• Samen met Occult heb ik een Harry Potter blog op tumblr en met die blog zijn we genomineerd voor de Tumblr Oscars, voor beste HP blog. We moeten nu stemmen gaan verzamelen en ik dacht dat jullie mij misschien konden helpen.
    Dit is de link om te stemmen en onze tumblr heet "Snatchersunite" [De onderste].
    Het kost twee seconden en het betekend veel voor ons, want het lijkt ons echt gaaf om te winnen!
    x



    We staan weer in een poll!!! Kunnen jullie ons nog een keer helpen, de vorige keer hebben jullie ons namelijk laten winnen en omfg nogmaals bedankt iedereen! Het is dit keer een poll voor Blog Of The Month (:
    Klik!
    Als je vote krijg je een stuk taart :Y)


    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 9:30 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb ook gestemd. Wat een voorsprong! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gestemd! Ik hoop zoooo dat jullie winnen! :]


    effort never betrays you

    Square schreef:
    Als er op Tumblr Oscars worden georganiseerd, betekent dat dan dat Leonardo DiCaprio er eindelijk eentje krijgt? :Y)

    Maar ik heb voor jullie gestemd. Leuk dat jullie genomineerd zijn. ^^


    LEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO <3

    Mja, denk het niet :(


    Weer On - Topic:
    Ik heb op jullie gestemd hoor! :D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik bleek nog een keer te kunnen stemmen via mijn computer i.p.v. mijn mobiel, dus ik heb zelfs nog een keer gestemd. Ik wilde alleen de tussenstand weten :')


    From these ashes, I will rise

    Assassin schreef:
    Awesome! Ik heb gestemd voor jullie.


    That is a perfect copy of reality.

    Voted. ^^


    Take me to wonderland

    Ik heb nog een keer op jullie gestemd maar wtf jullie liggen opeens achter, en niet zo'n beetje ook :(


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb via mijn gsm nog eens gestemd. Ik zal proberen de votinglink straks ook op mijn tumblr te delen :)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Vinception schreef:
    Ik heb nog een keer op jullie gestemd maar wtf jullie liggen opeens achter, en niet zo'n beetje ook :(

    Ik zag het net :'cc maar die blog heeft volgens mij super veel followers

    [ bericht aangepast op 28 maart 2014 - 9:18 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nu jullie achter liggen heb ik ook nog even via mijn telefoon gestemd.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Nu jullie achter liggen heb ik ook nog even via mijn telefoon gestemd.

    Aaaw, dankjewel!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Expendables schreef:
    Ik heb via mijn gsm nog eens gestemd. Ik zal proberen de votinglink straks ook op mijn tumblr te delen :)

    Dank je!! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Voted. Vanavond zal ik het nogmaals via laptop doen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Je kunt oneindig stemmen door gewoon steeds een de link te openen in incognito modus, dat is omdat hij daarin geen cookies opslaat.
    Dus ik heb nog even een keer of 20 gestemd :P


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Hybridum schreef:
    Je kunt oneindig stemmen door gewoon steeds een de link te openen in incognito modus, dat is omdat hij daarin geen cookies opslaat.
    Dus ik heb nog even een keer of 20 gestemd :P

    Hahaha lol, nice! :'D Bedankt!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''