• Meeting Rotterdam



          Allerliefste Q'ers —
          Naomi (Navarro) en ik (Mirte / Webster) verbaasden ons enigszins rondom het gegeven dat er nog maar weinig Q. meetings gepland staan deze zomer. Daarom hebben wij besloten een geweldige Rotterdam meeting te organiseren — waarvan we hopen dat jij (ja, jij) daarbij aanwezig kan zijn voor een heleboel gezelligheid, lachen en nieuwe vrienden maken.

    Waar?
    Rotterdam, Nederland

    Wanneer?
    Binnen enkele dagen zullen wij in dit topic een datumprikker online plaatsen — houd rekening met het gegeven dat de meeting in het laatste gedeelte van augustus plaats zal vinden.

    Q'ers — Misschien
    • Mirte — Webster — 23 (dan 24) — Den Bosch / Eindhoven
    • Naomi — Navarro — 19 — Rotterdam

    [ bericht aangepast op 27 juli 2017 - 22:20 ]


    Welkom terug. Hopelijk werkt die frisse start. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Welkom terug, zou ik zeggen ^^
    Ik hoop dat je je draai hier weer een beetje vindt, maar ik denk niet dat dat moeilijk zal zijn (:
    Als je iemand nodig hebt om mee te praten, al is het maar omdat je een officieel welkomscomite verwachtte, mijn pb en gb staan voor je open (flower)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik kende je eigenlijk niet, maar welkom terug.


    ©1998

    Welkom terug. Hopelijk gaat alles nu goed.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Welkom terug op Q! (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Oh, ik dacht dat je een paar weken geleden al terug gekomen was op een nieuw account. Zal wel aan mij liggen dan, excusi.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2015 - 16:45 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fukari schreef:
    Welkom terug op Q! (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fukari schreef:
    Welkom terug op Q! (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Allemaal ontzettend bedankt.

    @ Feyre — dat heb ik inderdaad voor een volledige zes dagen geprobeerd omdat er iemand was waarmee ik heel graag ORPG's door wilde zetten. Alleen toen was het ook meteen duidelijk dat het niet stopte (in het LJH onder andere) dus kwam dat onveilige gevoel weer terug en verliet ik dat account opnieuw.


    Dacht dat ik het account gister nog online zag, volgens mij, zal wel niet dan ^^ welcome back then.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2015 - 17:34 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @ Feyre — Nee, dat heb je wel goed gezien! Heb wat krabbels over gezet naar dit account voor een verhaal wat ik in m'n hoofd heb. Maar, bedankt!


    Welkom terug!
    Hopelijk kan je helemaal genieten van je tijd op Quizlet, het is en blijft natuurlijk iets dat je voor ontspanning doet! (:


    The soul needs autumn.

    Welcome back! *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Daar heb ik niets van vernomen, en ik ken je zelf niet, maar ik hoop dat jij je hier weer op je plek kunt voelen onder ons! (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Fukari schreef:
    Welkom terug op Q! (:


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…