• DEATH NOTE


    Wat zou jij doen als je ineens op een andere plek aan komt dan verwacht, eentje die zacht uitgedrukt een stuk onaangenamer en vooral angstaanjagender is dan het zou horen te zijn? Dit gebeurde een groep jongeren die allen zelfstandig op reis waren. Hun gids blijkt niet zo betrouwbaar als gedacht en zet hun af in een groot donker gebouw, wat zogenaamd iets cultureels moest zijn. Natuurlijk beseffen ze zodra ze daarbinnen zijn meteen dat er iets niet klopt, maar het is te laat: De ijzeren deuren vallen in het slot en dit is het begin van een ware hel.


    De jongens en meisjes worden in dit gebouw opgesloten en zijn ten einde raad. Waarom zijn ze daar? Waarom juist zij? Wie heeft hen willen ontvoeren en met welk doel? Dit zijn slechts een paar van de duizenden vragen die door hun hoofd schieten zodra ze merken dat ze ontvoerd zijn. Gek genoeg is het niet zomaar een gebouw: Het is ontzettend groot en bestaat uit duizenden gangen en bochten. Het is één groot doolhof dat oneindig lijkt. En het ergste: Ze worden alle tien geconfronteerd met hun grootste angsten op de vreemdste manieren.
    Maar dit blijkt later niet hun grootste zorg. Het duurt namelijk niet lang, of het eerste echte gevaar verschijnt. Niet iets wat betrekking heeft op de angsten van één van hen, maar iets wat levens kan kosten. En er is nog iets: Overal op de muren hangt één zelfde soort brief. Een lijstje met namen, sommige afgevinkt, sommige niet. En zij zijn de volgende op deze lijst. Een lijst waarvan iedereen zal sterven wiens naam erop geschreven staat. En aan het aantal lijken in het doolhof gezien die er zo nu en dan op de grond liggen, is er nog niemand ontkomen. Zullen zij de eerste zijn die weten te ontsnappen aan de geheimen en gevaren van dit labyrint, zullen zij de eerste zijn die ontkomen aan de Death Note?


    Rollen:
    • Harry Edward Styles • Draakjes
    • Louis William Tomlinson • Valiente
    • Liam James Payne • TinkerbelI
    • Niall James Horan • IrishNialler
    • Zayn Javadd Malik • KiliOfDurin
    • Riley Jaymè DiAngelo • Nymphe
    • Mimi Emilia DiAngelo • KiliOfDurin
    [R] • Fyre Allison Vlught • Initiate
    [R] • ZaIa
    [R] • Remarkable


    Invullen:
    • Naam •
    • Leeftijd •
    • Nationaliteit •
    • Uiterlijk •
    • Innerlijk •
    • Geschiedenis •
    • Grootste angst(en) •
    • Extra •


    Regels:
    • Minimaal 200 woorden.
    • Geen perfecte personages.
    • OOC tussen haakjes.
    • Maximaal twee rollen per persoon.
    • Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Dit geldt tot de rol volledig is ingevuld.
    • Probeer wel eens in de drie dagen te posten.
    • Naamsveranderingen en lange tijd afwezig graag doorgeven.
    • Alleen Oceanus en Malcolm maken de nieuwe topics.
    • Lees de regels af en toe even opnieuw door, mocht ik iets aanpassen.
    • Als je iets niet begrijpt, kun je het natuurlijk altijd vragen.
    • Have fun!

    [ bericht aangepast op 6 april 2014 - 1:22 ]


    "Family don’t end in blood”

    De reservatie van de meeste rollen is al verlopen, maar omdat ik mezelf er ook niet helemaal aan heb gehouden, zou het oneerlijk zijn ze weg te halen en dat zal ik dan ook niet doen, maar zouden de rollen wel zo snel mogelijk ingevuld/afgemaakt kunnen worden?

    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 22:08 ]


    "Family don’t end in blood”

