• Hoi, ik kom zagen/klagen :Y)

    Het zijn dus examens in Vlaanderen nu en als ik één ding nodig heb in de examenperiode, dan is het wel wifi. En al zeker voor informatica, want al de oefeningen moet je online indienen als je ze wil laten controleren/uitvoeren. Alles staat dus gewoon online. Alleen heb ik net gehoord via mijn mama dat Telenet morgen ons internet gaat afsluiten DE HELE DAG.
    Gelukkig heb ik nog ruim voldoende tijd en kan ik ook wel nog wat theorie bekijken, maar dan nog?? Wie haalt het nu in zijn hoofd om dat tijdens de examenperiode te komen doen? :')

    Nog mensen met van dit soort leuke verhalen? (krul)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    KU Leuven vindt het altijd leuk om Toledo of ons examenrooster tijdens de examenperiode te updaten (cat)


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    KU Leuven vindt het altijd leuk om Toledo of ons examenrooster tijdens de examenperiode te updaten (cat)


    Jaaa, dat las ik op de confessions! Echt vervelend. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Jaaa, dat las ik op de confessions! Echt vervelend. D:


    Basically.


    The soul needs autumn.

    Is het jullie ook opgevallen dat dit misschien de eerste of tweede examenperiode is dat de treinen eens niet staken?


    Mhm?

    MabeI schreef:
    Is het jullie ook opgevallen dat dit misschien de eerste of tweede examenperiode is dat de treinen eens niet staken?


    Oh god ja. Ik wacht nog steeds op een onverwachte actie ofzo. Ons eerst laten geloven dat we veilig zijn en dan, uit het niets, BOEM. IK zie ze er voor aan (cat).
    Telenet is daar inderdaad enorm pro in. Wij hebben het hier ook al voorgehad maar dan gaan we gewoon in de bib leren.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    MabeI schreef:
    Is het jullie ook opgevallen dat dit misschien de eerste of tweede examenperiode is dat de treinen eens niet staken?


    Jaa, inderdaad! Echt super vervelend.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt