• Hallo allemaal! Ik moet voor 15 april mijn spreekbeurt over katten af hebben en ik zoek naar veel informatie over katten. Hebben jullie wat informatie over katten of weetjes over katten, of misschien heb jezelf een kat en heb je een leuk of interessant verhaaltje over hem? Laat het me weten in de reactie, want alles over katten en rondom katten is welkom! Ik laat na 15 april weten wat voor punt ik heb gehaald en reageer alsjeblieft! :$

    Hier wat over de lichaamstaal



    26 - 02 - '16

    Hier staat alles wat je moet weten, denk ik.

    Katten houden van dozen. Dat is misschien wel het belangrijkste. Zoveel dozen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik heb trouwens twee boeken over katten in huis (geleend van de bibliotheek): 'Wat uw kat u vertelt' en 'Wat uw kat van u vindt' allebei van Vicky Halls.

    Dus als je informatie wilt zou ik naar de bibliotheek gaan en die twee boeken lenen.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2014 - 20:23 ]


    26 - 02 - '16

    Meliorism schreef:
    Ik heb trouwens twee boeken over katten in huis (geleend van de bibliotheek): 'Wat uw kat u vertelt' en 'Wat uw kat van u vindt' allebei van Vicky Halls.

    Dus als je informatie wilt zou ik naar de bibliotheek gaan en die twee boeken lenen.


    Die "wat uw kat u vertelt" Hebben wij ook van de bieb :')

    Anyway, ik kan je wel wat over onze kat vertellen. Hij schud met zijn kont voor hij ergens naar toe springt. Hij is een keer snel afgevallen, en daardoor heeft hij nu een hangbuikje, dat eigenlijk alleen vel is en een beetje vet, dat heen en weer gaat als hij rent. Hij loopt naar de keuken als hij een blikje open hoort gaan. Hij houd van cake.
    Ik denk niet dat je er veel aan hebt, maar hij heeft niet echt dingen die je nodig zou kunnen hebben....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Heel erg bedankt voor alle info! Als je nog meer hebt? Kom maar op!(dance)

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 7:13 ]