    Ik wacht met Mimi op Noek


    Bowties were never Cooler




    • Naam •
    Louis William Tomlinson
    • Leeftijd •
    22 jaar [24-12-1991]
    • Nationaliteit •
    Brits
    • Uiterlijk •
    Louis heeft bruin haar, voor een jongen gezien ongeveer halflang, misschien iets aan de lange kant. Lukt het hem niet zijn haar in model te krijgen, ook wel een bad hair day genoemd, dan trekt hij hier gewoon een beanie overheen, simpel zat. In de zomer wil dit ook nog wel eens een pet zijn, omdat een beanie dan wel eens warm kan zijn en een pet zijn gezicht bovendien tegen de zon beschermt.
    Zijn ogen hebben de blauwe kleur van een oceaan, ogen waar je in verdrinkt. Zodra de jongen lacht, verschijnt er een twinkeling in zijn ogen, maar als hij verdrietig is kun je het ook aan blauwe kijkers zien; deze staan dan ietwat dof.
    Hij is voor een jongen niet heel groot, maar ook geen echte dwerg. Wel is hij redelijk gespierd, iets waar hij trots op is en waar dan ook wel de nodige training voor nodig is om dit te behouden.
    Hij heeft een klein stoppelbaardje op zijn kin staan en een klein snorretje onder zijn neus. Verder heeft Louis heeft meerdere tattoo's waarvan sommige wel een betekenis hebben en sommige niet. Hij vindt deze er ook gewoon mooi uitzien, al vinden anderen het soms wat too much.
    Zijn kledingstijl is simpel en casual, maar hij heeft wel zijn eigen stijl en is wat dat betreft best modebewust. Het is ook niet voor niets dat shoppen één van zijn hobby's is.
    • Innerlijk •
    Op het eerste gezicht lijkt Louis een doodnormale jongen, zoals ieder ander. Hij kleedt zich volgens de laatste mode, is gemiddeld qua intelligentie en doet aan voetbal, een over het algemeen populaire sport voor jongens. Maar als je hem wat beter leert kennen, kun je hem altijd meer even normaal noemen. Louis is iemand die een wat jongere geest heeft dan zijn eigenlijke leeftijd. Hij mag tweeëntwintig zijn, hij kan zich af en toe gedragen als een kleuter van vier. Wel heeft de jongen een goed gevoel voor humor en is bijna altijd vrolijk. Chagrijnig is hij haast nooit en het zal niet vaak gebeuren dat je hem zonder lach op zijn gezicht ziet. Zijn vrolijkheid en enthousiasme werkt vaak aanstekelijk, maar werkt ook wel eens op de zenuwen in combinatie met zijn hyperactieve gedrag. Deze Britse jongen heeft af en toe wat gay trekjes, neem bijvoorbeeld het feit dat één van zijn hobby's shoppen is.
    Iets anders dat Louis graag doet, is schrijven. Nee, geen brieven of verhalen, maar liederen. Hier kunnen vaak de mooiste, diepste songs uitkomen, al heeft de jongen hier wel een rustige plek voor nodig. Daarom zoekt hij haast elke dag zijn favoriete eik op en klimt dan een stukje naar boven, wat na al die jaren nu wel redelijk makkelijk gaat. Hij neemt dan plaats op de stevige, dikke, maar hoge tak bijna bovenin de boom en gaat hier met zijn kladblok en pen zitten schrijven. De melodie heeft hij meestal al van tevoren in zijn hoofd voor hij aan de gang gaat met de tekst, en werkt deze dan later verder uit op de piano, een instrument dat hij goed kan bespelen. Als hij alleen is, zingt hij ook vaak mee, maar ook echt alleen maar als hij zeker weet dat er niemand in de buurt is die het hoort. Hij schaamt zich namelijk nogal voor zijn stem, al is dit nergens voor nodig, want het talent heeft hij echt wel; Dit moet hij alleen zelf nog inzien. Niemand heeft zijn zelfbedachte liedjes ooit gehoord. Hij is namelijk de enige die ze echt goed kent en weigert ze te zingen. Niet alleen omdat hij onzeker is over zijn stem, maar ook over de liedjes zelf. Zelfs de tekst ervan is strikt geheim, maar dat komt omdat de liedjes die hij schrijft - en dan vooral de liedjes die hij vroeger schreef - nogal een persoonlijke betrekking op hem hebben, waarvan sommige niet hoeven te weten waar ze over gaan. Louis schrijft op wat hij voelt, eigenlijk zet hij gewoon zijn gedachten op papier en bekent hier dan een melodie bij.
    Mensen vinden het soms ietwat vreemd dat de jongen hier zo geheimzinnig over doet, maar hij heeft er in principe alle redenen voor. Niet iedereen hoeft tenslotte alles over hem te weten, en dit zit meestal wel in zijn songs verwerkt.
    • Geschiedenis •
    Ondanks dat er geen grote problemen in het gezin waren, voelde Louis zich er toch nooit echt thuis. Zijn vader was namelijk, zonder dat deze het zelf echt doorhad, iets te dwingend en verwachtte teveel. Hij verwachtte te hoge resultaten op school van de jongen die niet waargemaakt werden. Hij bleef maar herhalen hoe erg het wel niet was dat hij niet eens een fatsoenlijke zoon kon hebben. En misschien bedoelde hij het niet zo en was het eerder bedoeld om Louis aan te sporen beter zijn best te doen, het heeft er toch behoorlijk ingehakt en dat is ook de reden dat Louis faalangst ontwikkeld heeft.
    • Grootste angst(en) •
    Angst voor de duisternis (achluofobie), angst voor eenzaamheid (eremifobie) en angst voor insecten (entomofobie, ook wel insectofobie genoemd) en faalangst.
    • Extra •
    Louis is biseksueel.

    [ bericht aangepast op 6 april 2014 - 1:21 ]


    "Family don’t end in blood”

    Ik zal proberen mijn personage vanmiddag te maken, want ik zit ook huiswerk :/


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mag ik Niall???
    Weet niet precies wat ik kan verwachten maar om niet iemand te reserveren kab ik niet aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan


    • Naam • Liam James Payne.
    • Leeftijd • 20, 29 Augustus.
    • Nationaliteit • Brits.
    • Uiterlijk • Liam heeft bruin haar wat meestal in een kuif zit, of verstopt is onder een pet. Hij heeft bruine ogen, waar je precies in kan zien hoe hij zich voelt, wat hem nog wel eens verraad. Hij is rond de 1.78 lang, en heeft een vrij gespierd postuur wat mede door de sporten komt die hij doet. Hij heeft ook een aantal tattoos, en heeft er dan ook goed over na gedacht voordat hij ze nam, hij heeft er nog altijd geen spijt van, en het zijn ook zeker niet de laatste. Hij heeft een vrij variërende kledingstijl. Soms heeft hij een simpele trainingsbroek, en een simpel effe shirt aan, de andere keer draagt hij een Adidas shirt, blouse, of lerenjasje. Maar hij is vrijwel altijd in zijn zwarte jeans, en sneakers te vinden.
    • Innerlijk •Liam is een lieve, spontane jongen, die wel tegen een stootje kan. Hij is over het algemeen niet echt iemand die onrust stookt, maar vergis je niet, hij kan ook ontzettend overenthousiast zijn. Ook is hij nogal verlegen bij nieuwe gebeurtenissen, of als hij nieuwe mensen ontmoet, maar als hij je beter leert kennen, en als je zijn vertrouwen hebt herken je niets meer van die verlegen jongen. Hij is ook erg zorgzaam, en soms zelf overbezorgd, hij wil gewoon niet dat de mensen waar hij van houd iets overkomt, en wil ze beschermen. Hij heeft ook een ontzettende hekel aan vooroordelen, hij vind dat je iemand eerst moet leren kennen voordat je een oordeel hebt. Ook is hij erg koppig en vastberaden. Als hij iets in zijn hoofd heeft zal hij ook niet rusten voordat het gelukt is. Ook houd hij ontzettend veel van zijn vrienden en familie, en heeft dan ook alles voor hun over. Toch kan je hem beter niet boos maken, want dan kan je er op wachten dat hij je de komende tijd volkomen genegeerd. Soms zegt hij als hij boos is dingen die hij niet meent, en heeft er daarna dan ook ontzettende spijt van. Maar over het algemeen is hij gewoon zijn gekke zelf, en zal dan ook niet gauw veranderen.
    • Geschiedenis • Liam is opgegroeid in een liefdevol gezin die bestaat uit: Zijn moeder, Karen, zijn vader Geoff, en zijn zusjes Ruth en Nicola. Hij houd dan ook zielsveel van ze, en heeft alles voor hen over. Liam was toen hij geboren werd niet een van de sterkste, dit kwam door zijn nier afwijking. Toen hij naar school ging was hij door dat hij door zijn medische verleden aardig zwak was, een makkelijk doelwit voor pesters. Zijn leven werd hem dus dag in dag uit zuur gemaakt. Toen hij ouder werd -werd hij het gepest zat, en volgde een aantal kickboks lessen om zichzelf te kunnen beschermen. Toch werd het gepest niet gelijk minder, tot dat hij op een keer iemand iets te hard raakte, en diegene zelfs in het ziekenhuis terecht kwam. Liam zou nooit iemand bewust pijn doen, en vond het dan ook vreselijk. Hij heeft nooit meer ook maar iemand aangeraakt, en is ontzettend bang om iemand pijn te doen. Sinds die dag was iedereen op school bang voor hem en liep met een grote boog om hem heen. Hij had al geen vrienden, maar toen kon hij het helemaal vergeten.
    • Grootste angst(en) • Liam is bang om iemand te kwetsen of pijn te doen, en om dierbare kwijt te raken.
    • Extra • Liam is biseksueel.

    [ bericht aangepast op 7 april 2014 - 22:39 ]


    How far is far

    Mimi en riley zijn volgens mij af... Noek verbeter me als t niet zo is...


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Mimi en riley zijn volgens mij af... Noek verbeter me als t niet zo is...


    Ze zijn af, ja.


    Reality's overrated.

