• Hallo!!!
    Ik ben op zoek naar het antwoord maar kan het niet vinden, er staat genoeg op wikipedia maar daar snap ik niks van....
    Duss weet een van jullie wat het Ogham-Alfabet is?

    Ik zal het heel erg waarderen als jullie hier een antwoord op wisten want ik kom er echt niet uit :(

    Xx Sophie


    Never say goodbye, because goodbye means going away and going away means forgetting ~ Peter Pan

    Klik


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    wow dat had ik zelf nog niet geprobeerd 10 MINUTEN GELEDEN -______- Vlahos


    Never say goodbye, because goodbye means going away and going away means forgetting ~ Peter Pan

    IRISHxBoY schreef:
    wow dat had ik zelf nog niet geprobeerd 10 MINUTEN GELEDEN -______- Vlahos

    Misschien verder zoeken? Zo kan ik je niet helpen

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 14:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Een alfabet dat vroeger (5e/6e eeuw) diende om in Eiland-Keltische talen te schrijven.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oja het is voor een werkstuk dus ik heb wat meer informatie nodig misschien...
    Wel bedankt Novoselic


    Never say goodbye, because goodbye means going away and going away means forgetting ~ Peter Pan

    Ja ik ben ook bezig met zoeken, ik kan niet veel vinden me werkstuk gaat over Ierland dus ik moet er wel wat meer over weten want het gaat over de taal een hoofdstuk van me


    Never say goodbye, because goodbye means going away and going away means forgetting ~ Peter Pan

    Lol, dus jij verwacht dat we je halve werkstuk maken of zo? Er staat meer dan genoeg op google.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 14:32 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Op de Engelse wiki staat meer info dan op de Nederlandse. Is wel in het Engels dus.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nee ik verwacht niet dat jullie me werkstuk gaan maken ik vraag me gewoon af of jullie misschien wat erover weten!!! Occult


    Never say goodbye, because goodbye means going away and going away means forgetting ~ Peter Pan

    Okee bedankt!!! Mercedene


    Never say goodbye, because goodbye means going away and going away means forgetting ~ Peter Pan

    Ik heb inmiddels denk ik wel genoeg informatie, degene die me geholpen hebben heel erg bedankt!!


    Never say goodbye, because goodbye means going away and going away means forgetting ~ Peter Pan

    Misschien kan je eens kijken of je er boeken over kant vinden in een bibliotheek.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov