• Hoi lieve mensen

    Ik houd enorm van deze site en ben dan ook dagelijks online.
    Ik kon het dan ook niet laten om op te merken wat een verandering er is gebeurt.

    Het lijkt wel of Quizlet stil aan het vallen is. Mensen zijn minder online, RPG's worden muisstil, nieuwe leden blijven langer in de nieuwe lijst staan ... Ik maak me zorgen.

    Om het maar even aan te tonen. Twee jaar geleden kreeg ik op twee dagen 100 nieuwe hoofdstukken voorgeschoteld. Nu een miezerige twintig op twee maanden

    Ben ik de enige die dit voorheeft of ...?

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 23:14 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Ik denk dat je lang niet de enige bent. Ik denk dat het ook komt omdat iedereen ouder wordt en minder tijd heeft voor Q. Iedereen wil ook 'betere' hoofdstukken schrijven, waardoor het wat langer duurt. Volgens mij kan je er niet zo veel aan veranderen :3.


    <3

    Amica schreef:
    Ik denk dat je lang niet de enige bent. Ik denk dat het ook komt omdat iedereen ouder wordt en minder tijd heeft voor Q. Iedereen wil ook 'betere' hoofdstukken schrijven, waardoor het wat langer duurt. Volgens mij kan je er niet zo veel aan veranderen :3.


    Daar kun je weleens een punt hebben. Ik vind het alleen enorm jammer omdat het zo'n gezellige boel was en nu alles wat stil lijkt te vallen.

    Ik zou willen dat ik er wat meer aan kon doen tho.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Jaah, naast dat iedereen ouder word is de nieuwe aanloop ook niet zo heel veel meer, volgens mij.
    Beetje jammer..
    Misschien komt dat omdat Wattpad steeds populairder word en die een app heeft, waardoor je makkelijk met je telefoon verhalen kunt lezen.


    ~My Mind Is Free~

    Inderdaad underscore. Dat zou het ook kunnen zijn. De Nederlandse verhalen zijn nu ook in opkomst bij wattpad.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 23:13 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Amica schreef:
    Ik denk dat je lang niet de enige bent. Ik denk dat het ook komt omdat iedereen ouder wordt en minder tijd heeft voor Q. Iedereen wil ook 'betere' hoofdstukken schrijven, waardoor het wat langer duurt. Volgens mij kan je er niet zo veel aan veranderen :3.


    Beter en langer is nu volgens mij de trend, ja. Nu moet ik ook toegeven dat ik niet zo heel veel lees, omdat ik het heel lastig vind om goede verhalen te vinden in de genre's die ik leuk vind, die ook uiteindelijk gaan eindigen en niet random gepauzeerd worden.

    Misschien ook omdat er geen actuele hype meer is? Harry Potter, One DIrection, en al die andere fandoms die Quizlet domineerden/domineren??


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    (...)

    Beter en langer is nu volgens mij de trend, ja. Nu moet ik ook toegeven dat ik niet zo heel veel lees, omdat ik het heel lastig vind om goede verhalen te vinden in de genre's die ik leuk vind, die ook uiteindelijk gaan eindigen en niet random gepauzeerd worden.

    Misschien ook omdat er geen actuele hype meer is? Harry Potter, One DIrection, en al die andere fandoms die Quizlet domineerden/domineren??


    Kan wel. Vroeger was 1000 lang. Nu is het gemiddeld. En de keuze tegenwoordig is vooral terug Harry Potter hahaha de verschillende hypes zijn inderdaad weg ... Zonde allemaal


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Hier zijn volgens mij al drie of vier topics over geopend in de laatste paar maanden. Het is inderdaad rustiger, maar er zijn nog steeds de actieve users die het forum gezellig houden en er wordt echt nog heel veel georganiseerd. Ik denk dat het over het algemeen dan ook wel meevalt, maar het is maar net waar je op let.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Perffect schreef:
    (...)

    Beter en langer is nu volgens mij de trend, ja. Nu moet ik ook toegeven dat ik niet zo heel veel lees, omdat ik het heel lastig vind om goede verhalen te vinden in de genre's die ik leuk vind, die ook uiteindelijk gaan eindigen en niet random gepauzeerd worden.

    Misschien ook omdat er geen actuele hype meer is? Harry Potter, One DIrection, en al die andere fandoms die Quizlet domineerden/domineren??

    Ik moet ook zeggen dat story's die ik vroeger goed vond, nu soms niet meer zo goed vind. Ik let meer op spelling en grammatica, en ook op hoe realistisch en origineel de story is, terwijl ik daar vroeger geen/minder rekening mee hield.

    Toen ik net op Q was, was er een beetje de Harry Potter hype, maar die is nu ook terug weg.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 23:23 ]


    <3

    Het is van kwantiteit naar kwaliteit gegaan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amica schreef:
    (...)
    Ik moet ook zeggen dat story's die ik vroeger goed vond, nu soms niet meer zo goed vind. Ik let meer op spelling en grammatica, en ook op hoe realistisch en origineel de story is, terwijl ik daar vroeger geen/minder rekening mee hield.


    Ja dit ook Ja!!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik vind juist dat er de laatste tijd veel meer activiteit is dan een jaar geleden. Volgens mij trekt het langzaam juist weer aan, maar doordat er niet echt een hype is, is het wel heel anders dan een paar jaar terug. Enerzijds is het jammer, anderzijds ben ik er niet rouwig om dat One Direction niet langer de top overstroomt.

    Bovendien worden de verhalen kwalitatief een stuk beter, vind ik. Nu nog meer mensen die de boel gaan lezen. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik weet niet zeker of het wel komt doordat er geen hype is. Ik heb geprobeerd Quizlet te helpen en veel suggesties gedaan die allemaal zijn afgewezen of nooit zijn behandeld. (Hierbij wil ik niemand aanvallen hoor ^^)

    Ik denk dat dat er ook wat van afhangt welk soort verhalen je volgt of beter gezegd van wie je verhalen volgt, van hoe actief die mensen zijn en hoe vaak ze activeren. Ik krijg gemiddeld toch 2 à 3 meldingen van nieuw hoofdstuk geschreven door... per dag. Volgens mij pik je gewoon de verkeerde uit. (:
    Ik merk eerder dat er minder word gelezen dan vroeger, toen waren er meerdere mensen met 1000+ abonnees, waren 100 kudo's de norm. Ik heb ook een pak minder lezers dan vroeger, maar iets wat ik dan wel een voordeel vind is dat je met echt trouwe mensen/lezers te maken krijgt, die blijven overschieten, volgen, online komen ervoor. Sommige mensen haken af op je verhaal omdat ze geen tijd meer hebben, dan vind ik het wel mooi dat er ook mensen zijn, waarvan je ook vaak te horen krijgt dat ze geen tijd hebben, dat ze het druk hebben maar dat zij dan altijd een gaatje vrij weten te maken om het toch maar te lezen. Dat heeft dan ook weer zijn waarde, die diepte. In ieder geval is het niet minder belangrijk dan geliefd zijn in de breedte. Ik bekijk het tegenwoordig zo. (:
    Ik vind het ook vervelend dat Quizlet leger loopt, maar het heeft ook zijn ding.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Zolang er nog enkelen zijn die vol hoop hun lied zingen, zal stilte nooit overheersen. De enige manier om stilte tegen te gaan is door zelf te blijven zingen, zodat mensen jou in gezang kunnen bijstaan en wanneer je zelf maar hard genoeg zingt, zal je die stilte niet eens horen en enkel de mooie klanken waarnemen c:


    Happy Birthday my Potter!

    Eerlijk gezegd, ik vind het nu echt hartstikke meevallen. Aan het begin van 2016 was het stil, maar ik vind persoonlijk dat je nu ten onder doet aan allemaal projecten die mensen hebben opgezet hierdoor. Zoals de vertrouwenspersonen, Ilvermorny wedstrijd etc. Het leeft echt weer veel meer. En het aantal hoofdstukken, dat hangt er echt van af waar je allemaal een abo op hebt hoor.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt