• Normaal gesproken staan er boven aan iedere pagina op het forum knoppen met "mijn topics", "actieve topics" enzovoort. Sinds daarnet verdwijnen die echter als ik in een topic zit. Bij de actieve topics of mijn topics zijn ze er nog wel, maar in topics zelf niet, en dat is eigenlijk best wel onhandig. (krul)
    Ik weet al dat ik niet de enige ben, dus nou vroeg ik me af of dit echt bij iedereen zo is en of er iets aan gedaan kan worden.



    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    mn topics.

    Na een dag ben ik er nog steeds niet overheen :')

    mn topics.

    Kan er echt geen apostrof tussen? :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    mn topics.

    Na een dag ben ik er nog steeds niet overheen :')

    mn topics.

    Kan er echt geen apostrof tussen? :')


    Er stond al die tijd al een apostrof, maar nu is het weer goed^^

    Bedankt, Rutger (cheers)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    AWOLNATION schreef:
    (...)

    Er stond al die tijd al een apostrof, maar nu is het weer goed^^

    Bedankt, Rutger (cheers)


    Het is misschien een beetje aangepast, maar het is nog niet overal opgelost. Bij de actieve topics staat nog "mn" en bij de forum index "m'n". Het liefst zou ik overal "mijn" terug hebben, als ik eerlijk ben, maar ik zou ook wel kunnen leven met "m'n" als het dan tenminste consequent op alle pagina's van het forum gebruikt zou worden. Dit vind ik een beetje raar. (krul)
    En eigenlijk heb ik het gevoel dat ik sorry zou moeten zeggen dat ik hierover zeur, want de site werkt verder natuurlijk gewoon prima en dat is super. Dit is op zich maar een heel klein dingetje, maar ik erger me er toch aan. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Het is misschien een beetje aangepast, maar het is nog niet overal opgelost. Bij de actieve topics staat nog "mn" en bij de forum index "m'n". Het liefst zou ik overal "mijn" terug hebben, als ik eerlijk ben, maar ik zou ook wel kunnen leven met "m'n" als het dan tenminste consequent op alle pagina's van het forum gebruikt zou worden. Dit vind ik een beetje raar. (krul)
    En eigenlijk heb ik het gevoel dat ik sorry zou moeten zeggen dat ik hierover zeur, want de site werkt verder natuurlijk gewoon prima en dat is super. Dit is op zich maar een heel klein dingetje, maar ik erger me er toch aan. :'D


    Oeps. Ik heb niks gezegd. (zip)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Square schreef:
    (...)

    Het is misschien een beetje aangepast, maar het is nog niet overal opgelost. Bij de actieve topics staat nog "mn" en bij de forum index "m'n". Het liefst zou ik overal "mijn" terug hebben, als ik eerlijk ben, maar ik zou ook wel kunnen leven met "m'n" als het dan tenminste consequent op alle pagina's van het forum gebruikt zou worden. Dit vind ik een beetje raar. (krul)
    En eigenlijk heb ik het gevoel dat ik sorry zou moeten zeggen dat ik hierover zeur, want de site werkt verder natuurlijk gewoon prima en dat is super. Dit is op zich maar een heel klein dingetje, maar ik erger me er toch aan. :'D

    Nou, ik vind dat je, als bèta zijnde, een goed excuus hebt. Jij hoort er tenminste op te letten :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Haha, niet zo ongedurig. Was gisteravond druk bezig met verbeteren toen de baby wakker werd. Vanmiddag ga ik weer verder (krul)


    Dit is mijn signature...

    Kan het dan niet veranderd worden naar "actief", "abo" en "mijn" ofzo? Dan is het allemaal één woord enzo...
    En mogen de hoofdletters dan weer terug astjeblieft, ik mis ze D:


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Bij mij veranderd het steeds. :P

    Heb nergens last van ^^


    To infinity and beyond •

    Hé, de ij is terug én er staan overal hoofdletters. Bedankt Rutger! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ;)


    Dit is mijn signature...

    Oeeh alles is terug, top!! Bedankt, Rutger!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb dat nooit gehad


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Kaa schreef:
    Oeeh alles is terug, top!! Bedankt, Rutger!


    Queer zijn is gewoon alles

    O, nu meen ik het écht:
    Bedankt, Rutger! (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes