• Beste mensen, met welgemeende liefde en trots presenteer ik u: Het Waanzinnige Kletscafé numero 119!




    Café mededelingen:
    ~ Iedereen is human (of panda)! :Y)
    ~ Onze awesomeheid heeft al meer dan honderd topics gevuld.
    ~ Wij geven elke dag gratis knuffels (en chocolade) (en awesomeheid lessen) (en Nederlands lessen).
    ~ Er bestaat een Kletscafé story! Enchanted!
    ~ Wij hebben een TinyChat account: klik.


    Het is een plicht om deze beginpost te lezen.













    Zeg, ik ben hier nieuw. Hoe begon alles?
    Wel, het is simpel. Er waren eens twee quizletters die van spammen hielden en graag Nederlandse lessen gaven. Dit deden ze beiden graag maar ze gingen een beetje té off-topic. En zo begon het Kletscafe-idee. Al binnen en topic hadden ze een paar vaste leden en de eerste dag al was een groot succes. Zo groeide het Kletscafe steeds meer en meer. Op een dag was de awesomeheid de wereld teveel, en verdween alles spoorloos. Maar wij zijn allemaal prima in orde en we kletsen nog lang en gelukkig.


    Onze geweldige crew:

    Werknemers.
    Nori • Nori • Cafébazin • 12
    Lotta • Mertin • Cafébazin • 12
    Crystal • Sorcery • Chef-kok • 12
    Jarne • Pulsar • General Manager offtopic • 15
    Sofie • Amaretto • Barvrouw • 14
    Kim • Linger • Entertainer • 18
    Sylvie • Querencia • Serveerster • 19
    Kelly • Linkin • karikatuurtekenaar • 17
    Fren • Ruitenberg • Schrijfster • 13
    Kim(sel) • Eccleston • Servettenvouwster • 17
    Naomi • Aves • Schoonmaakster • 16
    Bes • Frodo • Taartenbakster • 16
    Emma • Krull • Haakster • 19
    Noa • Nightingalex • Muziekante • 13
    Vera • DianePie • Melige-sprookjes-en-gedichten-schrijver-met-gezellige-tekeningen-erbij-creator • 14
    Rick • Hybridum • Gitarist/Webdesigner • 17

    Verslaafden.
    Suuz • Cantabile • Alcoholistische stamgast • 16
    Erieka • Meliorism • Frisdrankverslaafde • 18
    Gail • Gailybell • Chocolaverslaafde • 17
    Isa • Pumbaa • Disneyverslaafde • 13
    Lisanne • Reveniam • Chocolademelkverslaafde • 15
    Naomi • Clayton • Serieverslaafde • 19
    Yolanda • Kaa • Serieverslaafde • 17
    Sanne • Verlac • Puzzelverslaafde • 14
    Marlou • Vexatious • Gameverslaafde • 14
    Jaimy • Leshley • Tumblrverslaafde • 16
    Jacco • Laurin • Nikitaverslaafde • 18
    Daphne • LeMockingjay • Harry Potter en Hunger Games verslaafde • 14
    Eva • xPrimRoses • Koetjesreepverslaafde • 14
    Annemarije • Timbaa • Theeverslaafde • 16
    Do • SuperTOMMO • Cookieverslaafde • 13
    Leah • Initiation • Schrijfverslaafde • 13
    Coosje • Caille • Social media verslaafde • 14
    Minke • Atlantica • Animeverslaafde • 15
    Emma • Opinio • Fruitverslaafde • 15
    Kim • Cassia • Internet-/series-/dierenverslaafde • 19
    Annick • Pukkelxding • Sims 2 verslaafde • 20
    Demi • Lorum • Sims 3 verslaafde • 14
    Inge • Square • Badeendjesverslaafde • 17
    Merel • Usha • Pretty Little Liars verslaafde • 15
    Freya • Cresseyde • Fantasy verslaafde • 17
    Suzanne • xSuzannex • Awkward verslaafde • 16
    Ezra • Idylle • Knuffelverslaafde • 15


    Wil jij ook bij de vervelende crew horen? Iedereen is welkom! Hoe meer zielen, hoe meer ergernis. :3
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan proppen we je erbij! (:


    Prijslijst.
         


         




    Het Kletscafé; Wist je dat..?
    Wist je dat:
    • Het Kletscafé is ontstaan door het vele offtopic gaan in een topic door een aantal users?
    • Nori (Nori) de naam ''Kletscafé'' heeft bedacht?
    • Het eerste Kletscafé-topic op 28 oktober 2013 geopend is?
    • Jarne (Pulsar) de prijslijst heeft bedacht?
    • Rick (Hybridum) de Kletscafésite heeft gemaakt?
    • Lotta (Mertin) met haar leeftijd van twaalf jaar de jongste kroegbaas is?
    • Het Kletscafe ook een eigen Quizletaccount heeft? Kijk hiervoor bij de Kletscafé spin-off.
    • Hier de weddenschap tussen Jarne (Pulsar) en Erieka (Taiga) is ontstaan?
    • Dit het enige topic is waar zoveel aan truth or dare wordt gedaan?
    • Nori (Nori) gek is van Rihanna en al begint te flippen als ze haar naam hoort?
    • Lotta (Mertin) de trendsetter is van de trend om de hoofdletter "i" te gebruiken in plaats van de "l"?
    • Lotta (Mertin) (bedenker van de naam), Jarne (Pulsar) en Bes (Frodo) de bedenkers van het Rowlingisme zijn?
    • Sick nu echt officieel is?
    • Rick (Hybridum) goed is in het bedenken van Ships?
    • Hij inmiddels Koos heeft bedacht?
    • In topic 80 alle wensen voor de GIF's uitkwamen?



    Just a reminder!!
    ~ Degene met de laatste reactie opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven.
    ~ We doen niet lullig of gemeen tegen elkaar.
    ~ Iedereen is leuk en niemand heeft nood aan hatelijke opmerkingen.

    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 20:55 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Querencia schreef:
    Kan ik weer reageren?

    Jeej, t kan weer. Wat was er eigenlijk aan de hand?


    Geen idee... ;c

    Querencia schreef:
    Kan ik weer reageren?

    Jeej, t kan weer. Wat was er eigenlijk aan de hand?
    er stond aan het begin van de post van usha [ url ] zonder dat er een link tussen stond, dan gaat ie flippen


    Life is hard and then we die

    Pulsar schreef:
    Mijn topics!

    Ik vind trouwens al dat gezeik echt overdreven, alhoewel ik het ermee eens ben dat het hier weg mag.:'D


    Idd, ik begin het gezeur ook beu te raken van iedereen.. maarja...


    16 - 09 - '17

    PUKKELxDING schreef:
    (...) er stond aan het begin van de post van usha [ url ] zonder dat er een link tussen stond, dan gaat ie flippen


    Ah zo, was even vreemd.


    16 - 09 - '17

    Lalalalala. ^^


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Yay! Ik kan weer iets, awesome!


    For those I love, I will sacrifice

    Misschien kennen jullie deze nog?
    Ik wil deze in mijn sprookjesstory zetten. Maar dan wil ik wel de toestemming van de mensen die erin komen om hun naam te vernoemen.

    Er was eens een kletsherberg...

    Dag lieve kinderen, meestal leven we hier in het sprookjesbos lang en gelukkig. Maar vandaag was dat even anders. Het begon allemaal toen er een feest werd georganiseerd in de kletsherberg.
    De mooie prinses Lotta met zwart glanzend haar werd 13 en dat moest gevierd worden! Haar vader, Koning Jarne huurde de kletsherberg af voor een groot feest waar bijna heel het sprookjesbos voor was uitgenodigd. Iedereen, behalve de boze heks. Zij werd niet uitgenodigd en was razend.
    ''Waarom ben ik niet uitgenodigd?'' vraagt ze in haar eigen. En ze vind dat als zei niet mag komen niemand mag komen. Ze verzint een plan om de kletsherberg in brand te steken zodat niemand naar het feest kan komen. Ze maakt een drankje en als je dat ergenst opgiet vliegt het spontaan in brand. Maar ze wist niet dat Koning Jarne haar liet schaduwen door ridder Jacco. En als de boze heks haar huisje uitgaat volgt Jacco haar op een afstandje. Hij hoord haar in haar eigen mompelen over brand en de kletsherberg. Jacco die meteen doorheefd wat ze van plan is spoed zich richting het kasteel van Koning Jarne om hem haar plan te vertellen. Als koning Jarne het plan hoort laat hij meteen zijn beste ridders richting de kletsherberg gaan om te vermijden dat haar opzet slaagt. Hij laat ook hofschrijfster Inge een bevel schrijven dat ervoor zorgt dat als de heks gepakt wordt ze meteen uit het sprookjesbos wordt verband. Annick, degene die de wetten beheerd laat dit bevel uitgaan en meteen wordt hier gehoor aan gegeven. Maar de heks lijkt verdwenen. Ze is nergenst te vinden en de herberg wordt omsingeld door soldaten. Ze staan er uren en uren. Maar er gebeurd niks. Todat... een dichte mist komt voorbij en de soldaten vallen één voor één in slaap. Als de mist weg is komt de heks aanlopen. Ze giet de vloeistof over de deur van de herberg die spontaan in brand schiet en gaat weer weg. De herberg staat in brand. Toevallig lopen er twee kleine meisjes voorbij, Kelly en Kim. Ze waarschuwen de bewoners van het bos en ze beginnen met man en macht te blussen. Ondertussen worden de soldaten naar het kasteel gebracht. De heks heeft zich teruggetrokken in het bos. Wat ze niet wist is dat er twee vrouwen haar aan het zoeken waren. Gail en Jaimy, en ze zagen de heks. Ze besluiten om haar te verassen. Ze sluipen achter haar aan en als ze dicht genoeg zijn grijpen ze de heks. Als ze haar overmeesterd hebben binden ze haar vast en brengen haar naar het kasteel. Koning Jarne die woedend is omdat de kletsherberg volledig is afgebrand laat haar verbannen en geeft de twee vrouwen elk 500 munten. Ook laat hij de herberg herbouwen. En zo kan het feest van Lotta toch doorgaan en leefde de bewoners lang en gelukkig.
    EINDE!

    Leden:
    Lotta
    Jacco
    Inge
    Annick
    Kelly
    Kim [le mod]
    Gail
    Jaimy


    Gelieve iets te laten weten.^^

    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 20:18 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    OMG OMG OMG BEMMETT YOU'RE FREAKING AWESOMEEE!!!
    VOORAL DANNY! AAAAAAAAAAAH EN DAN OP HET LAATST TY! IIIIIIIIII _O_ _O_ <33333333


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    @ Jarne
    Ook bij dit sprookje: Je gaat van VT naar TT toe, let daar op. ;) Verder chill sprookje. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Die stories zijn allemaal wel heel mooi, maar ik irriteer mij er mateloos aan dat er maar een paar leden uitgepikt worden hier en de rest doet er precies niet toe. Niet om aan te vallen en niemand hoeft het persoonlijk op te nemen, maar dit is mijn mening gewoon. Het is ook niet dat ik ga huilen omdat ik er nooit tussen sta of zo, het boeit me echt helemaal niet of ik er mee in zit of niet, maar is gewoon jammer dat 'de andere' zo vaak vergeten worden. Sorry, ik moest dit even kwijt.

    Oh en Jarne, het is 'Zij werd niet uitgenodigd en was razend.', niet zei want ze zegt niks.

    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 20:17 ]


    16 - 09 - '17

    Hello there.
    Nederlands wordt morgen verschrikkelijk. Ik weet het zeker.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kaa schreef:
    @ Jarne
    Ook bij dit sprookje: Je gaat van VT naar TT toe, let daar op. ;) Verder chill sprookje. ^^


    Daar kijk ik nog eens naar.^^

    @Sylvie
    Dat is omdat dit TorD was en ik leden heb genomen die op dat moment online waren. Maar als iemand z'n naam er niet in wilt komt jouw naam erin.^^

    Oehh, en bedankt om de fout te melden.:W

    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 20:18 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Kaa schreef:
    OMG OMG OMG BEMMETT YOU'RE FREAKING AWESOMEEE!!!
    VOORAL DANNY! AAAAAAAAAAAH EN DAN OP HET LAATST TY! IIIIIIIIII _O_ _O_ <33333333


    I KNOW I AM! 8D
    Ik heb speciaaaaal voor jou Ty erbij gezet! c:
    Eerst is het Twisted dan gaan we over naar Switched at Birth en dan gaan we over naar Teeeeeen Wolf! :'D


    Rise and rise again until lambs become lions

    Hey Kim

    @Jarne, ah zo... en mijn naam hoeft er niet per se in, ik wilde gewoon even mijn mening kwijt.


    16 - 09 - '17

    Querencia schreef:
    Hey Kim

    @Jarne, ah zo... en mijn naam hoeft er niet per se in, ik wilde gewoon even mijn mening kwijt.


    Ik wil niet dat je je buitengesloten voelt.^^


    Queer zijn is gewoon alles