• Hallo, ik ben al een aantal jaar vegetarisch. Wij eten thuis heel veel aardappelen, groente en "vlees". Normaal heb ik dan zo'n vales of ander merk vleesvervanger bij, maar bij ons in de Plus in de buurt hebben ze heel weinig keuze en daar ben ik nu al uitgekeken en de AH waar ze meer keuze hebben is te ver weg om even vanuit thuis alleen vleesvervangers te gaan halen.
    Nu heb ik er wel af en toe (verschillende vormen) ei bij, maar weten jullie nog wat ik naast de aardappelen en groente kan doen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Misschien dat je iets hebt aan deze link? Er staat echt een hoop op ^^

    Klik!


    To infinity and beyond •

    Champignons zijn geloof ik ook vleesvervangers.


    26 - 02 - '16

    Zoek wat vegan bloggers op op Tumblr, die zijn erg creatief en hebben verschillende ideeën die best wat zijn.


    Your make-up is terrible

    Ik vond daarnet deze. De blog zelf heeft nog heel veel met vegan dingen, misschien handig om even door te spitten?


    Your make-up is terrible

    Tempé, tofu, quorn, noten, peulvruchten o.a. Quorn kan verrijkt zijn met vitamine B12. De overigen niet, tenzij 't apart wordt aangegeven op etiket.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2014 - 18:13 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zou Nikki's tip aannemen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Meliorism schreef:
    Champignons zijn geloof ik ook vleesvervangers.

    Niet volwaardige vleesvervangers.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Peulvruchten, ei, simpele tofu of soja. Ik ben ook vegetarisch en koop eigenlijk nooit 'kant en klare' vleesvervangers, maar maak de vegaburgers bijvoorbeeld zelf. Er staan verscheidene ontzettend lekkere recepten op internet. Gewoon goed zoeken en dan vind je een hele boel.


    :)

    Dank jullie wel!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Deze is ook geweldig!


    Your make-up is terrible

    Mijn favoriete blijft toch echt de burger Royal van de Ah. Is het anders geen idee om een paar dingen in te vriezen? Dat je eens in de maand 4 doosjes haalt oid?

    Wat ik vaak eet als mijn moeder een vervanging is vergeten is kaas. Zelf vind ik gesmolten camambert met cranbarrys erg lekker, maar je kunt ook jonge kaas in de melk dopen, door paneermeel halen even bakken et voila: een home made cheeseburger


    The night is dark and full of terrors.

    Orchard schreef:
    (...)
    Niet volwaardige vleesvervangers.


    Ik dacht inderdaad al dat ik zoiets gehoord had ja. Nou ja, dan is dat gewoon geen goede vleesvervanger.


    26 - 02 - '16

    Even tussen Mijn Topics, ik ben ook vegetarisch dus ik ben wel benieuwt wat er allemaal uit komt (:

    Groenteburgers, maar dan zelf maken. Denk dat als je er heel wat tegelijkertijd maakt in het weekend je die shit wel kan invriezen. En inderdaad vegetarische/vegan blogs. I should like.. abo this topic.


    No growth of the heart is ever a waste