• Ik moet een aantal gedichten voor school lezen en stijlfiguren en alles gaat me wel goed af, maar ik heb twee gedichten waar ik nu niet echt de betekenis uit weet te halen. Ik kom er niet echt uit =(
    Dus is er iemand die hier goed in is en me zou willen helpen als ik een pb'tje stuur?
    Met één iemand ben ik al blij!

    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 15:54 ]


    “Love is a contradiction.”

    Robert Frost :P
    Die is goed met gedichten.

    Haha, sorry, ik ben er niet goed mee.
    Ik weet wel een beetje wat af van stijlfiguren, rijmschema's en dat soort dingen,
    maar ik ben geen dichter, slechts een toekomstig schrijver :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Kun je niet gewoon de gedichten hier posten met wat je misschien al hebt, of wat je denkt dat de gedichten zouden kunnen betekenen? Als het gewoon bestaande gedichten zijn, zijn die toch verder niet geheim of zo? Ik wil best proberen je aan te vullen, maar ik vind het een beetje raar om je me iets te laten toesturen en het dan helemaal voor jou te doen. Bovendien kan iemand anders me aanvullen of verbeteren als ik iets zou zeggen, en meer meningen zijn altijd handig. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Kun je niet gewoon de gedichten hier posten met wat je misschien al hebt, of wat je denkt dat de gedichten zouden kunnen betekenen? Als het gewoon bestaande gedichten zijn, zijn die toch verder niet geheim of zo? Ik wil best proberen je aan te vullen, maar ik vind het een beetje raar om je me iets te laten toesturen en het dan helemaal voor jou te doen. Bovendien kan iemand anders me aanvullen of verbeteren als ik iets zou zeggen, en meer meningen zijn altijd handig. ^^

    Ik wist niet of het toegestaan zou zijn om zo'n gedicht in een topic te plakken, en daarbuiten ben ik bang dat als je op 't gedicht zoekt je dan ineens dit Q-topic tegenkomt. Maar ik kan ze wel even in een spoiler zetten en er anders weer weghalen zodra ik 't begrijp. Ik zal ze even toevoegen dan en zeggen wat ik er zelf over dacht.


    “Love is a contradiction.”

    -> Slotje op aanvraag


    I am an idiot, I move.