• Welkom bij het Middle Earth-Chattopic! In dit topic ontmoet je andere fans van The Hobbit, Lord of The Rings en natuurlijk de geweldig boeken van Tolkien! De bedoeling van dit topic is om plaatjes uit te wisselen van je favoriete karakters, andere fans te ontmoeten, filmpjes, quotes, etc. te sturen, maar vooral om veel lol met elkaar te hebben! Dit is een chattopic en is bedoeld om lekker met elkaar te chatten over onze fantastische helden en heldinnen. Gespam is toegestaan, zolang het maar over Midden Aarde en alles daar omheen gaat.


    Alle spoilers over het (waarschijnlijke) verloop van de derde film van The Hobbit,
    dienen tussen [ spoiler] [ /spoiler] gezet te worden.




    Inwoners:

    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even C: Gelieve naamsveranderingen door te geven.
    We hebben op dit moment wel 20 Inwoners!!


    Reclame:





    Regels:
    - Kauwgomjunky en KingThorin zullen mij(Lanthir)helpen het topic in de gaten te houden. Verder zijn wij drie ook de enige die een nieuw topic mogen starten, behalve als een van ons toestemming geeft dat iemand anders het mag doen.
    - Ruzies mogen in elkaars GB of Privé Berichten.
    - Niemand wordt hier uitgescholden, iedereen is gelijk
    - Er mag niks aan de beginpost mogen veranderd zonder toestemming van Lanthir én Kauwgomjunky en/of KingThorin. (Behalve over nieuwe inwoners, nieuwe topics, verhalen, etc.)
    - We willen niet té erg Off-topic gaan, dus hou je aan het onderwerp Middle Earth. Het is niet erg als het daar soms niet over gaat, maar probeer je er gelieve wel aan te houden :)


    Andere Middle Earth-Chattopics:











    In western lands beneath the Sun
    The flowers may rise in Spring,
    The trees may bud, the waters run,
    The merry finches sing.
    Or there maybe 'tis cloudless night,
    And swaying branches bear
    The Elven-stars as jewels white
    Amid their branching hair.

    Vers 1; Journey's End - J.R.R. Tolkien


    From a World's End there he turned away,
    and yearned again to find afar
    his home through shadows journeying,
    and burning as an island star
    on high above the mists he came,
    a distant flame before the Sun,
    a wonder ere the waking dawn
    where grey the Norland waters run.

    And over Middle-Earth he passed
    and heard at last the weeping sore
    of women and of elven-maids
    in Elder Days, in years of yore.

    Vers 16&17; Earendil - J.R.R. Tolkien


    O! Wanderers in the shadowed land
    Despair not! For though dark they stand,
    All woods there be must end at last,
    And see the open sun go past:
    The setting sun, the rising sun,
    The day's end, or the day begun.
    For east or west all woods must fail.

    All Woods Must Fail - J.R.R. Tolkien


    Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light.

    Vers 5&7; Over The Misty Mountains Cold - J.R.R. Tolkien


    To the Sea, to the Sea! The white gulls are crying,
    The wind is blowing, and the white foam is flying.
    West, west away, the round sun is falling.
    Grey ship, grey ship, do you hear them calling?
    The voices of my people gone before me?
    I will leave, I will leave the woods that bore me;
    For our days are ending and our years failing.
    I will pass the wide waters lonely sailing.
    Long are the waves on the Last Shore falling,
    Sweet are the voices in the Lost Isle calling.
    In Eressea, in Elvenhome, that no man can discover,
    Where the leaves fall not: land of my people forever!

    The Sea - J.R.R. Tolkien

    [ bericht aangepast op 26 maart 2014 - 15:20 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Celebrian schreef:
    (...)
    wat is daar zo grappig aan?


    Aso is ook een afkorting voor Asociaal...


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Aso is ook een afkorting voor Asociaal...

    ah,
    ik ben ook een beetje asociaal, als iedereen druk aan het praten (eigenlijk schreeuwen) is ben ik aan het tekenen
    ik heb trouwens legolas geschetst, ik moet het nog beter uitwerken op een grot blad


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Ik ga even reageren zodat ik notificaties krijg van dit gesprek, niet op mij letten.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    eJove schreef:
    Ik ga even reageren zodat ik notificaties krijg van dit gesprek, niet op mij letten.


    Oke, ik zal niet op jou letten ^^ Enne... Waarom moet Aya in Eru's naam bij Thranduil komen? Ja sorry! Het is gewoon een stomme cliffhanger!!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Nou ja, waarschijnlijk kan er toch geen werk in vinden dus dat is een beetje kut, maar ik wil het wel gewoon afmaken. Ik heb dus echt geen flauw idee wat ik straks ga doen. Eigenlijk wil ik gewoon verdienen als schrijver, maar dat valt ook niet mee. xD


    oh nee dat moet je ook niet doen zal zonde zijn als je er nu mee zou stoppe terwijl je bijna klaar ben...
    En nee dat zal wel als dat zo simpel is en zo geld mee kon verdienen deed iedereen het wel..
    Maar als dat je droom is schrijfster worden moet je niet opgeven hoor gewoon je droom achterna gaan en er voor gaan ;)


    You can't touch music but music touch you

    Aelith schreef:
    (...)

    we overleven thorin ook altijd dus dit moet ook wel lukken

    Daar twijfel ik niet aan


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Nou ja, waarschijnlijk kan er toch geen werk in vinden dus dat is een beetje kut, maar ik wil het wel gewoon afmaken. Ik heb dus echt geen flauw idee wat ik straks ga doen. Eigenlijk wil ik gewoon verdienen als schrijver, maar dat valt ook niet mee. xD



    da willen veel mensen die schrijven op q hun geld verdienen met schrijven xD


    life is hard then you die, deal with it

    Lanthir schreef:
    (...)

    Oke, ik zal niet op jou letten ^^ Enne... Waarom moet Aya in Eru's naam bij Thranduil komen? Ja sorry! Het is gewoon een stomme cliffhanger!!


    Het hoofdstuk telde al negenhonderd woorden, en als ik aangezien ik Thranduils dramaqueen-meets- fabulous moet beschrijven, besloot ik op tijd af te breken en de volgende hoofdstukken daaraan ga wijden.
    Het wordt nog wel duidelijk :)


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Aelith schreef:
    (...)


    da willen veel mensen die schrijven op q hun geld verdienen met schrijven xD


    Jepp. Het is mijn droom al vanaf dat ik een woord kon schrijven :)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Celebrian schreef:
    (...)
    ah,
    ik ben ook een beetje asociaal, als iedereen druk aan het praten (eigenlijk schreeuwen) is ben ik aan het tekenen
    ik heb trouwens legolas geschetst, ik moet het nog beter uitwerken op een grot blad


    ik ben een aso leerling
    en ik ben vaak asociaal xD


    life is hard then you die, deal with it

    eJove schreef:
    (...)

    Het hoofdstuk telde al negenhonderd woorden, en als ik aangezien ik Thranduils dramaqueen-meets- fabulous moet beschrijven, besloot ik op tijd af te breken en de volgende hoofdstukken daaraan ga wijden.
    Het wordt nog wel duidelijk :)


    Het is alleen niet eerlijk! Ik wil het weten (:
    Dat wordt dus nog eventjes wachten....


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Jepp. Het is mijn droom al vanaf dat ik een woord kon schrijven :)



    ik zou graag mijn geld verdienen (ookal weet ik dat dat nooit gaat lukken) met:
    -schrijven
    -dansen
    -muziek

    het lukt ni maar je mag altijd dromen en hopen


    life is hard then you die, deal with it

    Lanthir schreef:
    (...)

    Jepp. Het is mijn droom al vanaf dat ik een woord kon schrijven :)

    Ik sinds ik het heb ondekt, jaren geleden, het enige wat ik nog mis is zelfvertrouuwen


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Daar twijfel ik niet aan


    we overleven altijd elk chagi persoontje dit is gwn een extra test xD


    life is hard then you die, deal with it

    Aelith schreef:
    (...)

    we overleven altijd elk chagi persoontje dit is gwn een extra test xD

    Jup :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf