• Halloo,

    ik heb extreem last van roos in mijn haar.
    weet iemand waarom en hoe dit komt? en heeft iemand tips hoe ik er van af kom?


    Funny you're the broken one, but I'm the only one who needed savings.

    Spoel je je shampoo wel goed uit, want daar kan je ook roos van krijgen.

    Ook kan het zijn doordat je hoofdhuid beschadigd is. (korstjes, wondjes etc.)


    26 - 02 - '16

    Was je haar met anti-roos shampoo. Dat werkt over het algemeen prima.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Donaghy schreef:
    Was je haar met anti-roos shampoo. Dat werkt over het algemeen prima.


    Dat is ook waar ja c;


    26 - 02 - '16

    Zoals hierboven al werd gezegd, anti-roos shampoo werkt.

    Dan wil ik wel eens weten welke jullie gebruiken, want ik was mijn haar met anti-roos en ik blijf er hebben. (no_chears)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Really? Anti roos shampoo werkt bij mij altijd wel. Hier tips voor als je een DIY bui hebt. Hier wat normalere meer doenbare tips ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Als je -je haren te vaak wast, kan er ook roos ontstaan. Hierdoor bevorder je namelijk de talgproductie.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Zoals er gezegd wordt, je haar wassen met anti-roos shampoo, maar niet te vaak! Je haar kan er aan wennen. Ik had er vroeger ook best wel veel last van en mijn kapster raadde me aan om maar 1 tot 2 keer in de week mijn haar met anti-roos shampoo te wassen, anders werkt het op een gegeven moment niet meer.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Anti roos werkt niet altijd en lost alleen de roos zelf op, niet het probleem waar het vandaan komt. Roos ontstaat als je hoofdhuid uitgedroogd is, dit kan door te veel wassen en/of door shampoo met sulfaten.
    Wil je echt permanent van je roos af, pak het aan bij de bron. Koop sulfaatvrije shampoo en was je haar niet meer dan 3 keer per week. Het liefst 2 wasvrije dagen tussen haarwasbeurten door.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Happiny schreef:
    Als je -je haren te vaak wast, kan er ook roos ontstaan. Hierdoor bevorder je namelijk de talgproductie.


    Je moet je haren juist regelmatig wassen. Talg zorgt ervoor dat je haren sneller vet worden. Roos zijn opgestapelde dode huidcellen dus hoe meer je, je haren wast, hoe minder deze cellen de kans krijgen om zich te verzamelen en roos te vormen. Het is dus eerder belangrijk om een goede balans te vinden tussen genoeg wassen voor minder roos te hebben en niet teveel te wassen omdat je haren anders te snel vettig worden.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik probeer mijn haar maar twee, maximum drie keer per week te wassen. Het probleem is ook dat ik een zeer gevoelige huid heb en ook niet altijd anti-roos kan gebruiken, want daar wordt mijn huid dan heel branderig van. Het is echt een vicieuze cirkel bij mij precies.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Tolstoy schreef:
    (...)

    Je moet je haren juist regelmatig wassen. Talg zorgt ervoor dat je haren sneller vet worden. Roos zijn opgestapelde dode huidcellen dus hoe meer je, je haren wast, hoe minder deze cellen de kans krijgen om zich te verzamelen en roos te vormen. Het is dus eerder belangrijk om een goede balans te vinden tussen genoeg wassen voor minder roos te hebben en niet teveel te wassen omdat je haren anders te snel vettig worden.


    Hoe meer je je haar wast, hoe meer je je hoofdhuid uitdroogt, hoe meer roos je krijgt.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Cavalier schreef:
    Ik probeer mijn haar maar twee, maximum drie keer per week te wassen. Het probleem is ook dat ik een zeer gevoelige huid heb en ook niet altijd anti-roos kan gebruiken, want daar wordt mijn huid dan heel branderig van. Het is echt een vicieuze cirkel bij mij precies.


    Sulfaatvrije shampoo is een wondermiddel, geloof me.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik zou eens moeten kijken of deze er in zitten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Laat je haar niet drogen in de handdoek, dan gaat het broeien, je kan beter je haar aan de lucht laten drogen, met je haar los enzo.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.