    Ik weet niet wanneer we beginnen maar ik ga hem nu invullen
    Morgen en eigenlijk het hele weekend kan ik niet echt veel komen omdat ik morgen jarig ben en natuurlijk ga feesten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dit weekend ben ik ook niet thuis, dus de kans is klein dat het topic dan al komt.
    En gefeliciteerd alvast.


    "Family don’t end in blood”

    Valiente schreef:
    Dit weekend ben ik ook niet thuis, dus de kans is klein dat het topic dan al komt.
    En gefeliciteerd alvast.


    *Kijkt onschuldig om zich heen* Ik ben er het weekend ook niet.
    En gefeliciteerd alvast.

    [ bericht aangepast op 3 april 2014 - 20:28 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ook ik ben er dit weekeinde niet.
    Gefeliciteerd alvast.


    Reality's overrated.

    Wat ga je doen Noek?
    Je komt me toch niet stiekem achterna hé? ;p


    "Family don’t end in blood”

    Naam • Niall James Horan
    • Leeftijd • 20 jaar, 13 September
    • Nationaliteit • Iers
    • Uiterlijk •

    Niall is zo'n 1.70 hij is daarmee niet heel lang maar ook niet super klein. Niall heeft helder blauwe ogen waarin je ziet wat hij denkt en voelt. Als je hem kwetst of hij meent het lachen niet dan zie je dat gelijk, als hij blij is twinkelen zijn ogen. Hij heeft door zijn Ierse afkomst een erg bleke huid waardoor je zijn blosjes snel ziet als hij zich ongemakkelijk voelt of schaamt. Niall heeft oorspronkelijk donkerbruin haar maar verft het sinds zijn zevende naar blond omdat hij dit mooier vind. Niall heeft een slank en een beetje gespierd postuur, hij sport veel om dit gespierd te behoudend. Niall heeft als kleding graag een beannie op als hij een bad hair day heeft. Verder draagt hij graag wat los zittende broeken maar ook niet te los zittende. Ook is hij verzot op polo's en vesten. Als schoenen heeft hij het liefst een paar witte supra's aan zijdn voeten.


    • Innerlijk • Niall is een typische jongen die snel schattig genoemd zou worden. Hij heeft er echter een hekel aan als mensen hem schattig noemen. Hij word vaak schattig genoemd omdat zijn gezicht één grote maar open boek is. Je ziet alles in zijn ogen en uitdrukking hoe hij zich voelt al doet hij zijn best. Niall is daarbij ook een erg emotionele jongen. Als je hem kwetst zal hij hier lang over piekeren maar toch snel nog een kans geven omdat hij een hekel heeft aan een schuldgevoel. Als je hem boos maakt, dan moet je opassen, hij zal niet geheel snel boos worden maar als dit gebeurd kan hij in alles tot staat zijn. Ook is Niall iemand die redelijk snel begint te huilen, dit deels door zijn geschiedenis. Voor Niall betekend zijn familie heel erg veel voor hem. Zijn ouders en zijn broer Greg staan echt op nummer één en hij zou voor hun alles doen.

    Niall is verder een grote muziekfan. Heerlijk vind hij het om muziek te luisteren, te maken maar ook om te schrijven. Hij speelt gitaar sinds zijn vijfde en piano sinds zijn twaalfde. Hij zingt ook graag al zul je het eerder onbewust horen dan dat hij echt hard op zal zingen omdat je er om vraagt. Bij je eerste ontmoeting zal je denken dat het een rustige, stille en verlegen jongen is. Maar zodra je hem beter kent zul je al snel merken dat de blonde Ier aardig druk en stuiterend kan zijn. Hij heeft een hekel om alleen te zijn omdat hij graag bij mensen in de buurt is.
    • Geschiedenis • Niall is in 1993 geboren in Mullingar. Samen met zijn ouders, Maura en Bobby , en zijn twee jaar oudere broer Greg leefde ze hier. Van af kleins af aan was Niall een echte eterd, hij eet het liefste de hele dag door. Toen Niall 7 was gingen zijn ouders uit elkaar. Zijn broer en hij gingen om de beurt van moeder naar vader. Niall had het erg moeilijk met de scheiding en op school had hij niet echt vrienden. Hij ging naar een Katholieke jongensschool. Op school werd Niall buitengesloten en licht gepest. Niall hechte toendertijd veel waarde aan zijn gitaar waarop hij alles kwijt kon en begon met liedjes te schrijven over wat hij mee maakte en voelde. Niall zijn grote droom is altijd al geweest om zanger te worden. Zijn grote voorbeelden zijn ook Micheal Bubble en Justin Bieber.
    • Grootste angst(en) • Claustrofobie, Angst om zijn familie te verliezen, Angst om gehaat en gepest te worden en dat hij zijn gitaar kwijt raakt.
    • Extra • Niall is bisexueel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    dankje =)

    is ie goed zo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan