ernstig in de problemen met de politie en hij kon zich er maar net uit redden. Vanaf die dag had hij gezworen om altijd zijn mond te houden als hem iets werd verteld in vertrouwen. Toch zal hij het tegen je gebruiken als je je tegen hem keert. Lucas kan je niet bepaald boekenslim noemen. Maar hij weet perfect hoe hij sluwe plannetjes moet uitvoeren en ook hoe hij niet gepakt kan worden tijdens de drugshandel.
    Als Lucas geïrriteerd is dan merk je het meteen. Hij maakt dan altijd sarcastische en vrij botte opmerkingen, al zal hij proberen zich niet te erg af te reageren. Lucas is zo'n jongen die snel vrienden maakt en ze ook perfect weet te behouden. Dit maakt hem een populaire jongen, ondanks zijn slechte naam. Lucas heeft ook vele charmes, is een echte flirt en wind de dames makkelijk om zijn vinger. Dit weet hij zelf ook. Hij weet ook dat de meisjes smelten voor zijn "sweet badboy" gedrag. Lucas staat ook bekend als de badboy van de school, maar tegen meisjes is het meestal een lieve jongen met een gevaarlijk randje.


    Extra:
    Lucas komt uit een grote, Braziliaanse familie. Je kan ze niet bepaald rijk noemen, maar arm zijn ze ook niet. Gewoon gemiddeld dus. Door zijn vele broertjes en zusjes kreeg Lucas toch niet alles wat hij wou, dus hij begon met dealen. Aangezien het hem veel meer zou opleveren dan uren in een winkel staan. Nu kan hij makkelijk vele dingen halen, omdat hij weet dat hij het de volgende dag toch heeft terug verdiend. Hij staat namelijk bekend als de grootste dealer in de school en in zijn buurt dus hij heeft veel klanten.


    Wil je dat je personage 'X' is?:
    Nee.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 21:50 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Ik ga denk ik gewoon simpelweg voor populair ga. :') Ik plaats hem hoogst waarschijnlijk morgen en anders zal het overmorgen worden.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 20:48 ]


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."

    Bajola schreef:
    Ik ga denk ik gewoon simpelweg voor populair ga. :') Ik plaats hem hoogst waarschijnlijk morgen en anders zal het overmorgen worden.


    Is goed :]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable