• Ik had vandaag afgesproken met Nikki, wat supergezellig was, maar er zat op de terug weg echt zo'n raar mens in de trein.
    Ik zat bij zo'n vierzits en een vrouw en haar kind gingen tegenover mij zitten, waarbij ik even opkeek. Zei ze tegen haar zoontje "Trek je er maar niks van aan als mensen je raar aankijken. Ze zijn gewoon jaloers." Toen had ik al iets van "Okeeeeee". Iets later begon ze te bellen, en ze praatte nog al hard, waardoor ik weer op keek. Zegt ze tegen degene met wie ze belt "Ja volgens mij is het meisje dat tegenover me zit verliefd op me, ze zit me steeds aan te kijken." Ik trok toen nogal ongelovig mijn wenkbrauwen op, en toen vervolgde ze met "En ze doet maar alsof ze muziek luistert, maar ze zit eigenlijk mee te luisteren." Toen had ik er nogal genoeg van, dus deed ik mijn oortjes uit en zei ik tegen haar "Ik luister wel echt muziek, je mag het best wel horen hoor". Ging ze van "Nee hoor, dat hoeft niet." Vervolgens zei ze weer iets over mij tegen degene met wie ze belde, waarop ik echt geïrriteerd begon te raken en haar vermeldde dat ze zich dingen inbeeldde, waarop ze me uitmaakte voor psychopaat. Gelukkig ging dat wijf niet veel later weg, want echt jezus. Ik vind het echt nergens opslaan om zomaar ineens zo te doen tegen iemand die tegenover je zit in de trein. Als ze niet wilt dat mensen naar haar kijken, dan moet ze maar lekker met de auto gaan of bij een tweezits gaan zitten. En als ze niet wilt dat mensen meeluisteren met een gesprek, dan moet ze maar zachter praten of niet bellen op een openbare plek.

    Zijn er nog meer mensen die eens van die kutmensen zijn tegen gekomen in de trein?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wauw, hoe belachelijk is dat mens zeg?!
    Ooit zat ik op de metro in Parijs, die overvol zat en ik staarde voor me uit, dacht die Aziatisch uitziende vrouw dat ik naar haar keek. Die vroeg ook telkens waarom ik zo keek, ik ben gewoon opgeschoven en zweeg.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2015 - 22:03 ]


    16 - 09 - '17

    Oh damn, wat een kutwijf zeg. Ik zit ontzettend vaak tegenover engerds of irritante kinderen die de hele tijd lawaai zitten te maken en ik werd eens lastiggevallen door hangjongeren op het perron (was echt de schrik van m'n leven), maar nooit zulke mensen, nee. Ik vind het echt erg voor je, wat een stom en asociaal mens. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    HAHA — Eigenlijk is het een best grappig verhaal als je het op deze wijze in een topic kan lezen. Voornamelijk omdat mijn gedachten constant zijn: wat moet er wel niet mis zijn geweest met die vrouw dat ze zo over jou gaat praten? (': Maar ik begrijp dat het op dat moment zelf ontzettend vervelend kan zijn en dat je de neiging had om haar wat aan te doen.
          Enkele weken terug kwam er een — vrij brede — man naast me zitten die even lekker bars liet weten dat ik wel wat op mocht schuiven, terwijl hij al voor een kwart op mijn stoel zat en ik werd plat gedrukt tegen de zijkant D:


    Jemig wat een rot mens. Ik kan me wel flink irriteren aan mensen die koffers in de weg zetten. Laatst moest ik met de bus. Mn linkerbeen zit in de spalk dusbik moest revhts zitten. Vraag ik nethes of ik bij die vrouw mag zitten waar haar tas staat weigert ze. Gelukkig bood de vrouw achter haar de plek aan. Denk ik van je ziet dat die twee plekken alleen zijn waar ik kan zitten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Omg, echt sommige mensen... :l
    Ik zat een keer in de sprinter terug naar huis en toen kwam er zo'n gozer voor me staan die echt verschrikkelijk stonk naar wiet en drank en hij was duidelijk zo stoned als een kanarie. Begon hij tegen me te brabbelen dat ik op moest schuiven naar het uitklapstoeltje tegen de wand. Daar had ik geen zin in, omdat ik dan tussen hem en de muur gedrukt zou zitten (daar is echt amper ruimte), dus ik zei dat hij daar zelf kon zitten als hij dat wilde. Dat deed hij, geen weerwoord, wat ik best komisch vond, want normaal gesproken kappen dat soort types echt niet. Hij bleef er echt dertig seconden zitten en toen strompelde hij met zijn blikje bier in zijn hand weer weg. :')


    Caution first, always.

    Wat een raar mens, zeg. Asociaal kreng. :x

    Gelukkig heb ik tot nu toe alleen maar redelijk aardige mensen in de trein ontmoet. Laatst nog gingen er opeens drie dronken meiden bij een paar van mijn vrienden zitten en heel erg met een vriend van me te flirten. Leuke mensen. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik hoorde op een gegeven moment een verhaal van iemand waar ik mee in de klas zit. Die zat in een lege coupé en er kwam een man in de coupé zitten. Hij gaat tegenover haar zitten wat ze al apart vond aangezien de coupé gewoon volledig leeg was verder. Hij gaat tegen haar praten, maar ze negeert het zo veel mogelijk. Die man had ook zijn jas op zijn schoot en die verschoof op een gegeven moment. Je kan vast al raden wat ze toen zag :'D Ze is snel opgestaan en naar een andere coupé gegaan, maar ze had wel even een trauma van hier tot Tokyo.

    Zelf kan ik me altijd irriteren aan mensen die niet doorhebben wat een stiltecoupé is --'


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Volgens mij een gevalletje aandacht-tekort of grootheidswaanzin. Wat een raar mens :W


    26 - 02 - '16

    Kalon schreef:
    Volgens mij een gevalletje aandacht-tekort of grootheidswaanzin. Wat een raar mens :W


    Queer zijn is gewoon alles

    Wat een verhaal :'D


    ars moriendi

    Wat een asociaal kreng zeg.
    Bellen in OV moeten ze eigenlijk gewoon verbieden, want ik erger me er dood aan. :')

    En heb je even? Want ik heb nogal wat meegemaakt, damn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    Wat een asociaal kreng zeg.
    Bellen in OV moeten ze eigenlijk gewoon verbieden, want ik erger me er dood aan. :')

    En heb je even? Want ik heb nogal wat meegemaakt, damn.

    Of niet? Dat is echt irritatiefactor nummer 1. Die mensen zeggen ook altijd hetzelfde. :')

    "Ja haaai met mij.."
    ".."
    "Ja, ik zit nu in de trein.."


    ars moriendi

    Oke, dat gaat er echt los over! Zoiets is gewoon lomp en onbeleefd, trek je er maar niets van aan.
    Wat ik wel merk bij mezelf en vriendinnen is dat het 's avonds voor meisjes echt onaangenaam is om met de trein te rijden. De een of andere gast vindt het altijd gepast te gaan flirten met al wat zijn wagon inloopt. Ook af en toe mensen die in zichzelf aan het praten zijn of echt ronduit naar je staren.


    What would Emma do?

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Of niet? Dat is echt irritatiefactor nummer 1. Die mensen zeggen ook altijd hetzelfde. :')

    "Ja haaai met mij.."
    ".."
    "Ja, ik zit nu in de trein.."

    Yea, vertellen over wat ze allemaal meegemaakt hebben / wat ze nog moeten doen die dag. Dude, dat kan niemand een fuck schelen.
    En dan is het lastig om het te negeren, want ze praten zo hard als dat mijn vader snurkt. Zelfs muziek komt er niet boven, no kidding.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Yea, vertellen over wat ze allemaal meegemaakt hebben / wat ze nog moeten doen die dag. Dude, dat kan niemand een fuck schelen.
    En dan is het lastig om het te negeren, want ze praten zo hard als dat mijn vader snurkt. Zelfs muziek komt er niet boven, no kidding.


    Ik moet wel zeggen, ik heb het al in de bus voorgehad, maar ik maak meteen duidelijk dat ik niet wil bellen en een gesprek duurt nooit langer dan 1 minuut bij mij :'D


    What would Emma do?