• Normaal gesproken staan er boven aan iedere pagina op het forum knoppen met "mijn topics", "actieve topics" enzovoort. Sinds daarnet verdwijnen die echter als ik in een topic zit. Bij de actieve topics of mijn topics zijn ze er nog wel, maar in topics zelf niet, en dat is eigenlijk best wel onhandig. (krul)
    Ik weet al dat ik niet de enige ben, dus nou vroeg ik me af of dit echt bij iedereen zo is en of er iets aan gedaan kan worden.



    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Urquhart schreef:
    (...)
    Ik precies hetzelfde x'D
    Maar bij mij is er al gereageerd dat ze nu onder je reactiebalk staan.


    Onze topics waren ook allebei van 16:39. Eigenlijk best wel knap getimed. :'D

    En ja, nou staan ze bovenaan ook weer? Opgelost dan, denk ik, gelukkig. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    RPG is erbij gezet. ^^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ooh, ik ga nu eerst weer zovaak misklikken.


    Your make-up is terrible

    Alvast sorry als er topics op slot worden gezet, het sluiten knopje zit nu bij ons op de plaats van waar eerder het 'actieve topics' knopje zat. XD


    Life is hard and then we die

    Assassin schreef:
    Ooh, ik ga nu eerst weer zovaak misklikken.

    Ik drukte net meteen al op index, ipv actieve topics :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Assassin schreef:
    Ooh, ik ga nu eerst weer zovaak misklikken.


    Dat was ook mijn eerste gedachte, haha. :'D Maar op zich is het geen slecht idee van Rutger om die knopjes er ook bij te zetten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Was er effe mee bezig en had per ongeluk ingesteld dat alleen mods de knopjes konden zien. Toen werd er aan de deur gebeld toen ik net aan het testen was dus kon het niet meteen fixen. Zou nu goed moeten staan.

    Zoals altijd, excuses voor het ongemak :)


    Dit is mijn signature...

    PUKKELxDING schreef:
    Alvast sorry als er topics op slot worden gezet, het sluiten knopje zit nu bij ons op de plaats van waar eerder het 'actieve topics' knopje zat. XD


    Wordt nog lachen dus.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    He bah, waarom nu plots die nieuwe indeling? Totaal overbodig als je het mij vraagt!
    Mjah, het zal vast wel wennen. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    (...)

    Onze topics waren ook allebei van 16:39. Eigenlijk best wel knap getimed. :'D

    En ja, nou staan ze bovenaan ook weer? Opgelost dan, denk ik, gelukkig. ^^

    Vind ik ook wel. *Highfive*


    Deep inside, I've never felt alive

    Rutger schreef:
    Was er effe mee bezig en had per ongeluk ingesteld dat alleen mods de knopjes konden zien. Toen werd er aan de deur gebeld toen ik net aan het testen was dus kon het niet meteen fixen. Zou nu goed moeten staan.

    Zoals altijd, excuses voor het ongemak :)


    Haha, dat is toch niet erg?;)


    Queer zijn is gewoon alles

    Kaa schreef:
    He bah, waarom nu plots die nieuwe indeling? Totaal overbodig als je het mij vraagt!
    Mjah, het zal vast wel wennen. :p

    Er stonden 2 knoppen dubbel vermeld. Nu staat elke knop er gewoon 1 keer en daardoor pas het ook op 1 rij.


    Dit is mijn signature...

    Handig dat de index erbij staat! Hoef ik vanuit een topic niet eerst naar de actieve of mijn topics te gaan :Y)


    Stenenlikker

    Rutger schreef:
    Was er effe mee bezig en had per ongeluk ingesteld dat alleen mods de knopjes konden zien. Toen werd er aan de deur gebeld toen ik net aan het testen was dus kon het niet meteen fixen. Zou nu goed moeten staan.

    Zoals altijd, excuses voor het ongemak :)


    Haha, je hebt Q wel even aan het schrikken gemaakt. Maar super dat het zo snel weer opgelost was. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Rutger schreef:
    (...)
    Er stonden 2 knoppen dubbel vermeld. Nu staat elke knop er gewoon 1 keer en daardoor pas het ook op 1 rij.


    Aah op zo'n manier. Mjah, het zal toch eventjes moeten wennen, haha. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •