• Normaal gesproken staan er boven aan iedere pagina op het forum knoppen met "mijn topics", "actieve topics" enzovoort. Sinds daarnet verdwijnen die echter als ik in een topic zit. Bij de actieve topics of mijn topics zijn ze er nog wel, maar in topics zelf niet, en dat is eigenlijk best wel onhandig. (krul)
    Ik weet al dat ik niet de enige ben, dus nou vroeg ik me af of dit echt bij iedereen zo is en of er iets aan gedaan kan worden.



    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dit zal nog lekker fout gaan bij iedereen de eerste paar weken :')
    Wel handig die extra knoppen ^^


    From these ashes, I will rise

    Ik heb wel dat de indeling opeens veranderd is.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh wow, ik had het verschil niet eens opgemerkt. ;o


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik had het niet gemerkt, wel dat er nu 'm'n topics' staat, wat ik niet de meest prachtige formulering vind, maar ik neem aan dat het dan beter past.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    AWOLNATION schreef:
    Ik had het niet gemerkt, wel dat er nu 'm'n topics' staat, wat ik niet de meest prachtige formulering vind, maar ik neem aan dat het dan beter past.


    Oh mijn God, inderdaad. Dat was vanmiddag volgens mij nog niet zo, zelfs toen de knoppen weer terug waren, dus wanneer is dat dan gebeurd? Dat is nog erger dan "fav", haha. Ik denk dat ik meer tijd zal nodig hebben aan dat m'n te wennen dan aan de nieuwe volgorde van de knoppen. Oh no, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oh mijn God, inderdaad. Dat was vanmiddag volgens mij nog niet zo, zelfs toen de knoppen weer terug waren, dus wanneer is dat dan gebeurd? Dat is nog erger dan "fav", haha. Ik denk dat ik meer tijd zal nodig hebben aan dat m'n te wennen dan aan de nieuwe volgorde van de knoppen. Oh no, haha. :'D

    Ik heb dan denk ik nog liever dat er alleen 'abo's' en 'topics' staat. :/ Of dat de zoekknop wordt geschrapt, ik gebruik die toch nooit haha.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Al die knoppen worden nu allemaal wennen en oppassen dat ik niet fout klik. xp

    [ bericht aangepast op 26 maart 2014 - 22:59 ]


    -

    Square schreef:
    (...)

    Oh mijn God, inderdaad. Dat was vanmiddag volgens mij nog niet zo, zelfs toen de knoppen weer terug waren, dus wanneer is dat dan gebeurd? Dat is nog erger dan "fav", haha. Ik denk dat ik meer tijd zal nodig hebben aan dat m'n te wennen dan aan de nieuwe volgorde van de knoppen. Oh no, haha. :'D


    Ja, het is er echt pas... een uur of zo. Ik had die cerandering van die knopjes écht niet doorgehad, maar ik druk meestal ook gewoon op backspace als ik terug wil naar het forum. Maar of m'n erger is dan fav... Dat vindt het woordenboek in ieder geval nog oké :'P


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Stelletje taal-nazi's :P

    Ik zal kijken wat ik kan doen ;)


    Dit is mijn signature...

    Hij heet nu opeens mn topics


    WAAR IS DE IJ GEBLEVEN? lol


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Square schreef:
    (...)
    Oh mijn God, inderdaad. Dat was vanmiddag volgens mij nog niet zo, zelfs toen de knoppen weer terug waren, dus wanneer is dat dan gebeurd? Dat is nog erger dan "fav", haha. Ik denk dat ik meer tijd zal nodig hebben aan dat m'n te wennen dan aan de nieuwe volgorde van de knoppen. Oh no, haha. :'D

    Je bent niet de enige, hier ook!

    Haha, sorry Rutger, maar aan zulke dingen kan ik me al snel ergeren. ;x. Zeker als ik het zelf niet kan veranderen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ga zo erg mis klikken :o
    Vandaar de "m'n" in plaats van "mijn". Ik vind dat toch wel onprofessioneel klinken. En als je in je "mijn topics" zit, dan is het wél weer "Mijn abo's"
    Maar ik vertrouw op Rutger dat het uiteindelijk goedkomt, en het weer helemaal klopt. (:


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik mis de hoofdletters. (cat) Hahaha. :')
    En ik zag ook ineens ''rpg'' staan waar dus ''RPG Forum'' hoort te staan. En op een andere pagina stond 'ie wel gewoon goed.

    Ik vind die "m'n topics" inderdaad ook vreselijk staan, maar goed (':
    Oh, en wat is er trouwens opeens gebeurd met dat GM-logo en het geslachtspoppetje? Het staat nu aan de andere kant van je profiel (':

    [ bericht aangepast op 27 maart 2014 - 21:41 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Tja, het is en blijft een site waar veel schrijvers en schrijfsters opzitten. Die merken zulke foutjes meteen op. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"